Wie heeft er allemaal een Turks vriendje

Hey Myrna…

Wauw wat dapper… die beslissing! Ik kan me voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt gehad. Ik zit met eenzelfde soort situatie, alleen dan niet met een Turkse jongen maar een Nederlander die in de US studeert. Ik weet dat hij me ook leuk vindt, maar hij wil gewoon vrienden zijn. Heeftie me gister verteld tijdens het uitgaan. Timing he :frowning:

Hij is nu dus nog in Nederland, voor een weekje nog. Ik weet nog niet of ik mezelf nu ga dwingen om te schakelen tot “gewoon vrienden” of dat ik misschien (in ieder geval voorlopig) hem moet vergeten en niet contact met hem moet zoeken…

Ik begrijp je dus, helaas, maar al te goed en ik wens je veel sterkte. Elke dag een beetje beter, toch?

Liefs, maretje.

hoi hoi,

thanx diamond… en maretje jij ook veel succes gewenst want t is idd heel moeilijk maar toch moet je af en toe voor jezelf kiezen.
ik hoop gewoon dat dit een goede keuze was van mezelf.
ik heb jullie wel niet t hele verhaal verteld maar dat is ook veel te lang en veel te ingewikkeld… (en misschien schaam ik me er ook wel een beetje voor om t te vertellen :frowning: )
maar iig, live goes on!!

ik heb niets meer terug gehad van hem dus ik denk dat hij er t zelfde over denkt en t goed vind zo…
groetjes myrna

Hallo playgrrl,

Wat toevallig! Ik heb ook een vriend die bij Seaworld Club heeft gewerkt. Ik ben er in oktober en november geweest en heb mee geholpen op de boot.
Wie weet ken ik hem wel. Ik ga weer terug in februari en kan haast niet wachten! Veel geluk gewenst.

Groetjes sunneke :lol:

Hallo allemaal!

Als eerste wil ik even zeggen dat ik blij ben dat er veel meiden zijn die een vriend in Turkije hebben.
Mijn vriend komt uit Bodrum en is kapitein. Ik ga binnenkort weer naar hem toe. We hebben samen een appartement (tijdelijk) in Gümbet. Ik heb al kennis gemaakt met zijn familie en ze zijn hartstikke blij voor ons. Ik ben niet de enige buitenlander in zijn familie want hij heeft twee tantes uit Engeland en zijn beste vriend is met een Schotse getrouwd. Ze zijn allemaal dolgelukkig en ik ben dat zeker ook!
Ik vind daarom dat al diegenen die Turkse mannen maar ‘players’ vinden, maar een ander forum moeten bezoeken! Laat ons en onze liefdes in hun waarde en players heb je overal, toch?
Nog een maandje en ik ben weer de gelukkigste van de wereld! Iedereen veel geluk in de toekomst toegewenst!

xxx sunneke :lol: :lol: :lol:

hey Sunneke,

inderdaad, players heb je overal.
mijn Turkse vriend was/is wel een player, maar dat zul je waarschijnlijk wel gelezen hebben.

veel plezier in februari
en iedereen veel geluk in de liefde toegewenst.

Ik ben het er niet mee eens dat alle mensen die de Turkse mannen maar Players vinden, een ander forum moeten opzoeken. Veel meiden hebben ervaringen met bepaalde jongens die zich heel anders voordoen en er achteraf toch meerdere vriendinnen op nahouden. Vindt het juist goed dat we elkaar wat dat betreft een beetje kunnen waarschuwen hier. En ik moet zeggen, heb zelf ook heel wat players in Turkije gezien, da’s gewoon zo. Maar ik zeg niet dat ze allemaal zo zijn, er zitten ongetwijfeld heel lieve, betrouwbare exemplaren tussen :smiley:

Ik wens je in ieder geval heel veel succes en liefde toe Sunneke. En welkom op het forum!!

Groetjes, Diamond

Daar heb je ook wel weer gelijk in, zolang het goed bedoeld is. Het is inderdaad fijn dat jullie elkaar steunen en waarschuwen voor zulke players.
Toen ik voor het eerst vertelde dat ik in Turkije een leven op wou gaan bouwen met hem kreeg ik best wat stomme reacties, maar ook wel goede en zelfs zeer goede. Mijn ouders vonden het eerst niet leuk, maar nu vinden ze het super! Mijn moeder zag mij op Schiphol eind november en zei gelijk dat ik er nog nooit zo gelukkig uit had gezien.
Mijn familie komt nu in de zomer naar Bodrum.
Ik kreeg net een sms van mijn lief en hij was niet zo happy. Zijn lievelinsoom is vandaag overleden. Dat is nooit prettig en hij wou me nog zo vrolijk feliciteren, omdat ik jarig ben. Dat is dan echt niet belangrijk voor mij. Mijn broer was het zelfs vergeten! Was ik maar gewoon daar, dan kon ik hem troosten. Ach ja, nog maar ruim drie weekjes en dan ben ik weer in Turkije.
Wel een lang bericht he, maar ik vind het een leuk forum en ik voel me echt welkom diamond! En natuurlijk de rest ook.

Nu houd ik er mee op want ik ga even gebak eten!!!

Liefs sunneke

Hoi sunneke,

inderdaad welkom hier op het forum. Ik zelf heb het hier prima naar mn zin :smiley:
Ohja, en gefeliciteerd met je verjaardag en smakelijk voor het gebak en gecondoleerd voor je vriend :frowning:

Liefs, maretje

Wat vervelend voor je vriend en voor jou natuurlijk ook. Helemaal dat je hem nu niet van dichtbij kan steunen…

Bij deze wil ik je ook even van harte feliciteren, heb je er ondanks alles toch nog een beetje leuke dag van gemaakt?

