Wie heeft er allemaal een Turks vriendje

lieve gumbetlover.

Ik vind het heel dapper van je dat je deze stap hebt kunnen zetten.
Het is heel moeilijk.

Ik hoop dat je op een goede manier contact met hem kan blijven houden, maar pas ook op dat je niet teveel met hem betrokken blijft op sommige punten, juist omdat hij zal gaan trouwen/verloven. Als je van iemand houdt kan dat soms gebeuren.

Heel veel sterkte de komende tijd.

knuf
nur

Jeetje meis, wat moeilijk voor je. Heb gister aan je gedacht hoor! Ik vind het inderdaad ook erg knap dat je de stap dan ook gezet hebt om er een punt achter te zetten. Dat gevoelens, ook al is het misschien pas vanaf de zomer, heel sterk kunnen zijn, dat weet ik zelf, net als iloveturkey, maar al te goed. Daarom vind ik het ook juist helemaal niet raar dat je niet meer verder wilde, wat heb je eraan als hij toch moet trouwen met iemand anders, dat doet je uiteindelijk alleen maar veel meer pijn. En dan kun je maar beter nu stop zeggen, dan nog een tijd doorgaan en nog dichter bij elkaar komen, terwijl het dan alsnog afgekapt moet worden, toch? Maar het blijft absoluut niet makkelijk natuurlijk, ook al is het misschien de beste oplossing voor het moment. Het is zo moeilijk. Ik hoop dat het een beetje met je gaat, en je weet het he, we leven echt allemaal met je mee!! Heel veel sterkte, en ook voor mij geldt, als je wilt praten, of gewoon even je hart wil luchten kun je altijd bij me terecht!

Liefs

heey
echt onwijs bedankt voor jullie steun…
want niemand hier van mijn vrienden of ouders snapt t…
had gisteravond verjaardag en heb me helemaal lam gezopen…
maarja daar heb ik ook weinig aan gehad…
want nu een kater…en t ben zo verdrietig…
maar ik weet dat t beter is dat t nu uitis dan over paar maanden…
kreeg gisteren een smsje van zijn beste vriend hij wenste me sterkte en dat ik hem ook altijd kon bellen of smsen als t niet ging…
wel heel lief…
en echt vind het echt lief dat jullie zulke eracties plaatsen…
julllie zijn ook echt de enige die me snappen…
maar ja…ik hoop voor jullie iig dat t met jullie vriendjes niet zo gaat als bij mij…
groetjes

lief van je dat je dit nog even plaatst.
Ik kan helemaal begrijpen dat je je nu rot voelt, omdat het juist niet over is doordat jullie niet van elkaar hielden o.i.d. maar door andere omstandigheden. Dat doet veel meer pijn.

Niemand van je fam. of vrienden zal het idd snappen, omdat zij dit niet meegemaakt hebben, maar ik denk idd dat iedereen van ons hier die een turkse vriend hebben, ook die angst ergens van binnen heeft dat haar dit ook kan overkomen. Het is mij overkomen, bijna 2 jaar geleden. We hebben een half jaar geen contact gehad daardoor, hij deed in eerste instantie wat zijn familie wilde, maar uiteindelijk heeft hij toch voor mij gekozen, voor een leven dat hij zelf wil en niet dat geleid wordt door dwang van zijn familie.
Ik weet dat je hier waarschijnlijk niets aan hebt, maar ik wil alleen maar zeggen dat ik precies weet hoe jij je voelt en ik wil je nogmaals heel veel sterkte wensen en neem maar van mij aan dat je je over een tijdje wel beter zal voelen.

knuffel
nur

hey hey
ik hoop ook nog steeds stiekum dat hij dat ook zal doen…
maar ik weet bijna zeker dat hij dat niet doet…
dat durft ie gewoon niet…en hij is dan zijn familie kwijt en dat wil die niet…
en ja hoe t nu gaat…ga gewoon verder met alles en hopen dat t gevoel minder word…

ik ben iig blij dat hiwer wel mensen zijn die me snappen…echt super lief!

nogmaals, heel veel sterkte.
ik begrijp dat je dat hoopt, dat had ik ook en zal iedereen wel hebben die dat overkomt. Maar ga zeker verder met je leven hier, het verdriet wordt minder uiteindelijk. En hoewel het mss heel krom klinkt, je mag gelukkig zijn dat je nog maar heel kort een relatie met hem had, en niet al een paar jaar. Denk dat de klap dan nog groter zou zijn geweest, en die is al heel groot.

