Wie heeft er allemaal een Turks vriendje

helaas pas weer in mei… duurt nog effe maarja dat heb je als je vriendje in het buitenland hebt… :frowning:

gelukkig krijgt hij over een paar dagen internet thuis… haha speciaal voor mij… kunnen we lekker iedere dag msnnen en elkaar zien op de webcam!!! :wub:

trouwens nog vergeten:
Iedereen een super gelukkig en gezond 2005 toegwenst…
en voor degene met een turks vriendje… ik hoop dat alles goed blijft gaan en dat jullie elkaar weer snel zien…

xxx

Kun je hem tenminste ieder dag zien, dat scheelt alweer een beetje…Maar het blijft moeilijk denk ik…En je hebt lekker weer iets om naar uit te kijken! Wens jullie heel veel geluk samen!

Liefs, Diamond

thanks… das heel lief

ja het lijnen begint weer.
naja, ik was het ook van plan. maar op de een of andere manier ben ik 3 kg afgevallen. terwijl ik me niet heb ingehouden met eten met kerst en oudjaar enz… dus ben ik wel blij mee. moet nog een beetje af hoor :rolleyes:
dus ga ook weer fanatieker zwemmen en minder snoepen

He Nur, hoe heb je dat gedaan? Ik wil ook :smiley:
Ik ga in ieder geval ook weer 1x per week zwemmen, tenminste da’s de bedoeling :blink:

Groetjes, Diamond

hoi hoi,

ik ben veel te moe om lange verhalen te typen nu dus ik houd t heel kort en ga nu weer lekker op de bank liggen en tv kijken!!
dus hoop dat iedereen een goed weekend heeft gehad en ik vertel morgen hoe mijn weekend is geweest!! :smiley:

mijn computer is volgens mij ook moe want t duurt eeuwen voordat ie doet wat ik wil!! :stuck_out_tongue:

groetjes myrna

**He Nur, hoe heb je dat gedaan? Ik wil ook
Ik ga in ieder geval ook weer 1x per week zwemmen, tenminste da’s de bedoeling

Groetjes, Diamond**

hihi ik denk dat het voornamelijk door de stress met emil kwam. Want ik zou het niet weten. Maar heb er geen problemen mee hoor :smiley:

ja heb een prima weekend gehad. Lekker rustig, een beetje lezen, quo vadis kijken, niets doen. Heerlijk. Moet ik vaker doen :smiley:

zo zo, nou weer een werkdag erop zitten!! pfff…
heb de hele week middagdienst dus kan gelukkig lekker uitslapen.
was vanavond om 22 uur klaar met werken en zag dat ik een gemiste oproep had… KAAN HAD GEBELD!!!
en hij had ook nog eens een sms gestuurd… was eigenlijk een beetje verbaasd, want hij belde en stuurde uit zichzelf iets naar me!! :stuck_out_tongue:

ik heb niets terug gestuurd… ik vind dat hij nu wel een x mag wachten op bericht van mij. ja toch? of vinden jullie dat ik iets terug moet sturen?

mijn weekend was ook heel leuk, ik vond zaterdag nog leuker dan oudjaarsavond zelf! haha
vrijdag met mijn ouders op stap geweest en zaterdag met mijn vrienden en dat was echt top!!

groetjes myrna :smiley:

He Myrna,

Heb je al gereageerd op het sms’je? Hoe doet 'ie nou dan, echt als vrienden of zijn het nog steeds wel lieve berichtjes? En heb je al besloten of je hem gaat zeggen dat je hem toch wel heeeeel leuk vind? Anders doe ik dat wel in juni, hahaha, nee hoor geintje :smiley:

Groetjes, Diamond

hey diamond,

heb hem toch maar een smsje terug gestuurd!! kon t niet laten… :stuck_out_tongue:
echt ik zeg dan tegen mezelf: hij moet maar wachten hoor! maar ikzelf kan gewoon niet wachten om iets terug te sturen… hihi

hij stuurde zoiets als: hoe is t? hoop dat t goed gaat met je. hoef nu 2 weken niet te werken. zit nu thuis naar kelis/ millionaire te luisteren en denk aan je. take care…

ik vind dat een heel mooi nummer en vind t ook wel lief dat ie er nog aan denkt… verder stonden er nog een paar grapjes in die alleen wij snappen. hihi :stuck_out_tongue:

ik weet niet of ik t hem nog ga vertellen, maar iig niet over de telefoon ofzo want dat schiet niet op!!! haha en je mag best een handje helpen hoor als je er in juni bent!! :wink:

groetjes myrna

Jeetje, dat is echt moeilijk hoor… weten dat er gevoelens zijn en weten dat de ander het niet kan/wil… of misschien wel…

Als jullie nu iig gewoon als vrienden met elkaar omgaan, kan het misschien wel als en grotere schok voor hem komen als je dan opeens zegt dat er meer is…?! Zomaar een ideetje…