Wanneer ga je echt ‘over’ naar Bodrum? Ben echt heel benieuwd hoe het daar allemaal gaat lopen voor jullie!

Groetjes, Diamond

ow wat een mooi verhaal zwijmel
echt koel dat t echt zo goed gaat met je vriend en jou
wel jammer van z’n oom.
zelf ben ik altijd een btje te nuchter en geloof ik niet in dat
soort dingen niet dat ik t nie zou willen hoor!!!
zelf heb ik een vriend in tunesie en ik wil terug gaan in mei.

nou dikke zoen :smiley:

dat iedereen die vind dat turken players zijn een ander forum moeten opzoeken ben ik het ook niet mee eens. een forum waar alleen maar gezwijmeld word enz enz enz zal dan geen goed beeld brengen van een relatie met een turk. er zijn zoveel players, maar ook als het geen “player” betreft, zijn er zat zaken waar je in zo’n relatie tegenaan loopt.

voor sunneke en de rest hier bij wie het wel goed gaat ben ik blij. degenen hier die slechtere ervaringen hebben, helaas, maar ze kunnen er wel over meepraten en hun ervaringen delen. en ik denk dat dat ook heel belangrijk is.

verder, ik heb dus geen vriend meer in turkije. we zijn nu een paar weken verder en hebben samen heel veel gepraat. ik ben blij dat dat uiteindelijk kon. of het ooit goed komt weten we niet. we zouden het willen, maar we zien beiden ook in momenteel dat het nu gewoon niet lukt.

meiden, al ben ik er hierdoor wat minder momenteel, af en toe probeer ik nog wel te reageren hoor :slight_smile: en als de meeting doorgaat ben ik zeker van de partij.

blijf praten over de mooie dingen, maar vergeet de moeilijkere en slechtere dingen ook niet <_<

Het gebak was heerlijk! Verder zat en zit ik nog steeds met mijn gedachten bij hem. Ik had hem net nog aan de telefoon en hij klonk gelukkig al iets vrolijker. :slight_smile:
Ik ga om precies te zijn 11 februari naar Bodrum. De tijd vliegt!
Ik was toevallig net een beetje aan het kijken wat ik mee ga nemen dit keer. Mijn zomerkleren liggen nog daar, dus dat scheelt. Ik neem vast en zeker mijn mega tweepersoons dekbed mee want daar slapen ze vaak onder die dekens die zo prikken! En dan een laken eronder wat elke kant uitschuift. Dus die gaat mee!
De rest komt allemaal wel.
Ik vind dat nur inderdaad wel gelijk heeft. Ik had het dan ook meer over diegenen die het min of meer op voorhand willen verpesten. Maar daar is nu ook helemaal geen sprake meer van. Ik hoop dat iedereen hoe dan ook gelukkig wordt, met of zonder Turk! :wink:

Veel liefs sunneke

hoi sunneke,

nog van harte welkom op deze site en natuurlijk nog gefeliciteerd met je verjaardag!!! :smiley:

heel spijtig om te horen dat t met je vriend iets minder gaat en ik wens hem en jou veel strekte toe…

groetjes myrna :smiley:

Hé wat is het hier rustig de laatste tijd…

Groetjes, Diamond

hoe gaat het met alle vriendjes :)?!?

:huh: goh ik heb met verbazing dit forum gelezen… ik snap ook best dat er veel mensen sceptisch zijn, want wees eerlijk de meeste mensen hebben met vakantie liefdes niet zulke goede ervaringen. en dat geld voor spaans/franse/italiaanse/ en ga maar door/ jongens. en als je tussen de regels door leest, zie je dat er ook nog veel twijfels zijn. er is constant behoefte aan bevestiging.
gelukkig gaat het ook wel eens goed, maar het valt op dat er nu we een half jaar verder zijn ook alweer een aantal dames verdwenen zijn van het forum (waarschijnlijk is bij hun ook de liefde over)
voor iedereen die nog heel verliefd is en dit jaar weer gaat worden, wens ik jullie een fantastiche tijd met elkaar toe. maar laat niet met je sollen, en je moet er allebei aan werken.

liefs

ik wilde even zeggen…
het gaat nog fanatastisch!!!

xxx

Blij om dat te horen! Nog ff geduld en je ziet hem straks lekker weer, heerlijk vooruitzicht joh!

Groetjes, Diamond

He hallo allemaal,

Het is inderdaad even rustig geweest, maar bij mij gaat ook alles prima! Ik heb toevallig net een telefoontje naar Turkije gepleegd. We vroegen elkaar wat we als eerste zouden doen als we elkaar op het vliegveld zien… :wink:
Ja, vrijdag is het zover, dan zie ik hem weer. Ik ben nu best zenuwachtig, maar wel op een goede manier.
Nou, ik hoop dat het met de rest ook prima gaat en ik wens ook iedereen alle geluk toe die je maar kan wensen!!
Ik zal nog wel een keer mailen als ik daar ben want voorlopig werkt hij nog even en mag ik me met vrienden en familie vermaken. Af en toe wel saai, maar over 3 weken stopt hij en hebben we alle tijd om te genieten totdat het drukke seizoen begint <_<
Tot snel en geniet van alle mooie dingen!

Veel liefs sunneke

Hé Sunneke,

Heerlijk dat je vrijdag weer gaat! Hoelang blijf je daar? Bij deze wens ik je heel veel liefde en geluk toe daar en laat inderdaad af en toe 's horen hoe het allemaal gaat!

Groetjes, Diamond