Nogmaals, als je wilt praten, over dit, of iets anders natuurlijk, kan dat altijd.

xx
nur

hey gumbetlover,

ik lees net pas alles hier en ik wil je heel veel sterkte wensen en zoals iedereen hier al heeft gezegd kun je bij ons allemaal terecht als je t moeilijk hebt!!

zet m op meid, uiteindelijk komt t allemaal goed…

groetjes myrna :smiley:

Hoi Gumbetlover,
Hoe is 't nou met jou? Gaat het een beetje?

Ja, dat vind ik een goede vraag…
Hoe gaat het ondertussen? Heb je nog contact met hem gehad, of houd je dat af? Maar vooral: Gaat het alweer een beetje…?

hey hey
het gaat wel hoor…tis nog steeds moeilijk
en mis hem nog steeds heel erg…
had gisteren een hele belangrijke toets en dat wist hij
en hij stuurde gister ochtend een smsje dat hij me succes wenst, en hoopte dat het beetje met me ging…
dus had hem een smsje terug gestuurd
maar verder geen contact meer…
als ik eenmaal watva me gehoord heb krijg ik t weer heel erg moeilijk
maar lief dat jullie nog aan me denken

Hoi Allemaal!

Ten eerste wil ik even zeggen: Gumbetlover ik wens je heel erg veel sterkte!!!

Ten tweede wil ik toen nog even iets heel erg leuks kwijt: Mijn verloofde heeft vandaag zijn visum gekregen en is a.s vrijdag hier en dan gaan we samen in januari terug naar Turkije voor altijd samen!!!

Ik ben zo blij!!!

XXX Stacey!

Heej Stacey, super voor je zeg!!! Ik wilde dat ik ook wist wanneer ik mijn vriend weer kan zien, maar hij wil er eerst ervoor zorgen dat hij ‘oke is’ zoals hij dat zegt, qua geld en alles, voordat ik daarnaartoe kom om hem te zien. Is wel wat voor te zeggen natuurlijk, maar balen dat ik doe!! Gewoon het onzekere is zo moeilijk, kan best wachten, als ik maar weet tot wanneer, of een vooruitzicht heb of iets dergelijks.

en gumbetlover, kan me zooo voorstellen hoe je je voelt. Helemaal als je iets van hem hoort natuurlijk, dan komen al die gevoelens weer naar boven en dan mis je hem extra erg. Ik hoop dat het inmiddels ietsje beter met je gaat!! Denk nog steeds aan je hoor!!

Liefs

hey stacey!
wat gaaaaf voor je!!!
ben echt blij voor je!!!
ik hoop voor je dat het leuk word…maar dat zal wel lukken toch :stuck_out_tongue:

ow lekker voor je Stacy.

lijkt me heerlijk om gewoon ff een tijdje bij hem te zijn en daarna samen daarheen. geweldig gewoon :smiley:

hey meiden,
hier ben ik weer, t gaat alweer wat beter met me
gisteren met me beste vriendin gepraat en ze snapt nu wel hoe ik me voel…naja snappen niet…ze heeft er bgrip voor en ze wil dr voor me zijn…
ze was echt lief voor me…was ik echt blij mee…
heb hem niet meer gesproken…mis hem nog we steeds heel erg…
maar zoek veel afleiding en dan gaat ut aardig…
hoe gaat het met jullie vriendjes?
hoop alles nog goed…
groetjes

Hallo allemaal,

Fijn dat ze begrip voor je heeft gumbetlover! En je weet het, wij zijn er ook allemaal voor je mocht je je hart willen luchten. Jammer dat je niets meer van hem hebt gehoord, maar wellicht maakt dat het nu ook een beetje makkelijker om wat afstand te nemen.
Met mijn vriendje is gelukkig nog steeds alles goed. Donderdag wel voor het eerst een behoorlijk misverstand over de telefoon gehad, en dat is dan toch lastig uitpraten hoor, als je iemand niet even aan kunt kijken of kunt knuffelen om erachter te komen dat het echt weer goed is. Maar het is allemaal echt weer goed, ik maak me altijd veel te druk om dingen heb ik wel gemerkt, en dat moet ik van hem niet doen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Helemaal als je niet weet of iemand je wel goed begrepen heeft, of als je het gevoel hebt dat je een beetje te overtrokken hebt gereageerd op iets wat helemaal niet zo bedoelt was. maar zoals ik al zei. alles is weer goed en ik ben weer superhappy!
Heb zijn moeder aan de telefoon gehad vorige week, dat was echt superleuk! Ik spreek geen turks en zij geen engels, maar het merhaba dat ik te horen kreeg was echt heel enthousiast, en kusjes over de telefoon zijn universeel geloof ik, dus het was echt heel positief. Werd er helemaal vrolijk van. Je weet toch maar nooit hoe zijn ouders reageren wanneer het om een buitenlands meisje gaat, wie weet denken ze wel, leuk voor nu, maar voor de rest niet. Dus dat zijn moeder zo positief reageerde luchtte echt op!

Hoe is het met de rest en hun vriendjes?? Ben erg benieuwd, hoop dat alles daar ook nog steeds goed gaat!

Liefs

hoi,

ik vind t fijn om te horen dat t beter met je gaat gumbetlover!!

en nibbles: ik heb gewoon precies t zelfde telefoon probleem gehad met mijn vriendje!! echt zo balen inderdaad, want je kunt gewoon helemaal niets en wat betekenen woorden nou als je er geen gezichtsuitdrukking bij ziet. maar ik ben blij dat ik hem snel weer zie zodat we goed kunnen praten met elkaar.

de rest van de meiden nog iets van hun vriendje gehoord?

groetjes myrna :smiley:

hoi allemaal…
fijn dat het bij iedereen nog goed gaat…
en gumbetlover ik denk nog steeds aan je en ik ben echt blij dat het weer wat beter met je gaat!!!

bij mij gaat het ook nog steeds heel goed… ik hoor mijn vriendje nog lekker iedere dag… vrijdag hebben we nog een uur aan de telefoon gezeten en lekker zitten kletsen over de toekomst… op een gegeven moment werd het wel heel serieus enzo maar dat is ook wel eens goed… we weten allebei waar we aan toe zijn en wet weten allebei zeker dat we voor elkaar willen gaan…
nu moet alleen de tijd nog even snel gaan zodat ik weer lekker naar hem toen kan… of robert ten brink moet een handje helpen :wink:
haha was het maar zo!!!

maarja donderdag heb ik al 4 maanden… goed he!!!
hahaha

liefs

heej heej

Ja dat bellen dat ken ik. Ik kan nooit even denken, goh laat ik hem eens even bellen want we zitten zoooooooooooooooooo lang aan de telefoon. Gelukkig maar dat het zo goedkoop is anders kon ik nooit meer terug! :stuck_out_tongue:

Maar het duurt waarschijnlijk wel nog heeeeeeeeeeel lang voor ik hem weer ga zien. HIj gaat niet het leger in (dat is als hij niet opgepakt wordt) maar er zijn heel wat problemen met betrekking tot zijn familie (gelukkig geen problemen die te maken hebben met ons!) dus het zit er voorlopig niet in. En hoewel ik weet dat hij mij ook dolgraag weer ziet, is het toch wel even slikken dat ik nog zo lang moet wachten. Maar ik heb begrip, wat kan ik anders, weet dat hij het ook liever anders zou zien, maar heel eerlijk gezegd… makkelijk is anders!!!

Liefs

enne iloveturkey… Gefeliciteerd met je 4 maanden!!! :stuck_out_tongue: