Originally posted by lindaozgur@19-12-2004, 13:56:55
** Nou hij heeft zn examen gemaakt maar weet maandag pas de uitslag, dus nog even draaien met die duimen!!!
Linda6 Is jou mannetje hier. :o …Heb ik wat gemist…Hoezo dat?? Wat geweldig dat jullie samen de donkere dagen kunnen doorbrengen. . Geniet ervan meid!!!
Nur jou ga ik van de week even emailen, zie jou namelijk net als mij overal opduiken en ben nieuwsgierig, hoop dat je dat goed vind???
Myrna mijn duimen draaien voorlopig toch nog dus ook voor jou!!! :lol:
Nibbels en Saira, fijn dat alles goed gaat, nog plannen om die kant op te gaan???
leuk dat de topic van Linda aan mijn topic is toegevoegd
ik vind het niet erg hoor
inderdaad wel duidelijker en hoef je niet te zoeken.
en ik wens iedereen een gelukkig nieuwjaar en succes met jullie vriendjes.
helaas ben ik een maand geleden erachter gekomen dat mijn ‘vriendje’ meer dan 1 vriendin had. hij wil me nog wel zien in december omdat hij binnenkort leger ingaat, maar ik ga niet.
misschien dat ik na het leger hem nog ga zien, maar dat weet ik nog niet zeker.
zow das pittig. helaas ben je niet de enige. wees maar blij dat je er op tijd achter bent gekomen. zo’n jongen is je gewoon niet waard. helaas gebeurt het zo vaak. het is ook zeker begrijpelijk dat je hem nu even niet meer wilt zien. sterkte ermee
zooo turkije-fan… dat is ook wat…
echt een rotstreek!!!
je bent helaas idd niet de enige zoals nur al zegt maar tis maar goed dat je er nu al achter komt…
heel veel sterkte meissie!!! gelukkig zijn er genoeg leuke jongens op deze wereld!!!
bij mij gaat het nog steeds echt heel goed met mijn vriendje!!!
we zijn nog super verliefd alleen het wachten duurt zo lang…
in mei ga ik pas weer, maarja we blijven volhouden en blijven sterk!!!
das balen voor je maar goed dat je er nu achter komt en nýet over weet ýk hoeveel maanden of jaren zelfs!!
maar meýd, hou je taaý en t nýeuwe jaar komt eraan dus nýeuwe mannen en meýd geloof me, genoeg leuke mannen hoor!!! haha
verder ýedereen succes en veel geluk ýn de lýefde en voor mýj hoop ýk dat dat ook goed gaat komen!!
Veel sterkte Turkije-fan! Inderdaad een rotstreek! Probeer je niet te rot te voelen (weet 't makkelijker gezegd dan gedaan), hij was je gewoon niet waard! Kop op meid!
Potverdorrie!!!
Die mannen ook iedere keer…Turkije-fan heel veel sterkte!!!
Mijn pc heeft een paar dagen plat gelegen dus vandaar dat ik er even niet ben geweest…
Nur die email komt eraan (ga ik zo tikken)
Geniet nog van de laatste uurtjes kerst en dan mogen we morgen weer aan de slag…
ik kan het nog niet helemaal geloven en het doet me gigantisch pijn, maar het is beter zo.
Het ging al een tijdje niet zo goed zoals sommigen weten.
Het is nu het 3e jaar dat hij in de winter geen geld heeft enz enz enz en dat vind hij heel k… en dat reageert ie op mij af. dus al weken hoor ik amper iets van hem en als we praten doet hij gewoon onaardig.
en afgelopen maandag toen ik hem belde was dat weer, en uiteindelijk bleek dat hij het niet meer wist (zegt ie) en twijfels had over ons en of we ooit samen kunnen zijn en hij wilde even wat langer praten. Dus ik zou vanochtend bellen, hadden we afgesproken en hij zou thuis blijven.
En ik inderdaad bellen. Naja, het was weer hetzelfde, maar dit keer, nee er is niks aan de hand, alles is prima, ik wilde niet praten, dat wil jij (ik dus) enz enz enz… en als ik probeerde te praten kapte hij het af en begon over iets anders, over dat hij naar Egypte gaat ofzo eind januari en nog moest eten.
Dus toen heb ik hem recht toe gevraagd of hij nog van me houdt. Zei hij, je weet toch hoe ik voel! maar een ja of nee kreeg ik niet. En toen zei hij dat ik moest stoppen met al dit gepraat (terwijl hij dat wilde) en dat hij ging eten. En toen hing hij op.
Ik weet niet precies wat er aan de hand is. Miss weet hij het inderdaad niet allemaal meer hoe het verder moet, miss houdt ie idd niet meer van me, miss heeft hij een ander, die hem wel een visum kan geven, miss willen zijn ouders dat hij trouwt. Ik weet het niet en het kan me ook eigenlijk niks meer schelen. Hoe hij net reageerde is voor mij gewoon de druppel en hij bekijkt het verder maar.
