Wie gaat er vanaf september 2008 stage lopen op Curacao?

Hallo

Ik ga begin september voor 6 maanden naar Curacao zijn er mensen die ook rond deze tijd vertrekken kunne we mss samen gaan of samen iets zoeken voor te wonen… En wat hebbe jullie al inorde gebracht… Ik heb tickets nagevraagd maa wat kan je het best doen Retour of enkel??? jullie kunnen ook reageren op [EMAIL=“seat_tuner@hotmail.com”]seat_tuner@hotmail.com

Dank uXXX

Alles is geregeld, ticket en mijn huisvesting, ik verblijf aan de Kenepaweg nog meer mensen die in dit appartementencomplex zitten in deze periode?
greets

Hello Allemaal,
Als jullie nog geen stage huisvesting hebben, voel je dan vrij om met mij contact op te nemen.
Wij hebben nog een tweetal appartmenten te huur.

Met vriendelijke groet
Frederick Simons

e-mail: [EMAIL=“floresappartments@hotmail.com”]floresappartments@hotmail.com

studentenwoning

Gezellig met 3 of 4 personen in een ruime woning 700 meter van mambo 1.5 km van punda 200 meter van de zee.
[EMAIL=“edcuracao@live.nl”]edcuracao@live.nl

Ik vlieg 27 augustus naar Curacao om 5 maanden stage te lopen bij een reclamebureau! Ik verblijf in het Lido hotel ook.

groetjes,

Fleur

hallo allemaal,
Ik ga van 20 augustus tm 28 januari op stage naar curacao.
ga daar werken bij een trustkantoor en mijn huisvesting is in de vischsteeg (zijstraat van de nieuwstraat). ik was benieuwd of er mensen zijn die bij me in de buurt wonen of ook in die periode gaan!

groetjes

Zo er gaan best wel veel mensen.:biggrin:

Mij lijkt het wel leuk een Wereldwijzer meeting te houden op een van de stranden met BBQ. Let’s Meet and Greet:zon02:

woning met 3 slaapkamers of 1 woning te huur
700 meter van mambo, 1.5 km van punda, 200 meter van de zee.
Leuk als je met 3 of 4 personen seizoenswerk of stagelopen komt lopen
[EMAIL=“edcuracao@live.nl”]edcuracao@live.nl

Ja dat is een leuk idee idd!

Hey mensen!

Da’s zeker een leuk idee van die BBQ:slywink:! Ik ga ook stage lopen op Curaçao,
vertrek 19 Augustus en begin op 1 September met mijn stage bij de Dolphin Academy, en ik blijf tot februari. Ik verblijf in de Telamonstraat. Weet iemand of dit ver van de stad is? Heb er in elk geval superveel zin in!

Groetjes,

Noortje

Heej,

Leuk zeg een stage bij de Dolphin Academy.
Ik heb toevallig een kaart bij de hand en de Telamonstraat ligt in Salina. Dat is wel vlakbij Punda hoor (centrum)

groetjes

Hoihoi,

Ik ga ook stage lopen op Curaçao. Bij Copimiri waarschijnlijk. Van 1 september tot half januari.
Iemand ervaring?

Groetjes Lill’March

Hey allemaal,

Ik ben Robert, 25 jaar en ook ik ga stage lopen op Curaçao. Waarschijnlijk zit ik van september tot februari op de UNA.
Ik moet nog even kijken waar ik ga wonen. Ik twijfel of ik op de campus een kamer zoek of ergens anders. Weet iemand toevallig hoe het op de UNA is?

Verder moet ik ook nog vanalles regelen… hopelijk gaat dat nog lukken binnen anderhalve maand…
Die BBQ lijkt me trouwens ook wel een leuk idee :slight_smile:

Groetjes!

Hey

Thnx voor de info! Goed te weten dat het lekker dicht bij het centrum is. Ben ook superblij met mijn stage plaats!

Groetjes,

Noortje

Zoek je goede en VEILIGE stagiairehuisvesting; www.home-trust.net
Kamers vanaf 215 euro per maand.

Ik ben Jose, 25 jaar en vertrek begin oktober naar Curacao voor mijn opleiding Leisure Management. Ik ga daar stage lopen bij de GGD.

Woonruimte ben ik nog mee bezig en zou het liefst in een studentenhuis willen wonen. Heeft
iemand nog tips? Ik ben nu bezig met home-trust.

Ik zou het leuk om met mensen in contact te komen die ook naar Curacao vertrekken.

Mail en msnadres is: jose_van_leusen@hotmail.com

Er zijn echt veel studentenhuizen op Curacao. Maar ik denk wel dat er al veel vol zitten. Ik was in mei begonnen met zoeken en toen kreeg ik al vaak te horen dat het vol zat.

Je studeert Leisure Management en je gaat stage lopen bij de GGD? Dat is apart. :wink:
Zit je trouwens op de NHTV?

Ik heb al een kamer gevonden en deze ziet er ook goed uit;)

De GGD is idd geen Leisure bedrijf maar de opdracht die ik daar krijg betreft communicatie en dit past wel weer goed bij de opleiding.

Ik zit niet in Breda op school maar in Leeuwarden.

Wat ga jij doen op Curacao? En wanneer vertrek je?

Hey Noortje!

Super leuk om te lezen dat er iemand tegelijkertijd met mij begint bij de Dolphin Academy! Wat ga je daar precies doen? Ik kom 29 augustus aan en begin ook 1 september. Als je het leuk vind –> [EMAIL=“irenedat@hotmail.com”]irenedat@hotmail.com

Groetjes,

Irene

Ooh mooi zo. Waar verblijf je nu?

Ik ga werken op Curacao, waarschijnlijk in de horeca. Ben nu aan het afstuderen aan de NHTV, vandaar dat ik het vroeg. :wink:

Ik vertrek 15 september!