Ik ben van plan om 3.5 maand te gaan stagelopen en ongeveer 1.5 maand in de horeca te gaan werken. De laatste maand komen mijn vriendinnen vanuit Nederland:smirk::king: dus dat wordt super.
Ik heb een kamer via home-trust geregeld in Punda. En waar ga jij wonen?
ik las dat je voor een paar maaden nr curacao gaat ik weet niet of je daar nu al zit
maar kun je mij wat meer vertellen ivm het vinden van een job,want wil er in 2009 ook heen voor enkele maanden.alvast bedankt
groetjes nancy
Ik ga eind september ook naar curacao tot aan januari/februari ongeveer. ik moet eigenlijk alles nog regelen, maar ik ben al in contact met bar restaurant cinco. ik was daar welkom om te werken en mocht daar ook een kamer nemen. weet iemand meer over cinco of het een leuke plek is en of ik daar wel een kamer zou moeten nemen?
Heeft er ook iemand tips voor goedkope tickets? flycaribbean.nl doet het bij mij niet. ik wil wel via dusseldorf reizen.
Groetjes Noortje
ik heb voor 1 september mijn ticket geboekt bij martinair.(enkele reis) en moet 8 september beginnen met werken bij Pleincafe Wilhelmina dus dat heb ik geregeld allemaal. ik ben nog druk bezig met zoeken naar huisvesting enzo ā¦
heey nancy
ik heb vooral veel verschillende bedrijven gemaild en gebeld en al vrij snel van veel bedrijven reacties gehad (horeca) ook kun je kijken op WERELDJOB of WERELDSTAGE.nl
Wordt snel lid van de meest onafhankelijke stage op Curacao hyves die Nederland kent! Niks geen reclame en de belangen van een bedrijf staan al helemaal niet voorop! Nee de stagiair staat voorop!
Ik hoop dat wij zo de stagiair een eerlijk kans kunnen bieden en niet elke stagiair soms wel ruim 600 euro moet betalen voor iets wat hij zelf ook kan! Dus allemaal snel naar http://stageopcuracao.hyves.net en wordt lid aub!
Ik ga vanaf 25 aug stage lopen in curacao!!! Vind leuk om in contact te komen met mensen die ook gaan dan⦠Zit in dubio over me slaapplek, weet iemand iets over nieuwestraat 3 5 7 of anasaweg??? Let me know as soon as possibleā¦
Ik lees net je berichtje, en leuk hoor dat je ticket al thuis hebt liggen. De site waar jij je huisversting hebt geregeld heb ik ook al een keer gekeken. Maar daar stonden alleen prijzen voor een week.
Ik wil er er heen om te relaxen, van weer te genieten en van de omgeving. Daarnaast misschien om te werken maar dat is niet prioriteit 1.
Ik denk dat als je in de horeca werkt het meest met de plaatselijke bevolking in aanraking komt, leuk.
Groetjes judith
Ik ga ook naar curacao en wel op 26 oktober (voor 5 maanden)
Een ticket heb ik al thuisliggen, geregeld bij Martinair.
Huisvesting heb ik geregeld via www.casacama.nl. Ik ga zelf aan de Anaseweg wonen.
Ik ga daar pas solliciteren omdat ik maar 3 dagen wil werken, via internet solliciteren schiet dus niet echt op⦠Ik ga geen stage lopen, maar gewoon werken. Ik zou graag in de horeca willen werken, maar das vast geen probleem want november tot maart is hun hoogseizoen!
Ik lees net je berichtje, en leuk hoor dat je ticket al thuis hebt liggen. De site waar jij je huisversting hebt geregeld heb ik ook al een keer gekeken. Maar daar stonden alleen prijzen voor een week.
Ik wil er er heen om te relaxen, van weer te genieten en van de omgeving. Daarnaast misschien om te werken maar dat is niet prioriteit 1.
Ik denk dat als je in de horeca werkt het meest met de plaatselijke bevolking in aanraking komt, leuk.
Ik zou ook graag bij die organisatie stage willen lopen Heb je misschien een adres en contactpersoon? Mijn email is [EMAIL=ātessa200@hotmail.comā]tessa200@hotmail.com