Ik ga begin september voor 6 maanden naar Curacao zijn er mensen die ook rond deze tijd vertrekken kunne we mss samen gaan of samen iets zoeken voor te wonen… En wat hebbe jullie al inorde gebracht… Ik heb tickets nagevraagd maa wat kan je het best doen Retour of enkel??? jullie kunnen ook reageren op [EMAIL=“seat_tuner@hotmail.com”]seat_tuner@hotmail.com
Alles is geregeld, ticket en mijn huisvesting, ik verblijf aan de Kenepaweg nog meer mensen die in dit appartementencomplex zitten in deze periode?
greets
Hello Allemaal,
Als jullie nog geen stage huisvesting hebben, voel je dan vrij om met mij contact op te nemen.
Wij hebben nog een tweetal appartmenten te huur.
Gezellig met 3 of 4 personen in een ruime woning 700 meter van mambo 1.5 km van punda 200 meter van de zee.
[EMAIL=“edcuracao@live.nl”]edcuracao@live.nl
hallo allemaal,
Ik ga van 20 augustus tm 28 januari op stage naar curacao.
ga daar werken bij een trustkantoor en mijn huisvesting is in de vischsteeg (zijstraat van de nieuwstraat). ik was benieuwd of er mensen zijn die bij me in de buurt wonen of ook in die periode gaan!
woning met 3 slaapkamers of 1 woning te huur
700 meter van mambo, 1.5 km van punda, 200 meter van de zee.
Leuk als je met 3 of 4 personen seizoenswerk of stagelopen komt lopen
[EMAIL=“edcuracao@live.nl”]edcuracao@live.nl
Da’s zeker een leuk idee van die BBQ:slywink:! Ik ga ook stage lopen op Curaçao,
vertrek 19 Augustus en begin op 1 September met mijn stage bij de Dolphin Academy, en ik blijf tot februari. Ik verblijf in de Telamonstraat. Weet iemand of dit ver van de stad is? Heb er in elk geval superveel zin in!
Leuk zeg een stage bij de Dolphin Academy.
Ik heb toevallig een kaart bij de hand en de Telamonstraat ligt in Salina. Dat is wel vlakbij Punda hoor (centrum)
Ik ben Robert, 25 jaar en ook ik ga stage lopen op Curaçao. Waarschijnlijk zit ik van september tot februari op de UNA.
Ik moet nog even kijken waar ik ga wonen. Ik twijfel of ik op de campus een kamer zoek of ergens anders. Weet iemand toevallig hoe het op de UNA is?
Verder moet ik ook nog vanalles regelen… hopelijk gaat dat nog lukken binnen anderhalve maand…
Die BBQ lijkt me trouwens ook wel een leuk idee
Er zijn echt veel studentenhuizen op Curacao. Maar ik denk wel dat er al veel vol zitten. Ik was in mei begonnen met zoeken en toen kreeg ik al vaak te horen dat het vol zat.
Je studeert Leisure Management en je gaat stage lopen bij de GGD? Dat is apart.
Zit je trouwens op de NHTV?
Super leuk om te lezen dat er iemand tegelijkertijd met mij begint bij de Dolphin Academy! Wat ga je daar precies doen? Ik kom 29 augustus aan en begin ook 1 september. Als je het leuk vind –> [EMAIL=“irenedat@hotmail.com”]irenedat@hotmail.com