Wie heeft er allemaal een Turks vriendje

Goedemorgen, ik ben nieuw op het forum en kom met een brutale vraag. Heb hier overigens toestemming voor van Wereldwijzer. Voor een KRO televisieprogramma over ‘gemengde relaties en de reacties van de omgeving’ ben ik op zoek naar mensen die hierover willen mee praten. Ik zoek zowel stellen die geen enkel probleem met de verschillende achtergronden hebben en stellen die dit wel hebben. Mijn ervaring is dat er wel problemen kunnen zijn vanwege een andere achtergrond, maar dat het moeilijk is om hier over te praten. Mensen willen immers niet een bepaald stempel opgedrukt krijgen. Maar ja, het kan wel spelen…
Ik hou het hier een beetje beknopt, maar geinteresseerden kunnen mij mailen: claudia@eyeworks.tv.
Hartelijk dank alvast en groetjes, Claudia

@ Myrna, heb je uiteindelijk nog iets gestuurd naar Kaan? Heeft hij trouwens je nieuwe mobiele nummer wel?

@ Annemiek, en hebben jullie lekker gegeten? Leuk zeg dat 'ie dat als verrrassing voor je had!!

Groetjes, Diamond

Heey diamond,
Het gaat wel goed tussen Can en mij, we hadden zondag wat probleemtjes hij zei tegen mij das druk had met voorbereiden van concerten das begreep ik wel en ik vroeg of wel de cam aan mocht hij vond prima maar zei wel das ie druk had en ik zo van maakt nie uit. Okey gaat dus aan en dan zie ik hem hele tijd lachen enzo en helemaal niet werken vraag ik wat er is zegt ie das ie lol heeft met zun ex yvette nou dan ken je mij niet bozer krijgen maar gisteren ging prima. Hij kwam online en zei zo van happy valentine day princess nou was wel weer skattig. En zo waren nog paar dingen die me deden smelten zoals plots zeggen van i love you en dan zei ie ok dus ik dacht dat ik hem stoorde en hij zei zo van nee sorry ik bedoel ik hou echt van je. :smiley: das wel echt super. Maar ik moet stoppen word een te lang verhaal. Hahahah maar hoop das iedereen leuke valentijnsdag heeft gehad.
Kisses Nathalie

een dag te laat maar toch super lief weer van mijn mannetje en ik had het eigenlijk niet meer verwacht…
gister op msn zegt ie nog dat ie niks voor had met valentijn en hij vroeg of dat ik daar niet boos om was…
maar wat komt er net met de post??? een heel groot pakketje voor sabine :smiley:

ik heb een heel lief kaartje gehad en een beertje met een hartje… en nog een roze kussentje in de vorm van een hart met seni seviyorum erop!!!
tis echt een lieverd!!!

haha had het echt niet meer verwacht… complete verassing!!!

xxx sabine

Aaaah wat super schattig… Mijn vader had iets dergelijks voor mijn moeder gedaan. Ze had een mooie zonnebril gezien maar dacht: ik wacht nog even of ik hem koop, hij is duur en misschien zie ik nog een mooiere.
Natuurlijk vond ze geen mooiere, maar toen ze terug ging naar de winkel: Zonnebril weg. Gelukkig konden ze hem wel bestellen etc. dus had m’n moeder ons adres achtergelaten. Toen we thuis kwamen zei mijn vader tegen mn moeder: Hier lieverd,een soort troostprijs, omdat de bril er niet was. En hij gaf een vierkant doosje, dus we dachten: parfum ofzo, maar nee hoor! Daar zat de zonnebril in, aaah en dat vond ik toch zo schattig!! Maar ook dat die verkoopsters helemaal meespeelden etc. Super cool…

Ik merk wel dat ik met die soort liefdes-dagen, net als Myrna, toch wel iemand mis, iemand die je gewoon even kan bellen en die gewoon lief voor je is, die er voor je is gewoon… aaah

oke, haha voordat dit zo’n zwijmelverhaal wordt over mijn perfect guy… lets stop!

