heey iloveturkey
gefeliciteerd emt je 4 maanden!!!
ben echt blij voor jullie dat het zo goed gaat met julli vriendjes!!!
met mij gata het ook wel…denk niet zovel meer aan hem…heb iets andere dingen aan me hoof…maar ik weet niet wat slechter is aan hem denken of dat andere…
maarja met veel afleiding gaat het wel goed hoor…
al een stuk beter dan vorige week~!!!
maar echt jammer nibbles dat je hem nog lang neit ziet!!!
maar je spreekt hem iig elke dag! dat is ook wel leuk…
alleen ishem zien natuurlijk veeeel beter…
hehe
groetjes
Ten eerste ben ik vooral heel blij dat het weer wat beter met je gaat gumbetlover, ik vind het heel knap dat je de afleiding opzoekt en probeert verder te gaan, hoewel je hem misschien nog mist.
Ik heb een vriendje gehad in Engeland, en dat is in een half jaar heel “heftig” gegaan zeg maar, en toen was dat ook opeens afgelopen, eigenlijk puur omdat zijn ouders me bedreigend vonden ofzo… (en ik woon nog in Nederland kan je nagaan!) Dat is nu twee jaar geleden, maar ik weet nog wel hoe moeilijk ik het daarmee had. Ik denk serieus nu nog wel eens… “Wat nou als…” maar dat blijf je natuurlijk toch houden!
Ten tweede: Woehoe voor alle meiden die nog met hun vriendje zijn en die het geluk hebben hem in ieder geval te “hebben” en te kunnen spreken! Het is toch geweldig dat in deze tijden, je (het blijft moeilijk) een vriendje kan hebben, zo ver weg, maar ook zo “charming”
Ten derde: het is veels te vroeg om op te staan, dat weet ik maar ik moet nog iets kopieren voor school en ik ben hier weer een heel verhaal aan het typen Misschien maar f naar het kopieerapparaat…
Meiden, zie het van de zonnige kant: Het is bijna weekend!!!
Hang saai voor de computer en zat het een en ander terug te lezen. In de tussentijd is er een hoop gebeurd en ik ben benieuwd hoe het met iedereen is…en dan vooral op relatie gebied… :blink:…
Met mij en mn lover gaat het onwijs goed, hij moet zaterdag op voor zijn theorie dus als dat allemaal goed gaat komt hij me in Februari zelf met de auto van het vliegveld halen… …Kan echt niet wachten… Ook al bellen we elke dag en smse we ons een ongeluk, toch is het vervelend dat ik niet even een knuffel kan gaan halen!!!
Vandaar dat ik nieuwsgierig ben naar de andere, vooral met die gezellige (ahum, niet voor mij dit jaar!!!) feestdagen voor de deur…
Liefs Linda
Hans sorry maar ik kan toch niet iedereen een PBtje gaan sturen??? Hoop dat je het niet erg vind…
Jeetje… :unsure: Moet ik hier nu uit op maken dat het niet goed gaat met de vriendjes… :huh: …Hoop het niet…
Had allemaal romantische verhalen verwacht (nou ja vooruit, :blink: daar had ik op gehoopt )…Jeetje…Niemand!!!
Voel me bijna schuldig dat ik wel zo gelukkig ben…Heb mn mop net nog aan de lijn gehad, hij heeft een examen morgen is erg nerveus… Hihihihi schattig he …
met mij en mijn boyfriendje gaat het ook ERRUG goed… we bellen elke dag en smsen tot het pijn in de vingers doen ;-)… Ik heb misschien een baan voor aankomend seizoen in Bodrum dus ik zit helemaal te shacken! :)… (het is namelijk nog niet helemaal zeker en dus wacht ik in spanning af tot ik het eindelijk hoor)
In ‘‘romantische’’ verhalen ben ik nooit echt een ster dus laten we dat maar even laten!
Nou linda je bent dus niet de enige die helemaal compleet happy en in love is ;)…
Nou Linda, jij weet het al, ook ik ben nog steeds supergelukkig met mijn vriendje (en hij met mij, althans daar gaan we maar even van uit ). Ben inderdaad ook wel benieuwd hoe dat met de rest zit, want er reageren niet echt veel mensen, helaas!
Romantische verhalen zijn ook niet mijn sterke punt, moet nog steeds een romantische herinnering schrijven, maar heb het zoooooooo druk gehad (nog steeds trouwens).
Maar gelukkig zijn telt ook toch??
Liefs,
PS Linda, ik hoop dat özgür morgen zijn examen haalt!!
Nou hij heeft zn examen gemaakt maar weet maandag pas de uitslag, dus nog even draaien met die duimen!!!
Linda6 Is jou mannetje hier. :o …Heb ik wat gemist…Hoezo dat?? Wat geweldig dat jullie samen de donkere dagen kunnen doorbrengen. . Geniet ervan meid!!!
Nur jou ga ik van de week even emailen, zie jou namelijk net als mij overal opduiken en ben nieuwsgierig, hoop dat je dat goed vind???
Myrna mijn duimen draaien voorlopig toch nog dus ook voor jou!!! :lol:
Nibbels en Saira, fijn dat alles goed gaat, nog plannen om die kant op te gaan???
ik zat in de show van All you need is love, samen met een aantal meiden die naar Antalya zijn gegaan voor 1 dag.
Ik was gelukkig "gecanceld"voor die afspraak.
maar wel uitgenodigd voor de show.
en toen ik het filmpje zag met al die meiden in antalya, werd ik tot verast door het zien van mijn vriend.
en even later kwam hij door de deur.
dus we kunnen gelukkig samen deze dagen doorbrengen.
en ik ga ook voor je vriend duimen hoop dat hij geslaagd is
WAUW!!! wat gaaf, ik heb de uitzending niet gekeken omdat ik daar echt helemaal zielig van word… …Maar wow wat een geluk…
Geniet ervan meid…
Liefs (die andere) Linda
klopt ben ik het mee eens!!!
Als jij het als vakantie liefde beschouwt is er niks aan de hand. Alhoewel sommige zijn wel iets minder erg dan andere dat moet ik er wel bij zeggen. Maar pas op en heb het leuk. Ik heb nu ook nog contact met ieamand uit turkije op msn, maar ik pas op. Ben zelf 18 keer in turkije geweest en heb familie wonen in kusadasi. De meeste trouwen met turkse meiden, soms komt het wel voor dat turken met ned. duitse enz. meiden trouwen. Daarom wil ik niet alle turken in een kwaad daglicht zetten.
groetjes chantal (16)
Originally posted by chantie@19-12-2004, 18:18:36
** klopt ben ik het mee eens!!!
Als jij het als vakantie liefde beschouwt is er niks aan de hand. Alhoewel sommige zijn wel iets minder erg dan andere dat moet ik er wel bij zeggen. Maar pas op en heb het leuk. Ik heb nu ook nog contact met ieamand uit turkije op msn, maar ik pas op. Ben zelf 18 keer in turkije geweest en heb familie wonen in kusadasi. De meeste trouwen met turkse meiden, soms komt het wel voor dat turken met ned. duitse enz. meiden trouwen. Daarom wil ik niet alle turken in een kwaad daglicht zetten.
groetjes chantal (16) **
Hmmm Juist ja?? :unsure:
Liefs Linda
Weet trouwens iemand waar mijn topic is gebleven??? :huh: