wat leuk voor jou!!! ik krijg spontaan de kriebels en vind t zo leuk om te lezen als er weer meiden zijn die helemaal gelukkig zijn in de liefde en hun vriendje snel zien!
ik wens je heel veel plezier en geluk in de liefde!!!
en laat horen hoe t met je gaat daar want daar willen wij alles over weten natuurlijk
maar ga je in turkije werken of ga je op vakantie??
en waar ga je heen in turkije?
Ik ben hier ook al een tijdje niet geweest, maar bij mij gaat ook alles nog steeds hartstikke goed!
Wat leuk sunneke dat je hem vrijdag lekker ziet. Dat zou ik ook wel willen, maar goed, ik moet nog eventjes wachten. Heel veel plezier in ieder geval en geniet er lekker van (zal niet zo moeilijk zijn denk ik zo !)
Wel leuk om weer eens te horen hoe het met iedereen is. Is inderdaad een tijd geleden!
ben blij dat dit topic weer een beetje levendig word!! vind t altijd leuk om te lezen (en dat zijn er wel meer denk ik )
maar ik wilde dat ik jullie kon vertellen dat ik zo gelukkig ben met HEM⦠maar helaas is dat niet echt t geval.
ik wil hem eigenlijk heel graag een sms sturen met valentijnsdag om hem te laten weten dat ik nog steeds aan hem denk maar ben zwaar aan t twijfelen of ik t wel moet doenā¦
we hadden in januari ruzie gehad (flinke ruzie die over vertrouwen gingā¦) en toen heb ik hem een sms gestuurd dat ik t zo niet meer wilde en dat ik zijn nummer zou wissen⦠dat heb ik ook gedaan! (gelukkig heb ik een turkse simkaart waar zijn nummer nog op staat ) ben ong. 3 weken terug mijn telefoon kwijtgeraakt dus heb hem niet meer gebeld en hij heeft mij ook niet kunnen bereiken. dus ik weet niet of hij mij misschien nog heeft gebeld of gesmsd⦠dus ik weet nu echt niet of ik hem wel in 1 x kan smsen en dan notabene ook nog met valentijnsdag!!!
denk heel goed na over wat je wilt met hem. als het nu al de hele tijd zo gaat, hoe zal het dan verder gaan? maar aan de andere kant, als je hem echt heel leuk vind, en hem miss in de zomer weer zult zien, kan je dat natuurlijk altijd doen en gewoon kijken of je eenreactie krijgtā¦
bij mij gaat het. geen relatie maar we praten wel weer enigzins met elkaar, hoewel hij nu in Egypte zit <_< en ik hem amper kan bereiken. hoe het nu verder gaat verlopen, ik weet het niet, dat zie ik allemaal wel.
verder zit ik nu te kijken of ik misschien in de zomer in turkije een maand turks kan leren. Ik heb al contact met tomer universiteit en het is niet zo heel duur. dus daar ben ik even informatie over aan het verkrijgen.
Ik denk dat jullie mss beter jullie eigen gang gaan. Ikzelf heb iets gelijkaardigs meegemaakt met mn Turks vriendje. Nu sturen we nooit geen smsjes meer en bellen we ook nooit meerā¦
Nu heb ik ook hier in België iemand leuks leren kennen, en het voelt toch beter aan dan een Turkse jongen⦠Communicatie verloopt beter en ik zie hem meer!
Als het van mij afhangt, wil ik liever niet meer een Turkse jongenā¦
Leuk te horen dat je nu een nieuw vriendje hebt! Ik wens je heel veel echte liefde toe!
Ik heb het helaas van zeer nabij mogen meemaken dat jij en nog een flink aantal meisjes/dames de pech gehad hebben om kennis te maken met een jongen/man, die tot een groep jongens/mannen behoren, die
er tegelijkertijd meerdere vriendinnen op na houden
verscheidene wat minder fraaie motieven (sex, naar europa komen of geld) hebben om europese enigszins naieve meisjes/dames te versieren.
Gelukkig is het in jouw geval redelijk vlot verlopen!
Ook al ervaar je het nu waarschijnlijk nog negatief, bedenk dat er nog steeds veel meisjes nog steeds verliefd op deze boys zijn en ook nog steeds contact hebben en dus belazerd worden (zelfs terwijl ze het weten)!
Natuurlijk zijn er overal jongens die meisjes versieren alleen voor de sex! En niet te vergeten dat er ook meisjes zijn die de jongens versieren!
Voor de jongens die het doen om naar Europa te komen kan ik enigszins wat begrip opbrengen, omdat niet alleen de jongens elkaar daar gek maken, maar zeker ook omdat wij europese toeristen daar zo lopen te strooien met geld dat ze wel moeten denken dat wij in het paradijs wonen.
