Wie heeft er allemaal een Turks vriendje

[FONT=Impact][SIZE=1][COLOR=purple]

Hallo,
ik ben net terug van Kusadasi. Ik heb sinds mijn laatste vakantie daar ( in oktober) een vriendje. Ik vind het helemaal niet leuk om terug in België te zijn. IK mis hem nu al en zou dus graag terug willen. Ik vraag me alleen af of ik er gedurende 2 maanden niet zou kunnen werken, indien het mij er bevalt zou ik er graag blijven. Ik vroeg me af of er niemand iets weet i.v.m werk en werk zoeken daar??? Groetjes

@magda: gisteren ben ik niet weggeweest :slight_smile: vrijdagavond een te gezellig feest gehad en was echt dood. Dus heb maar ff via de tv naar de queenie zitten kijken…

@inge: Welkom op het forum. Als ik jou was zou ik even langs meerdere sites gaan surfen over een vriend in turkije. Daar leer je heel veel van.
Luister ook goed naar de waarschuwingen van bijv. Rosanna. Je mist hem heel erg maar om daar nou voor hele lange tijd heen te gaan is toch een flinke stap om te zetten. Wel heel goed dat je er eerst maar voor 2 maanden ofzo heen wil gaan, maar 2 maanden is toch heel anders dan een jaar of langer. En in de zomer is het er wel heel leuk, dan vind je echt zo een baan hoor, maar in de winter… dat is wat lastiger. Je kent hem nog maar heel erg kort. Hoe oud ben je (beetje nieuwsgierig).
Tja, het beste kan je gewoon aan je vriend vragen of hij even voor je wil rondkijken voor een baantje. Of gewoon daar heengaan en terplekke zoeken.

Hey Magda!

Mijn weekend was een beetje saai…weer gewerkt natuurlijk.Gisteren kwam er een vriendin van me uit Nederland hiernaartoe voor een weekje dus we hebben gezellig bij mij thuis gegeten en bijgekletst.Ze had een groot pakket voor me meegenomen van mn moeder,met kaas en pannenkoekenmix,chocola enzo.Mmmm daar was ik wel blij mee haha.Ik heb toch verteld dat ik bij een makelaar werk?Nou ja ik heb besloten om daar echt mee te stoppen want het is erg saai en verdient haast niks.Ik heb een baan gevonden als reisleidster bij bircetoers,het verdient goed en ik heb mn nieuwe collega’s al ontmoet en ze zijn heel pittig.Nu is het probleem dat ik het mn baas van de makelaar vandaag moet gaan vertellen!Ik ben echt nerveus want ik denk dat ze echt kwaad worden… :frowning: gelukkig gaat mn man mee om het ze te vertellen.Nou ja jullie horen morgen wel van me hoe het gegaan is!Nou ja jij bent lekker aan het feesten zag ik!geniet er maar van hoor.Nog een paar daagjes zeker,wanneer ga je ook alweer weg?Nou pak maar lekker je koffer in en geniet er nog maar van.Ik hoor van je!Veel succes!groetjes Rosanna

Hai Nur!

Ik ben hier nu sinds 1 jaar en 3 mnd.Ik denk ook inderdaad dat de meiden wel een leuke tijd krijgen hoor,en anders kunnen ze gewoon terug natuurlijk.Dat is ook het punt eigenlijk,ik zou ook wel terugkunnen als het zou moeten maar ja mn man is hier en mn werk enzo en ik zou het toch niet kunnen…dan maar hier blijven en even sterk zijn!Ik heb nu een leuke baan gevonden zoals je hierboven kunt lezen.Daar zal ik wel veel nederlanders ontmoeten en dat lijkt me wel gezellig!Nou we houden contact,doei doei!Groetjes Rosanna

Hé Rosanna, klinkt gaaf! veel beter dan makelaar… Ik hoop dat alles goed gaat en je het daar wel naar je zin zal hebben.

Ben nu druk bezig met inpakken :wink: Leuk voor je dat een vriendin langskomt! Die van mij zitten ook allemaal al te plannen om te komen, ik heb ze al gewaarschuwd dat ik ze dan een boodschappenlijst stuur…

Bij mij gaat kaas ook mee en een kaasschaaf, erg handig. Verder senseokoffiepads (die hebben ze dus niet…) Ik heb mijn vriend voor zijn verjaardag een senseo-apparaat gegeven, omdat hij helemaal weg was van die koffie. Nu is zijn koffie op en die kan hij daar dus niet kopen… handig hè??

Verder druk druk druk :angry:

Groetjes Magda :stuck_out_tongue:

Hey Magda!

Dus je gaat morgen al weg?Jeetje wat is de tijd snel gegaan he.Nou alvast heel veel plezier en geluk en ik hoop dat we van je blijven horen hier over hoe het met je gaat daar!Veel liefs Rosanna

Dankjewel! Ik hou je op de hoogte, wie weet komen we elkaar tegen!~

Liefs, Magda :stuck_out_tongue:

magda, heeeel veel plezier

rosanna, lekker zo’n hollands pakket. dat soort dingen mis je af en toe vast wel.

wel lekker dat je nu een leuke baan hebt gevonden waarbij je toch wat meer inderdaad met toeristen en dus nederlanders te maken krijgt. maar ben je niet bang dat je in de winter dan geen werk meer hebt? of had je die garantie bij de makelaar ook niet? naja, hopen dat het echt zo leuk is als het lijkt :slight_smile:

groetjes nur

mijn forum moet hier verder van Hans.

ik wilde ff zeggen dat ik het beter vind gaan mat mn vriend en mij, ik vertrouw hem weer wat meer. :smiley:

voor vragen mogen jullie wel een bericht sturen.

en nog bedankt voor jullie aandacht!

ik zal je straks even pmmen. ik ben blij voor je dat je het beter vind gaan, maar echt luister goed naar jezelf, als je twijfel hebt, stop er echt mee. Jij bent het belangrijkst, niet hij. verder veel succes :slight_smile:

Hallo!

Ýk zit hier nu bijna een weekje en wýl even melden dat het super gaat tussen mij en mijn vriend!

Tot gauw en groetjes

Magda :stuck_out_tongue:

Aw Magda, daar ben ik echt heelblij om… Gaat het zoals je had verwacht, doen jullie dingen samen etc?

Liefs, Maretje.

Ohw Magda wat leuk om te horen!! Heel vel plezier daar!!

Groetjes Rieneke

idd magda…

er fijn voor je…!!! veel suc6 verder…!!

groetjes

filiz

lekker magda :slight_smile: fijn dat het goed gaat

haha!

Zit hier vandaag precies een week en het gaat beter dan ik had gedacht. Dacht dat we al binnen 2 dagen ruzie zouden hebben, hetgeen dus tot nu toe altijd gebeurde met de korte bezoekjes. Maar alles gaat relaxt.

We hebben niet veel tijd om echt samen iets te doen nog. We werken van 9 tot 12 uur in de avond. Ýk mag gelukkig lekker uitslapen. Vaak is het zo dat als we in de nacht samen thuis komen, mijn vriend dan nog kookt voor ons. We hebben ook een auto gekocht en die komt als het goed is einde van de week. Dan hebben we meer bewegingsvrijheid en kunnen we lekker samen weleens een dagje weg.

Tot zover

Liefs en dikke x
Magda :smiley:

Beste Dames met een turkse vriend LET OP aub.
Ik heb bijna een jaar een Turkse vriend gehad en ben 5 keer naar hem toegeweest. Ik heb elke dag meerdere malen contact gehad over de msn, sms en telefonisch dus aardig te vetrouwen zou je zeggen.
Alles deed die voor mij en we zijn zelfs verloofd in januari met ringen en al.
En hij zou dit najaar naar nederland komen.
Helaas ben ik er gisteren achter gekomen dat hij al die tijd gelogen heeft en hij heeft alles toegegeven.
Hij heeft bijna al die tijd samen gewoond met een veel oudere ook Europese vrouw van 51 jaar en die was het gisteren dus zat met hem, en heeft ze mij ook gelijk even ingelicht over zijn leugens.
Zij wist dus wel van mijn relatie met hem en ik wist ook van haar bestaan af maar wist niet beter of zij was als een moeder figuur voor hem. (wat hij altijd beweerde naar mij toe). Ik ben er flink stuk van maar moet hier doorheen. Daarom alsjeblieft let op, waar rook is, is meestal ook vuur. Dit gevoel wat ik nu heb gun ik niemand.

Hey,

Ook ik heb zoiets gelijkaardigs als Kleopatra meegemaakt! Met alles wat ik nu weet, begin ik niet meer aan een relatie met een Turk. Ze mogen dan nog oooo zo lief kijken, bij de meeste zal er altijd wel iets achterzitten. Niet dat ik alle Turken over dezelfde kam scheer, zeker niet maar velen in de toeristische gebieden zijn zo en ik kom er nu al 9 jaar, en heb al vele dingen gezien van hoe het er aan toe gaat.

Groetjes xxx Sevgilim

erg joh kleopatra…
heel veel strekte…!!!

liefs

filiz