Hmm wel een lief berichtje dus. Kan me wel voorstellen dat je je niet kon inhouden en toch wat hebt teruggestuurd…
Misschien moet ik dan toch maar voor cupido gaan spelen in juni :stuck_out_tongue:

Groetjes, Diamond

dat vond ik ook altijd zo ontzettend lastig, en kon mezelf ook vaak niet tegenhouden om toch te smsen. en morgen ook niet. hij is dan jarig, maar al is het uit, ik ga hem toch even bellen B)

hoi hoi,

nou we hebben ruzie!!! ik heb t toch wel ff helemaal gehad hoor!!
ik word er zo moe van elke x weer ruzie te hebben over de telefoon en dan is t weer goed en dan doet ie weer stom en heeft ie me weer op de kast gejaagd! <_<
de rotzak!!!

dus ik laat t gewoon ff allemaal rusten totdat ik weer in alanya ben want ik heb wel meer aan me hoofd om me druk te maken om een jongen waar ik nog eens geen relatie mee heb! :angry:

dus ik zie wel in april hoe t verder gaat maar ik denk gewoon dat ik hem moet vergeten want als t zo door blijft gaan dan heb ik heel snel geen haar meer over!

groetjes myrna

Hmm da’s niet leuk nee. Helemaal omdat altijd alles via de telefoon besproken moet worden, da’s toch wel anders dan irl.
En ook omdat hij degene is die moeilijk doet, en niet precies weet wat ’ ie wil…zou ik het initiatief eens lekker bij hem laten liggen…
Niet teveel piekeren hoor!
Ff offtopic, met wie zat ik toch laatst op msn??

Groetjes, Diamond

heey das lastig myrna…
ik denk ook dat het idd het beste is dat je het even laat rusten…
het praat allemaal een stuk makkelijker als je elkaar ook echt aan kan kijken enzo…
al zou het wel moeilijk zijn om weer zo’n tijd te moeten wachten…
ik wens je wel veel sterkte toe de komende tijd…

en als je in april toch nog steeds zoveel om hem geeft zal ik hem dat toch maar wel vertellen… je hebt dan in ieder geval zekerheid meis…

kusss

ik weet hoe je je voelt. het is gewoon k…
goed dat je het gaat laten rusten, al lijkt me dat ontzettend moeilijk.

oh t is zooooo moeilijk!!!
maar dit is gewoon beter zo en eerlijk gezegd heb ik er gewoon ook ff geen zin meer in, in al dat gezeur van hem…
elke x is t weer anders, dan weer gewoon vrienden en af en toe bellen, dan wil die weer dat ik hem nooit meer bel en sms en dat ik hem moet vergeten en dan is ie weer superlief alsof t mijn vriendje is en we een relatie hebben!!! :blink:

wat wil die nou van me??? :frowning:
ik word er hartstikke gek van en natuurlijk denk ik aan hem, maar dit is voor mezelf ook gewoon beter anders word ik er zelf de dupe van dadelijk en daar heb ik geen zin in!!

dus ik ga zolang ik nog in ons kikkerlandje ben lekker met mijn vriendinnen feesten en party’s af en als ik straks weer richting hem ga zie ik wel hoe t is. (niet dat ik elke man ga n**ken hier hoor!)

kusje myrna :smiley:

heb voor mezelf nu eindelijk de knoop doorgehakt!!
vind t heel erg moeilijk maar heb toch maar besloten om hem (proberen) te vergeten :frowning:
heb hem een laatste sms gestuurd met daarin zoiets als:

hoop dat alles goed gaat met je. sorry en dit is mijn laatste sms. ik wis je nummer en pas alsjeblieft goed op jezelf.

en heb toen dus ook zijn telefoonnummer en smsjes gewist uit mijn telefoon. ook heb ik al de foto’s die op mijn foon stonden van hem gewist. het is gewoon tijd dat ik verder ga want ik weet gewoon, ondanks dat ik t idee heb dat hij ‘het’ gewoon is voor mij, dat t nooit iets gaat worden tussen ons… :frowning:

ik heb gewoon heel veel zin om straks weer richting alanya te gaan en opnieuw te beginnen… nieuw werk en nieuwe mensen ontmoeten…
groetjes myrna :smiley:

He Myrna,
Ik las je laatste berichtje net…Wat een moedige beslissing die je hebt genomen. En wat een ontzettend moeilijke…
Helemaal omdat je hem zo leuk vindt. Ik vind het echt heel knap van je dat je voor jezelf hebt gekozen en hem laat gaan…
Kan me voorstellen dat je het er heel moeilijk mee hebt gehad toen je alles van hem hebt gewist. Ben wel heel benieuwd hoe en of hij op je sms’je gaat reageren…
Mocht je erover willen praten dan weet je me te vinden he!!

En in juni maken we het hartstikke gezellig in Alanya!

Groetjes, Diamond