Wie heeft er allemaal een Turks vriendje

Hallo Allemaal,
Het is bijna zover, naja bijna, voor mij duurt het nog eeuwen!
Vandaag over 6 weken vertrek ik!

• Ik heb mijn 2-jarig abonnement afgezegd en voor de rest van die 2 jaar betaald, dat bedrag staat nu gewoon op een prepay-kaart op mijn telefoon!
  • Ik heb een Globetrotter verzekering voor 2 jaar afgesloten!
  • Ik heb “De Pil” voor 2 jaar in huis gehaald, dat heb ik lekker nog via mijn oude IZZ verzekering vergoed gekregen!
  • Ik heb me laten inenten voor Hepatites A+B, nooit gedaan maar nu ik voorgoed ga lijkt het me toch wel goed!
  • Ik ben alles wat ik mee wil nemen in Cargo-dozen aan het pakken!
    Ik hoop dat ik nu alles voor zover gedaan heb!
    Als iemand nog iets weet laat het me dan alsjeblieft weten want ik wil het zo goed mogelijk doen!
    Ik hou jullie op de hoogte!
    Ik hoop dat jullie dat ook doen over jullie situaties!
    Groetjes…
    ~Deniz~

Hoi Myrna

Echt heel erg leuk dat je ook naar Alanya gaat het is zo fijn om daar zoveel mogelijk mensen te kennen en te weten dat je niet alleen bent, mijn collega in dat hotel is een vriend van me hij komt zelf ook uit Nederland hij werkt daar nu een jaar en ik heb deze baan ook via hem maar ja het is een jongen en dat is heel tof maar een paar meiden kennen is ook wel fijn aangezien met mannen niet “alles” zo makkelijk bespreekbaar is :wink: .

Ik ga werken in Club Paradiso hotel&resort het is een All inclusive hotel vlak bij het auditorium vlakbij kestel.
Ik ga het Turks Badhuis vertegenwoordigen onder de gasten in het hotel.

Ik ben zelf al 5 keer in Alanya geweest en de laatste keer was afgelopen januari en ik heb nu inderdaad met eigen ogen kunnen zien dat het daar ook saai kan zijn :smiley: maar ja toch heb ik daar mijn hart verloren en wil ik steeds maar weer terug.

Hoe heet het cafe waar je gaat werken?
Lijkt me echt heel tof om contact met je te houden.

En Magda wens ik ook heel erg veel succes hoop dat het voor ons allemaal gaat lukken.

Groetjes Melanie

@marmarislove:

zo zo, je bent al een heel eind op weg!! dus je gaat echt voorgoed weg??!! heb je dus alle papieren in orde gekregen enzo? echt super gaaf voor je!! ik ben vorig jaar voor 6 maanden weg geweest maar wil dit jaar langer weg gaan, en misschien volgend jaar t al zo voor elkaar hebben dat ik voortaan in nederland op vakantie ga en niet andersom!! :stuck_out_tongue: heel veel succes met alles!!

@melanie:

ja dat ken ik wel, club paradiso!! ben daar 2 jaar geleden op vakantie geweest en kon daar vorig jaar gaan werken in t entertainment team. wat doet je vriend voor een werk daar? volgens mij heb je wel lekkere werktijden of niet? ik ga bij bistro floyd werken. ken je vast wel als nederlander zijnde!!
ik weet wat je bedoelt met saai! ben zelf afgelopen december daar geweest, en idd veel anders dan in t hoog seizoen maar toch zo gezellig en vooral zooo leuk om mijn vrienden weer te zien. duurt niet lang meer voordat je gaat!! haha stiekem wel jaloers want ik wil er NU al zitten!!! haha ach, nog ff en dan zit ik er ook!!!

laten we idd contact houden, lijkt me echt leuk!!!

groetjes myrna :smiley:

Hallo,
Ja ik heb voor zover al alles geregeld ja gelukkig!
Net heb ik weer met “ASKIM BENiM” gebeld en nog eens over alles gesproken!
Onze ouders zijn het er niet mee eens dat ik mijn studie opgeef maar ze weten dat ik echt niet meer zonder hem kan en dat ik toch ga, met of zonder hun toestemming, dus ze helpen ons nu ook om het zo goed mogelijk te laten verlopen allemaal!
Daar zijn wij ze echt heel dankbaar voor!
Ik vind het jammer dat Hans mijn eigen topic heeft weggehaald, ik begrijp wel dat hij dat niks vind met al die vriendjes maar dat was ook niet mijn bedoeling, het was mijn bedoeling om informatie te krijgen over het gaan en verblijven in Turkije, over visum’s, verzekeringen enz.!
Dus SORRY Hans!
Maar verder wil ik jullie allemaal zeggen dat ik dus nu echt ga en dat ik jullie op de hoogte zal blijven houden en ik hoop dat jullie dat ook doen!
Groetjes…
~Deniz~

ook ik denk er aan om op mn 18/19 te gaan trouwen, maar de rest wil ik doen na mn school.
op school had ik het erover van dat trouwen op 18, een meisje zei dat het echt stom is als je al op je 18e gaat trouwen (dit meisje vind turken ook stom) :unsure:
ik weet precies wat marmarislove1 en turkije_fan voelen.
voor meer vragen mogen jullie wel een prive bericht sturen.

he marmaris-love :smiley:

waar ga je precies heen? (misschien lees ik erover heen, maar ik zie 't echt niet)

Ik ben ook druk met de voorbereidingen, maar ga voorlopig eerst voor een halfjaar. kijken hoe dat bevalt :stuck_out_tongue:

Veel succes en als je nog tips heb, zijn ze welkom!

Gr. Magda

Hallo Magda,
Ik ga naar Icmeler!
Ik heb het al eens 3 maanden uitgeprobeerd en het beviel goed!
Ik heb nu voor zover al alles geregeld en 28 April is het dan zover!
Sommige mensen kan ik gewoon echt niet begrijpen, ik ben nog jong Oke maar ik heb hier in Nederland nog niks, geen huis geen baan niks dus wat kan er mis gaan, als ik terug naar Nederland wil dan kan dat toch en mijn familie kan me in Turkije altijd komen bezoeken!
Ik heb dus niks te verliezen en mijn vriend (al 4 jaar) woont daar en hij zal voor mij zorgen en ik wil daar zelf ook een baantje vinden!
Ik maak me alleen zorgen om dat visum, voor de rest heb ik een verzekering en alles al, mischien dat iemand mij hier kan helpen!
Hoe kan ik in de winter mijn visum van 3 maanden verlengen want ik denk dat je in de winter niet meer naar een Grieks eiland kunt of wel dan?
Alvast bedankt!
Groetjes…
~Deniz~

Hey allemaal,

Ik heb nu al 3 jaar een relatie met een jongen uit Marmaris en dat gaat nog steeds heel goed! Ik ben daar nu ongeveer 8 keer geweest, waarvan 2 keer 2 maanden. Hij is ook al 3 keer in Nederland geweest, twee keer voor 3 maanden en een keer 2 maanden. Deze zomer ben ik klaar met mijn opleiding en dan zal ik naar Marmaris gaan voor een langere tijd.
Mijn familie is helemaal gek van hem en steunen me enorm. Natuurlijk zouden ze liever willen dat ik een vriend in Nederland zou hebben, maar ze kunnen geen lievere en betere jongen voor mij wensen. Ik heb mijn hele leven al gezegd dat ik in het buitenland wilde gaan wonen, eerst was mijn droom om dit in Spanje te doen maar nu is dat veranderd in Turkije.
Ik haal binnenkort mijn diploma van de Hotelschool en hoop ooit met mijn vriend samen een restaurant te beginnen.
Het lijkt mij toch heel moeilijk om naar Turkije te gaan, maar ik ga het zeker proberen. Als ik daar niet gelukkig ben, gaan we proberen om in Nederland samen te gaan wonen.
Ik wens jullie allemaal veel succes!
x Zara

Hoi Marmaris-Love,

Leuk, zit je een beetje in de buurt! Wie weet komen we elkaar nog tegen. Vind Icmeler erg mooi, ben er ook meerdere keren 's avonds geweest met mijn vriend, om daar even te wandelen, echt super!

Jij gaat net een paar dagen eerder! Ik ga op 3 mei, dus ik maak koninginnedag nog mee :wink: . Hier in Nederland heb ik verder ook weinig, alleen mijn moeder, maar die komt mij lekker daar opzoeken. Mijn baan heb ik al opgezegd. Ik maak je ook een beetje zorgen om dat visum, ook al moet ik maar 1x oversteken. toch het is raar. Ben bang dat ze het door zullen hebben en dat er dan narigheid van komt. Hoe je dat in de winter moet doen weet ik echt niet, veel succes daarmee!

Gr. Magda :smiley:

Hallo Magda,

Leuk dat je een paar daagjes na mij komt, mischien dat we elkaar daar dan wel zien!

We zouden de eerste overtocht naar een Grieks eiland ook samen kunnen maken, want Turkse mensen kunnen helaas niet mee!

Ja ik vind het echt eng om alleen te gaan en vooral het meer dan 1 keer gaan maar het zal wel allemaal los lopen!

Groetjes…
~Deniz~

Meiden,
Zat net ff zo denken,misschien is het voor jullie prettiger om een dagje aan de overkant te blijven(als dat mogelijk is met jullie schema’s). Dan loop je niet zo in de picture, en ga je met de eerste boot terug, lijkt het net of jullie toeristen zijn die een dagje Turkije gaan doen!!

Nou hoop wel dat jullie af en toe iets van jullie laten horen als jullie daar zitten!!!

Fijne zomer
Annemiek

hoi hoi,

lees net de reactie van beppie maar jullie moeten ook een nacht daar blijven op grieks grondgebied!! want anders krijg je geen nieuw visum voor 3 maanden!!!
ik heb dit vorig jaar al moeten doen en t is verplicht om 24 uur uit t land te zijn anders krijg je geen nieuw visum… iig dat is mij verteld.
ik weet niet of HANS of FRANKA ons daar meer over kan vertellen??

groetjes myrna :smiley:

nou ik ging vorig jaar met de boot van de ochtend heen en met die van de middag terug… en kreeg gewoon een nieuw visum :slight_smile:

Hmmm oke nou hier ben ik wel benieuwd naar, dit is voor mij ook van toepassing… Maar meiden hoe is het met de jongens? Daar hoor ik namelijk nog maar weinig van…

Bij mij nog steeds alles goed!!! Gelukkig is het alweer lente, dat betekent dat we niet meer zo heel lang hoeven te wachten! Joepieeeeeeeeeeeee!!

Jaaa ik ben ook benieuwd naar alle verhalen! De vakanties komen allemaal alweer wat dichterbij, dus de kriebels vast ook :lol:

Groetjes, Diamond

ik zit echt elke dag af te tellen, heel ernstig eigenlijk <_< :stuck_out_tongue:

Groetjes Rieneke

Hééél ernstig! Maar ben helaas zelf net zo erg…Gelukkig kunnen we allemaal een beetje steun vinden bij elkaar :lol: M’n omgeving wordt lichtelijk gestoord van het aftellen, ja ja, nu weten we het wel heb ik de laatste tijd érg vaak gehoord.

Groetjes, Diamond

Ik ken het mijn omgeving reageerd idd ook zo! ja ja Rien dat heb je net ook al verteld…
Ja, heel leuk voor je… <_<
hahaha ze zullen blij zijn als ze strax een weekje van me af zijn :stuck_out_tongue:
…nog 37 dagen :stuck_out_tongue: HAHAHA

Groetjes Rieneke

Hahaha ik denk dat m’n vriend ook blij zal zijn als ik straks met koffer en al op de luchthaven sta en hij me een week vaarwel kan zwaaien. Maaaaar als ik dan weer terug ben moet 'ie weer wéken m’n vakantieverhalen aanhoren. Dus ik vraag me af wat beter voor 'm vol te houden is: het aftellen of de ellenlange verhalen waarbij de foto’s weer tevoorschijn worden gehaald :lol:

Groetjes, Diamond