Liefs, Maret

p.s. Myrna, heb je nog iets van hem gehoord???

Wat een superlieve kadootjes voor Sabine en de moeder van Maretje :smiley: Helemaal omdat ze zo onverwacht waren, echt leuk!!

Nog twee maandjes en dan ben ik alweer vijf jaar samen met m’n vriend! Ben al druk aan het bedenken of ik een leuke verrassing voor hem zal regelen. Normaal regelt hij vaak stiekem weekendjes weg, nu wil ik wel eens degene met een verrassing zijn…

Groetjes, Diamond

hoi,

nee heb niets meer van hem gehoord, maar hij heeft mijn nieuwe nummer ook niet dus is een beetje moeilijk…

ik heb hem ook nog steeds niet gebeld of gesmsd maar weet ook niet of ik dat wel moet doen… wil t zo graag, want ik mis hem best wel en wil ook zijn stem gewoon ff horen!!! :frowning:

groetjes myrna

Hallo allemaal

Beetje laat, maar wil het toch nog even kwijt. Ik heb ook niks voor valentijn gehad :frowning: terwijl ik hem wel een leuke kaart en cadeautje had gestuurd. Nou heeft ie me wel gebeld (dag erna) en gezegd dat ie het niet op kon sturen! vaag…

Verder vind ik het echt super voor degene die wel verrast zijn! Blijkbaar zijn er mannen die er toch nog wel aan denken!

Wens iedereen ook het komende jaar veel love toe!

Groetjes

hallo

Ik heb ook een ‘vriendje’ in turkije. we sturen regelmatig berichten en chatten af en toe. maar heb hem nog niet teruggezien na mijn reis. maar ik weet ook niet of we dat zomaar knn vertrouwen, ik weet nie of hij verloofd zou zijn en ja hij hangt er wel geld aan om mij te smsen en zo maar toch, we zijn zo ver van elkaar. ik zou natuurlijk niets liever willen dan een echte relatie met hem, maar denk dat dat nooit zal gebeuren, als we zo ver van elkaar wonen.
spijtig genoeg natuurlijk.
Groetjes xxx btw ik zou graa als animator nr turkije gaan wie nog???

ik heb hem gister een sms gestuurd met mijn nieuwe nummer maar nog niets terug gehad… :frowning:
zal ook wel niets terug krijgen ben ik bang… :frowning:

mijn eigen schuld denk ik maar zo…

myrna

Ik ben weer terug uit Istanbul waar ik de afgelopen dagen met mijn lief heb doorgebracht en we zijn met valentijn ook samen geweest en dat was de meest fantastische dag uit mijn leven… Maar nu ben ik weer thuis nog steeds werekloos en ontzettend verdrietig… Maar niet getreurd want binnenkort ga ik gelukkig weer… De stap om voorgoed te gaan blijf ik uitstellen omdat ik het eerlijk gezegd niet aan durf. Hij vraagt me iedere keer te blijven en ik wil niets liever maar ik wil absoluut niet afhankelijk zijn dus zonder zicht op een baan daar in Istanbul blijf ik de boot afhouden…

Maar we zijn nog steeds dolgelukkig samen en verliefd als nooit te voren…

Liefs Linda

He Myrna, ben benieuwd of je nog iets gaat horen! Kon je het niet laten om toch een berichtje te sturen :stuck_out_tongue:

Lindaozgur, super om te lezen dat het nog steeds zo goed gaat tussen jullie! Zal inderdaad wel weer een domper zijn om nu weer in Nederland te zijn ja…

Groetjes, Diamond

hey diamond,

nou ik ben bang dat ik mezelf gewoon weer teleurstel want hij stuurt echt niets meer terug…
ik denk echt dat ik hem gewoon moet vergeten en mijn gedachten op turkije moet zetten…

dus voor mij geen bellman meer!!! haha
nee, maar ik weet gewoon dat als ik daar ben en hij me weer ziet dat ie dan weer lief gaat doen en dan weet ik nu al hoe de avond eindigt… en daar heb ik dus geen zin meer in, in al die teleurstellingen!!!

