Turkije-fan ik ben 18 en zie hem eind September pas weer! Wel lang wachten maar dat heb ik er wel voor over!!
@cynthia…dat klinkt idd heel serieus!! erg leuk voor je
en zolang jij er een goed gevoel bij hebt, moet je je van andere ook niet te veel aantrekken.
liefs,
filiz
Precies en dat doe ik ook niet!! Tuurlijk weet ik wel dat niet alle Turkse jongens eerlijk zijn, maar hij is zooo lief enzo! Voel me echt goed sinds ik hem ken!!! ![]()
Liefs, Cynthia
oke dan…
daar gaat het toch om…!!!
hoevaak ben je al in turkije geweest…? komende zomer wordt mijn 8e keer…
ben zoo verliefd op het land
xxx
filiz
Ik ben er nu 11 keer geweest. 7 keer in Gümbet, 1 keer marmaris, 1 keer fethiye, 1 keer foça, 1 keer alanya!!! Ik ga over 5 weken naar Side, en in September naar Gümbet weer! Daarna ga ik ook eind oktober nog naar Içmeler!!!
Ben ook helemaal verliefd op Turkije, wil er zelfs over een tijdje gaan wonen en werken! Denk aan volgend jaar na mijn studie!!!
wat leuk dat je naar side gaat…ik vind dat echt zo een leuk plaatsje!!
ik ga er van de zomer 2 maanden werken…in hotel amara beach resort ![]()
in welk hotel verblijf jij…miss kun ja me opzoeken…gezellig ![]()
groetjes
filiz
Ik ga naar Grand Art Side, een heel nieuw hotel!!Het ligt bij Colakli!! Wat ga jij in dat hotel doen?
Ben benieuwd… Ik zou ook zo graag in Turkije willen werken! Maar heb mijn zaterdagbaantje hier en mijn studie enzo!
Liefs Cynt
het hotel waar ik ga werken ligt in colakli…ga er in de miniclub werken…
ik heb het geluk dat ik na de zomer weer gewoon bij mijn ‘oude baas’ terecht kan.
xxx
filiz
Is colakli ook nog een beetje leuk??? Ik zit er 200 meter vanaf! Misschien zie ik je wel dan!
Ik moet nu de kas ff tellen op me stage!
Je hoort wel weer van me!!
Liefs Cynthia
jah redelijk leuk…moet nog allemaal een beetje op gang komen.
ik was er in mei en je kunt er wel leuk winkelen ma voor het stappen moet je toch na side…
veel suc6 met tellen…
groetjes
filiz
hay hay,
ik vind dit zo leuk want ik ben al zo lang niet meer op deze site geweest en zie nu dat dit forum al helemaal is uitgebreid tot weet ik hoeveel!! Ergens in het begin sta ik ook als een meid met een vriendje in turkije en nu ben ik inmiddels getrouwd met dat zelfde vriendje en we verwachten op 12 juli ons kindje. hoop dat jullie ook allemaal heel veel geluk en plezier krijgen met jullie vriendjes… Geloof me het kan echt!!
Liefs Gisella
hey gisella…
wat vind ik dat super leuk om te horen…!!! echt waar, gewoon weg schitterend.
het kan dus idd wel…echt heel leuk!!
woon je in turkije? nou heel veel suc6 met de zwangerschap…!!
liefs,
filiz
whitelady,
leuk om dat te horen. gefeliciteerd met jullie huwelijk en ook alvast gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje.
is hij in nederland?
wens jou/jullie heel veel geluk samen.
groetjes nur
Whitelady ontzettend leuk dat jullie zijn getrouwd, zo zie je maar weer dat het ook allemaal hartstikke goed kan uitpakken! En een kindje…echt heel erg leuk! Laat je af en toe 's horen hoe het met jullie gaat?
Liefs, Diamond
hahaha gisella
jij komt ongeveer zo’n beetje op hetzelfde moment als mij weer eens hier kijken…
ik sta ook ergens daar aan het begin…
wij zijn intussen nog niet zover als jullie maar wel super gelukkig nog!!!
ik vind het zo super voor je dat het allemaal zo lekker gaat…
en ik ben natuurlijk heel benieuwd naar de kleine straks!!!
veel liefs sabine
whitelady ik wil jullie even feliciteren!!!
ik hoop dat jullie heel erg gelukkig worden
en een mooie gezonde liefdes baby krijgen ![]()
heel veel geluk en liefde toegewenst!
xxx mariska
Whitelady, ik ken je niet maar wil je toch even feliciteren!!!
Liefs Cynthia
Whitelady …
Ook van mij gefeliciteerd met jullie huwelijk !
En dan alvast gefeliciteerd met jullie kindje !
Ja, wonen jullie in Turkije of in Nederland ?
Veel geluk nog samen (en binnenkort met zn drietjes) ![]()
Liefs,
hallo!
Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties…
Ik ga gewoon in nederland bevallen en de kleine en ik gaan dan op 30 augustus naar turkije en gaan daar wonen.
Dus voor nu een hoop geregel maar dan zijn we wel voor altijd samen.
Helaas kan mijn man niet in nederland zijn met de bevalling omdat hij een eigen restaurant heeft en daar niet weg kan.
Bovendien kost het een heel hoop geld om hem op dit moment naar hier te krijgen en daar komt bij dat je nooit kunt plannen wanneer de bevallig zal plaats vinden… (helaas)
Ik wil best af en toe wat laten horen hoor hier op de site… nu is het nog ongeveer 4 weekjes wachten voor de uitgerekende datum dus word erg spannend nu.
Hoe is het met jullie vriendjes??
Liefs Gi
Hé Meiden!
Alweer een tijdje geleden, maar hier ben ik weer! Haha Merel, wat een mop. Nou weet ik waarom ik van iemand anders (Joyce) een mailtje kreeg met wat mijn nieuwe baan is… ik dacht echt hoe weet ze dat!!!
Het gaat wel zijn gangetje hier, maar het is soms veel moeilijker dan ik had gedacht. Ýk ben niet iemand die gauw opgeeft, maar er zijn momenten geweest dat ik al bijna mijn koffers heb gepakt. Nu de laatste weken gaat het redelijk goed, maar nog steeds hebben mijn vriend en ik discussies over hoe om te gaan met klanten. Hij zegt dat hij moet flirten met meiden, omdat ze anders niks kopen en dat zo heel het toerisme in elkaar steekt. En ik moet zeggen dat ik het ook echt overal zie, maar ben er niet gelukkig mee. Hier kunnen we dus echt eindeloos over door discusseren. Hij zegt dat ik het niet begrijp en ik vind het allemaal onzin ![]()
Daarbij heb ik hier al eens eerder op het forum gelezen dat hier werkelijk bijna iedereen vreemdgaat en ik geef het niet graag toe maar ik zie het inderdaad om me heen gebeuren. Zelfs van jongens/mannen van wie ik het totaal niet zou verwachten… Dat maakt mijn relatie ook onzeker. Wat als je dat allemaal om je heen ziet gebeuren, kun je er haast niet omheen, zou je denken.
Het rotte is dat we in onze excursiewinkel aan de klanten tickets meegeven voor als ze geboekt hebben. Daarop staat het mobiele nummer van mijn vriend en van de zaak, met als gevolg dat sommige meiden hem gaan lopen bellen en sms-en… erg fijn…
Maar ja, mocht ik hem ooit betrappen dan weet hij wat er gaat gebeuren, hihi!!
O, ja, voor degenen die mij gezellig op willen zoeken; het excursiebureau heet Waterfall Travel en zit naast restaurant George & Dragon op het kruispunt van Friday market, tegenover app. Maxwell.
En ik ga inderdaad gezellig voor Kids World werken met Hanneke, die ik ook hier op het forum heb leren kennen!
Groetjes en tot gauw weer, Magda ![]()