Ben benieuwd wanneer we weer wat horen! Je hoort het wel ![]()
Klinkt leuk, jullie zeilvakantie! En ach, misschien volgend jaar weer Turkije toch?!
Heel veel plezier vanavond en ik spreek je snel weer in 2005!!
Groetjes, Diamond
Ben benieuwd wanneer we weer wat horen! Je hoort het wel ![]()
Klinkt leuk, jullie zeilvakantie! En ach, misschien volgend jaar weer Turkije toch?!
Heel veel plezier vanavond en ik spreek je snel weer in 2005!!
Groetjes, Diamond
Welke kleur wordt je haar trouwens? ![]()
Groetjes, Diamond
He Myrna, hoe gaat het nu verder tussen jou en Kaan?
Fijne jaarwisseling!!!
Groetjes, Diamond
hey diamond,
jij ook een gelukkig nieuwjaar, happy new year, mutlu yeni yillar!!
en de rest natuurlijk ook!!! ![]()
ja daar vraag je me wat diamond!! wat betreft mij en kaan…
ja ik wou dat ik daar antwoord op kon geven maar ik weet t zelf allemaal ook niet meer hoor. ik ben toch wel heel erg gek op hem maar hij wil alleen vrienden blijven (dat zegt ie iig…).
dus daar kan ik verder ook niet veel aan veranderen, ik zou iig niet weten hoe… maar je kan wel begrijpen dat ik daar behoorlijk van baal. ik snap het (en hem) gewoon niet, want als je ons had gezien leek t net of we allebei stapelverliefd waren op elkaar en dat we een stelletje waren. dat zei die zelf nog tegen me…
ik heb die avond ook bij hem geslapen en we hebben heerlijk tegen elkaar aan gelegen en hij gaf me constant kusjes en kon niet van me afblijven (op een lieve manier dan he!). en de volgende ochtend zei die tegen me dat t gewoon beter was als we vrienden blijven. dat had ie de vorige avond ook al gezegd, maar ik wist gewoon niet hoe ik moest reageren. dus die ochtend heb ik maar gewoon gezegd dat dat misschien idd beter was. maar daar heb ik nu echt zo veel spijt van!!
![]()
ik wil zoveel tegen hem zeggen maar ik ben gewoon zoooo bang voor zijn reactie. ik ben gewoon bang dat ik word afgewezen ofzo. ik weet niet waarom ik niet gewoon de moed heb om hem te zeggen wat ik echt voor hem voel want straks is t misschien te laat en dan weet ik misschien wel nooit of zijn gevoelens voor mij ook zo heftig zijn…
ik wil hem vanavond wel bellen of smsen om hem gelukkig nieuwjaar te wensen maar wil er ook nog iets bijzonders bij zeggen of zetten maar ik weet nog niet precies wat…
je hoort t nog wel van me! ![]()
groetjes myrna
Goh wat een vervelende situatie Myrna…Helemaal omdat je hem zo leuk vind en juist wel meer zou willen dan alleen vrienden zijn…Maar waarom wil hij het niet gewoon proberen als het zo goed klikt tussen jullie?
Ik zou denk ik toch gewoon eerlijk tegen hem zeggen hoe leuk je hem vind, wat heb je te verliezen? Maar kan me voorstellen dat je dat wel moelijk vind als hij er zo over denkt…Hoop dat de toekomst meer duidelijkheid voor je brengt. Ik duim voor je!!
Liefs, Diamond
Hallo…daar ben ik weer…
ALLEMAAL EEN GELUKKIG NIEUWJAAR!!
Myrna, heb even meegelezen met je verhaal over Kaan!! Klote situatie!! Toch moet je het maar zeggen, weet je waarom…je voelt je nu in principe ook al een beetje afgewezen maar nu nog onwijs onzeker. Als je echt concreet dingen vraagt of zegt kan het wel tegenvallen maar dan weet je wel zeker dat je er alles aan gedaan hebt. Het kan voor hem ook wel weer een keerpunt zijn en dat hij zo aan je merkt dat je hem ECHT leuk vindt… Het is moeilijk hierop advies te geven, dus whatever je doet, good luck!!!
Diamond, hoe was je oud en nieuw?? Die van mij was echt bar!! 's middags om 17:00 naar de plaatselijke kroeg…daar ging de rose echt veeeeeellll te hard. Om half 9 naar de buren, die hadden al hun meubels uit huis gehaald en 45 man uitgenodigt!! Was ook lachen en toen maar gegeten en maar weer gedoucht… had het echt nodig want ik was al als een gompie!! Toen naar dat feest, was weer helemaal opgeknapt…en daar ben ik tot mijn eigen grote verbazing niet meer verder aan de alochol gegaan…voelde me lekker en het was gezellig, dus ik heb voor de verandering een keer een feest echt meegemaakt…leuk om te zien hoe de anderen er dan bij lopen…hihihihi!! Ben ik ook altijd zo gek??? Nou ja het was dus toppie en om 6 uur lagen we weer in onze kribbe!
Oja mijn haar is normaal blond maar nu heb ik er een donkerbruine rand in gemaakt. dus lijkt het gemeleerd…Het is gelukkig gelukt!!
Oja, heb niks meer van die jongens gehoord, jammer!! Hun zullen oud en nieuw wel in Amsterdam hebben gevierd!! Heb jij nog iets gehoord. Mij wilde ze denk ik geen gelukkig nieuwjaar wensen, of doen ze dat in Turkije niet…hihihihi!!
Ben benieuwd naar jullie stories…doeiiiiiiiiiiiiiiii
xxxxxx H’daylover
He Holidaylover!