groetjes myrna :smiley:

Hai! Ben een nieuwkomer! Heb net wat zitten lezen van jullie en het is wel een heel leuk onderwerp “turkse jongens”!! Ben zelf al meerdere keren daar geweest maar ben zelf de “player” geweest. Ook weer eens wat anders! Wel gewoon 1 jongen op 1 vakantie maar wilde niks meer dan alleen voor die vakantie of voor de volgende vakantie. En ik moet toegeven op eerder meeltjes van anderen dat er heeeel veel players tussen lopen! En ze hebben allemaal een vast vriendinnetje/verloofde/vrouw thuis in hun dorp of stad zitten. Natuurlijk niet allemaal maar de meeste wel. Voor mijn werk heb ik ooit wat research gedaan en daar veel jongens over gesproken. In goed vertrouwen zijn de meeste jongens op zoek naar sex (Turkse meisjes zijn erg preuts en doen veel dingen niet) en op zoek naar het betere leven (geld en weg uit Turkije). Tuurlijk is er ook echte vakantie liefde en de ware! Wens alle meiden veel succes met hun liefde op afstand! Wel moeilijk hoor!

hoi desiree69,

welkom op deze geweldige site!!! :smiley:
was dat research voor je werk of vond je t gewoon interessant onderwerp waar je meer over wilde weten??

diamond, sta op t punt om hem op te bellen maar heb t nog niet gedaan!!! ik wil gewoon weten hoe t met hem gaat, dat mag toch wel of niet dan?!

groetjes myrna

hey myrna!

zeker weten dat dat mag!!! Dat is toch sowieso niet anders op te vatten dan heel aardig?

iedereen weer (eens) namens mij veel succes en liefde toegewenst :slight_smile:

Hoi Myrna

Werkt je vriendje of ex vriendje of wat het is in de Bellman???
Omdat je zegt, ik ga maar niet meer naar de Bellman/

Ze;lf ben ik helaas dit jaar niet zo veel te vinden in de bellman, maar zo af en toe kom ik denk ik vanuit side wel een kijkje nemen

Ben wel benieuwd hoe je dat onderzoek hebt gedaan. Ben je gewoon op een paar mannen afgestapt en ze het op de man af gevraagd? Typisch dat ze opeens zo openhartig waren, meestal hangt er zo’n geheimzinnig sfeertje omheen…

Myrna, als je hem graag wil bellen dan doe je dat toch! Misschien is het ook wel zo prettig wat meer duidelijkheid te hebben voor je daar straks voor een langere tijd bent. Je zult elkaar ongetwijfeld gaan tegenkomen…Laat je nog ff weten hoe het gegaan is :smiley:

Liefs, Diamond

hey starshine, hij werkt idd in bellman (DE DISCO!!!) haha
lijkt me super leuk om een xtje met jou op stap te gaan als we allebei daar zijn!! wanneer vertrek je precies richting turkije?
ik wil rond 22 april gaan, t liefste eerder maar denk niet dat dat gaat lukken!!

diamond, ik kom hem zeker tegen als ik daar ben want ik kan bellman echt niet vergeten, want is gewoonweg veel te gezellig daar!! ik denk dat ik hem dit weekend ga bellen… ik zie wel wat ie doet en of ie uberhaupt opneemt!! haha :lol:
ach, zie je!! ik zie de humor er alweer van in!!

zo komen we t leven toch nog goed door, met een beetje sarcasme en humor!!

groetjes myrna :stuck_out_tongue:

Hallo Allemaal,

Ik heb ook een hele leuke turkse vriend en ben al 3 keer terug geweest.
Verder chatten we iedere dag, sms-en heel vaak en bellen bijna ook dagelijks.
Hij woont in Alanya en werkt ook in de toerisme. Vorig jaar had hij een restaurant Amor, maar daar is hij nu mee gestopt.
Hij is bijna 24 en ik ben net 26.
Zijn naam is Omer en heeft krullen.
Ik ga binnenkort weer die kant op.
Is er mischien iemand die hem kent?
Ben zeer benieuwd…