Maar het is moeilijk om dat te accepteren na 2,5 jaar. En dat zal het ook wel even blijven ben ik bang. Het ging juist iets beter tussen ons. Voor hij naar zijn ouders ging. Toen zakte het weer snel in. En omdat ik het al eens eerder heb meegemaakt…het is beter zo. Maar wel heel moeilijk.
Ik heb inderdaad wel een beetje meegekregen dat het niet zo lekker liep, niet met alle details natuurlijk, dat is ook niet nodig. Je twijfelde zelf toch ook al een tijdje, las ik in dat andere topic dat hierbij is gevoegd?
Het zou idd kunnen dat er iets is. Maar bekijk het anders van de andere kant (misschien moeilijk)… Je zei zelf al dat hij elke winter zo is en dat je daar genoeg van hebt (terecht) maar hij is elke winter zo. Kan het dan niet zijn dat het gewoon deze winter ook zo is?
Ik ken natuurlijk niet de gehele situatie, dus ik dacht, misschien…
Meid, ik hoop in ieder geval dat het steeds een stukje beter met je gaat. Ik wens je veel sterkte de komende dagen, met de jaarwisseling en in het algemeen.
Laat je ons horen hoe het af is gelopen?
jeetje nur en turkije-fan!!!
wat erg voor jullie…
ikhoop dat t ondertussen met jullie al wat beter gaat?
ik ben hier een tijdje niet geweest…maar adch ga weer vee kijken…maar ik schrok echt!!
turkije-fan ik vind het heel logisch dat e he nu niet wit zien hoor…
en nur…voor jou hoop ik echt dat hij wat duidelijier word… end at het misschien toch nog goed komt…of is t echt helemaal over nu?
naja meiden in iedergevalheel veelsterkte…je kan mij een pb sturen al jullie dat willen
liefs
het is nu een dag verder. hij wil absoluut niet met me praten. ik denk dat hij zelf erg in de knoop zit, maar het maakt ook niet meer uit. het is zijn keuze geweest om geen contact meer met me te willen, de reden zal ik nooit weten. ik voel me zeker verrot, maar ik besef dat dit toch beter is. want een leven samen met een man die zo is… ik betwijfel of de liefde dat had kunnen overwinnen.
ik ga door met mijn leven hier, en ik ga toch proberen daar een toekomst op te bouwen. mijn hart lag/ligt niet alleen bij hem, maar bij turkije in het algemeen. daar werd ik verliefd op en daarna op hem. het ism oeilijk om dat nu nog te geloven maar ik blijf daaraan denken. daar voel ik me beter thuis. dus ik zie wel hoe het allemaal gaat lopen.
jullie allemaal heel veel succes met de vriendjes, en ik blijjf gewoon langskomen en commentaar geven, want heb flink wat ervaring <_<
Jeetje zeg…Meiden, Nur en Turkije-fan heel veel wijsheid gewenst in het nieuwe jaar. Weet zeker dat voor jullie 2005 een top jaar word, dat hebben jullie zeker verdiend!!!
he meisjes, het gaat wel lukken hoor. Dank jullie wel. Ik denk er veel aan, amar heb hem vandaag maar 1x gebeld. toen kon ik me echt niet bedwingen. ben best wel trots op mezelf.
hartstikke bedankt iedereen voor de berichtjes, pmmetjes, mailtje en de steun. vind ik toch heel lief
dank je wel voor je mail. Ik had een heel verhaal teruggemaild, maar helaas, ik heb je adres niet en kon niet terugsturen.
Wil je in elk geval van harte bedanken en je hebt compleet gelijk met wat je zegt.
Ook jij een fijn 2005 gewenst
Ik heb al eerder gereageerd en ik blijf erbij dat het heel erg is… “Gelukkig” zijn niet alleen Turkse jongens zo. Ik ondervind de afgelopen paar dagen aan den lijve dat Nederlandse jongens net zo zijn. Misschien ook niet, maar op het moment gedraagt hij zich zo dat ik me verschrikkelijk klote voel, en ik heb niet eens wat met hem…
He Holidaylover, ook hier
Gaan we hier toch gezellig verderkletsen! Ik heb nu ongeveer een week niks meer gehoord, afgezien dus van dat m’n telefoon een keer overging. Ik kon zijn naam trouwens ook nergens tegen op andere forums, ja een keer dan. Sommige jongens kom je echt overal tegen…
Ik heb ook niks meer gehoord, afwachten maar…hihihihi!!
De zeilplannen zijn eergister helemaal rondgekomen. We gaan 18/6 juni voor 2 weken zeilen rondom Athene. We hadden weer zitten twijfelen om van Marmaris naar Bodrum te zeilen (2 vliegen in 1 klap) maar de afstanden waar te lang en wij zijn niet van die hele fanatieke zeilers en hebben nog niet zo heel veel ervaring. Dus dit jaar maar heel hard oefenen en dan volgend jaar misschien wel weer heel ergens anders…
Zometeen lekker oud en nieuw…hé fijne jaarwisseling Diamond en we kletsen verder in 2005.
Ga nu mijn haartjes verven voor mijn New York party voor vanavond…IK HEB ZIN en ga lekker saufen…hihihihi