Fijn dat je zo’n leuke oud en nieuw hebt gehad! Wij hebben het dit jaar wat rustiger aangedaan, zijn naar vrienden geweest. We hebben eerst lekker gegourmet en daarna lekker gedronken en gekletst. Was reuzegezellig! En nu maar afwachten wat er allemaal weer gaat gebeuren in het nieuwe jaar! Ik heb ook niks gehoord uit Turkije, heb zelf ook niks gestuurd…
Nou dat we maar weer gezellig mogen kletsen in het nieuwe jaar ![]()
Groetjes, Diamond
Ik heb ook niks gestuurd…weet ook niet meer waar naartoe omdat ik alle nummers een tijdje terug heb gewist. Aan de ene kant wel een beetje spijt van, want nog geen anderhalve week later belde die gozer!!!
Gourmetten is ook gezellie… Eerst wilde wij ook dit jaar niet veel gaan doen hoor, 't is dat er ineens dit feestje werd georganiseerd anders hadden wij ook gewoon met vrienden thuis gezeten…
OP NAAR DE LEUKE DINGEN IN 2005!!!
Hmm ik denk dat ik het nummer ook maar ga wissen, heb er ook niet zoveel zin meer in eigenlijk…
Heb het gourmetten nu wel even gehad, we hebben 3x gegourmet de laatste weken van het jaar ![]()
Nu maar 's proberen al die extra’tjes er weer af te trainen :blink:
Groetjes, Diamond
Ahhhh ja trainen, moet ik ook weer doen!! Ben in oktober geopereerd (niks ernstig hoor) en daarvoor sportte ik best veel…maar sindsdien dus niet meer!! Moet echt nodig weer wat aan mijn lichaam gaan doen. Nog niet vandaag want vandaag viert mijn vader zijn verjaardag, nog een x alles eten en vanaf morgen gewoon weer normaal 3 maaltijden per dag en geen snoepjes etc!!! Gelukkig ben ik niet echt heel veel aangekomen…
Ben anderhalf jaar geleden 8 kilo kwijt geraakt en daarna nog eens 2 kilo…die 2 kilo zit er wel weer aan denk ik, maar die krijg ik er wel weer vanaf, dan ben ik weer tevree…
xxxxx
ik ook al teveel gegourmet. maar ach, t is toch leuk in dec.
met mij gaat het nu weer beter. ik heb een heel lang gesprek gehad met Emin. Ik ben nu achter heel veel dingen gekomen en ik kan het nu goed accepteren. Ik ben blij dat ik het nu weet. En we kunnen vrienden blijven. Hij zei dat hij het heel fijn vind als ik een keer als ik in turkije ben langskom, gewoon als vrienden. Misschien gebeurt dat nooit, maar het is toch een fijn gevoel dat dat misschien nog mogelijk is.
Daar heb je gelijk in Nur!! Dit geeft idd wel een fijner gevoel…
Toppie, hoef je 2005 niet met een kutgevoel in!!
XXXXXXXXXX
Het grote afvallen begint weer :blink:
Deze maand wil ik ook weer beginnen met sporten, maar dat roep ik al zolang, ben benieuwd of het dit keer gaat lukken. Sporten is niet echt m’n hobby ![]()
Gelukkig dat je je weer iets beter voelt Nur. En fijn dat jullie het er nog even over hebben gehad samen. Geeft wat meer duidelijkheid. Maar ik begrijp dat het nog steeds heel moeilijk voor je moet zijn om nu als vrienden verder te gaan…
Liefs, Diamond
Diamond, wat voor sport vind je het leukst?? Ik doe in de zomer wielrennen en in de winter spinnen… Is echt heerlijk…ff lekker jezelf uitputten…moet je ook eens proberen. Spinnen is op van die lekkere stampmuziek!!
X
Ik heb een hele tijd aan fitness gedaan, maar daar heb ik nu niet meer zo’n zin in. Spinning lijkt me leuk, maar ook poweryoga. M’n vriendin vroeg me mee naar pilates, maar heb geen idee wat dat is. We gaan maar een keer kijken. Heb nu een stok achter de deur, moet 1 juni weer in bikini ![]()
Liefs, Diamond
Jaaaa. in Turkije…op ons mooist voor de dag komen bij de schatjes daar…nee hoor geintje!! VOlgens mij hebben de mannen daar niet zulke hoge eisen! Maar tohc geeft het jezelf een beter gevoel als je je goed voelt in bikini!! Waar heb je nou heen geboekt?
Jaaaa. in Turkije…op ons mooist voor de dag komen bij de schatjes daar…nee hoor geintje!! VOlgens mij hebben de mannen daar niet zulke hoge eisen! Maar tohc geeft het jezelf een beter gevoel als je je goed voelt in bikini!! Waar heb je nou heen geboekt?
Volgens mij hebben ze inderdaad niet zulke hoge eisen hahaha.
Maar ik wil er natuurlijk wel een beetje leuk uitzien, beetje aandacht is altijd goed voor je ego ![]()
We gaan weer naar Alanya! Ik kan niet wachten ![]()
overal altijd dat lijnen hahaha…
zelf doe ik daar nooit zoveel aan… maar ik wil weer iets meer gaan sporten… ik reed altijd super fanatiek paard maar dat is nu door even niet meer mogelijk… met fitness heb ik niet zoveel maar van die danssoorten als bodyattack ofzo dat vind ik wel leuk…
oh effe tussendoor ik heb al weer 5 maandjes met mijn mannetje uit turkije!!! het gaat nog steeds hartstikke goed… ik kan niet wachten om hem weer te zien…
nur ik ben blij dat je je weer beter voelt!!! het is makkelijker om te verwerken als weet hoe het allemaal zit en je er vrede mee hebt… veel sterkte nog!!
veel liefs
Gefelicieerd Iloveturkey met je vijf maand! Ga zo door
Wanneer zie je hem weer?
Groetjes, Diamond