Wat ik heel jammer vind, is dat door een groep van deze jongens in de toeristische sector een slecht imago ontstaat van de turkse jonge mannen.
Op zich zullen de turkse jonge mannen toch niet veel anders zijn dan de europese jonge mannen.
Ik blijf geloven dat er toch ook mooie relaties uit voort kunnen komen, maar door alles wat ik nu weet, ben ik zeker op mijn hoede!
Dus meiden met een vriendje: geniet ervan, maar laat je niet alles wijsmaken! Hou je ogen en oren goed open en volg ook je hart!
In ieder geval stuur geen geld of al te luxe cadeaus! Ook niet als je al meer dan 2 jaar een relatie hebt! Dat zegt bij sommigen namelijk nog niets! Verwennen kan altijd nog! Hoe zieliger ze gaan doen, des te meer je je vraagtekens erbij moet zetten.
Iemand die echt om je geeft is vaak te trots om zielig te gaan doen of om je onder druk te zetten.
valentijnsdag is in zicht!! aanstaande maandag zullen weer veel harten smelten!!! dus ik was een beetje nieuwsgierig of er iemand een secret lover heeft of dat je iets gaat ondernemen? dus een kaartje sturen of met je vriendje lekker uit etenā¦
en dan nog een vraagje: wat is je ultieme love song???
P.S: ik zet t maar in dit topic neer, want anders haalt hans t misschien weg omdat t natuurlijk niet over de cultuur van turkije gaat!!! haha
Nee daar heb ik sowieso nooit echt veel mee gehad⦠Mijn mooiste liefdesliedje?! Ik heb er een paar, maar bijvoorbeeld de nieuwe CD van Laura Pausini (nou gaat t echt niet meer over Turkije, maar over italiĆ«) is heel mooiā¦
Wat je echt moet horen: Resta in Ascolto (het nummer), La prospettiva di me en Mi abbandono a te
Met Valentijsdag gaan wij meestal uit eten. Vorig jaar had mān vriendje als verrassing een hotelovernachting en een etentje geregeld, superromantisch. Dit jaar doen we waarschijnlijk niet aan Valentijn, tenminste ik heb niks geregeld en hij volgens mij ook niet.
De ultieme lovesongā¦jeetje zou het zo niet weten, maar ga er ff over nadenkenā¦
Heey,
Ik ben Nathalie en ben net lid van deze forum/ site. Ik voel me vooral thuis in Turkye. Ben er vorig jaar heen geweest en was echt super leuk. Dit jaar ga ik er waarschijnlijk alleen/vriendin heen of met me oom en tante. Ik ga waarschijnlijk naar Bodrum maar maak ook meteen een tochtje naar Istanbul, waar Can zit hij is een skat. Ik ken hem al 4 a 5 maanden en zun broer ken ik al vanaf augustus. Met Can heb ik soort relatie allemaal weer lekker moeilijk
Ik wou iedereen veel suc6 wensen met de liefde in turkye ik weet hoe moeilijk het is :unsure:
Fijne valentijnsdag morgen
kussjes Nathalie
Hoi Nathalie, welkom op de site! Weet zeker dat je het er erg naar je zin zult gaan hebben! Er zit hier een erg gezellige groep mensen waar je met al je Turkije vragen/opmerkingen enz terecht kunt!!
Tiehie, ik heb 1 kaartje gehad van een tante en 1 e-card van een jongen die ik in mijn zoektocht naar een baantje in Turkije heb leren kennen. Aardige jongen wel, maar dat was het :huh: !!
Verder ga ik vanavond lekker lui op de bank hangen (hoewel, ik denk dat ik daar te hyper voor ben :D)
Diamond: haha ik zie bij jou steeds als je online bent dat er opeens 6 topics omhoog zijn omdat je dan op allemaal tegelijk reageert!!!
Veel plezier to all the lovebirds tonight (en ook voor allesingles etc. :D)
helemaal niets gehad!!! bah bah⦠daarom baal ik altijd een beetje van deze dagen want dan merk ik hoe graag ik iemand in mijn leven wil hebben
maar⦠kan zijn natuurlijk dat kaan mij een sms stuurt naar mijn oude telefoon (die dus is gestolen en dat kan ik dus niet meer controleren!!!) dus nog eens een x BAH want ik weet niet of ik hem wel iets moet sturenā¦
ga lekker niets doen vanavond want kom net thuis van werk⦠lekker tv kijken ofzoā¦de rest allemaal veel plezier!!!