Ja dat is veeels te duur, weggegooit geld!
http://kamerhurencuracao.come2me.nl/774016/Foto-s-woning
halloo
de huisjes aan de scharlooweg zijn idd heel erg klein:O ik zat hier een week en was bezig met andere huisvesting en toen raadde mij heel veel mensen dit af
vissteeg die gekleurde huisjes (je bedoelt denk ik die 3 huisjes geel blauw en rood?)
ik kom er bijna altijd langs als ik van punda naar mijn huis rijd. de huisjes zelf zien er op zich goed uit maar die straag is een een richtingsweg (altijd irritant) en de huisjes om je heen zijn veeeeeel minder mooi een kwart is zelf vervallen en onbewoonbaar. maar idd wel erg lekker centraal. alleen dus als je mt je auto naar punda wil moet je er eerst weer omheen.
la curacao zit o.a. veel in punda btw, gewoon in het centrum.
verder voor de dames nog een tip: neem tampons mee die zijn hier namelijk overal best prijzig en lang niet overal verkrijgbaar.
nou dat was het dan wel weer haha
haha tampons… achja ![]()
blijkbaar voel je je aangesproken als ik er voor de dames bijzet;)
miss dat je ons iets moet vertellen?
hahaha heel handig al die tips hier
Hoorde idd dat de cosmetica etc erg duur is op curacao, is opzich ook wel logisch, alles moet ingevlogen worden natuurlijk! Oei dat wordt nog wat met die 25 kg ![]()
Tampons werken ook goed tegen bloedneusen… (a)
Dat klopt zeker Lars ![]()
Dankje voor de tips Dees!!
Hi. DA heeft eigen merk, 32 in 1 doos…valt wel mee hoor.Kun je aardig wat bloedneusjes krijgen…of niet Lars hahahaha:lol:
Had trouwens van een kennis van mij gehoord die op Curacao woont, dat de straat waar ik ga studentenstraat is (gezellig!) en de wijk (bon bini) is een wat chiquere buurt, veel villa’s enzo!
Heb er zo’n zin in ![]()
Oppas / Nanny / Au Pair Gezocht
Vanaf begin Januari 2010 zijn wij op zoek naar een nieuwe au pair /opppas / nanny aangezien onze huidige au pair helaas terug gaat naar Nederland.
Je past 4 dagen per week op en af en toe 's avonds. Je helpt ons met het lichte huishoudelijk werk, je haalt de jongens op van school, en je kookt 's avonds (als je dat leuk vindt) een (eenvoudige) maaltijd.
Wij zijn een gezin met twee jongens van 3 en 5 en het derde jongetje verwachten we begin maart 2010. We zoeken iemand -het liefst met ervaring- indien mogelijk met een relevante opleiding, maar vooral iemand die het super vindt om met kinderen om te gaan, die het leuk vindt om te zwemmen, om te knutselen of te kleien of te kleuren.
Als je het leuk lijkt om nader kennis met ons te maken, stuur mij dan wat informatie met een foto over jezelf.
Wij zijn erg benieuwd!
Hallo;
Ik heb een vraag voor ik verder reageer; is dit een functie waarbij het mogelijk is elders (zelfstandig) op het eilend te wonen/ verblijven met een maandsalaris of is dit een echte au-apir ‘kost en inwoning’ baan?
Hartelijke groet M J E Merkx
Voor een altijd zonnige:zon02: vakantie en/of stage op Curaçao bieden wij een gemeubileerde vakantiehuis te huur met 3 slaapkamers(met airco), woonkamer/kitchenette en 2 badkamers. Het huis is voorzien van een porch(overdekte buitenruimte).
Centraal gelegen in de rustige stadsdeel St.Helena.
Binnen loop afstand heb je locale winkeltjes en restaurants.
Punda(de stad) is vlakbij, de bus stopt om de hoek en in 10 minuten ben je er.
Heb je zin om lekker naar het strand te gaan? Piscadera baai is makkelijk te bereiken(lopend 30 min./per bus 15 min.)
Huurprijs 825 EURO p/m of €250,-- EURO p/m(per kamer)
De kosten zijn gebaseerd op een verblijf van minimaal 1 maand.
[FONT=Times New Roman]Geschikt voor stagiaires en vakantiegangers.
Zoek je nog een nette, maar ook betaalbare verblijfsplaats. Neem dan geheel vrijblijvend contact met me op via [EMAIL=“vakantiehuis_curacao@live.nl”]vakantiehuis_curacao@live.nl
Foto’s volgen nog.
[/FONT]
![]()
Hallo allemaal,
Ik vertrek 20 januari naar Curacao voor 6 maanden!
Wie >>> er nog meer die dag?
Groetjes:zon02:
Hoi Hoi,
Ik kom hopelijk in september 2010 voor 10 maanden naar dit vast hele mooie eiland.
Is nog ver weg, maar voorpret is ook al erg leuk.
Hebben jullie leuke ideeen voor accomodatie voor mij, in de buurt van het Sea Aqaurium?
Ik ga waarschijnlijk stage lopen bij CDTC, dolfijntherapie en ik heb geen rijbewijs…dus wil er graag lopend of bijv. met de busjes kunnen komen.
Groetjes,
Jitske.
P.S heeft iemand ervaring met Villa Palm Beach/Bonitastraat?? Daar had ik al contact mee opgenomen…klonk leuk…maar hoe is het huis etc?
jistketje
wauw wat een gave stage heb je dan, ben gister net een dagje naar het sea aquarium geweest, en heb een dolphin swim geboekt voor over 2 weken.
ik woon zelf aan de telamonstraat groot studentenhuis op 5 minuten rijden van het sea aqaurium. het is af te lopen 20 minuten ofzo maar ik zou je lopen niet echt aanraden, vooral svonds niet na het donker. de wijk onder mij zitten ook studentenhuizen in marie pompoen maar dan is het nog een kwartier lopen naar het sea aqarium. busjes rijden hier wel overal.
Ben ook student en ga regelmatig naar cur. ben er vanaf mid januari voor 2 weekjes.
some info on curacao nightlife
http://www.curacao-visitor.com/curacao-nightlife1.html
Hallo,
Ik ga zelf april/mei voor 2 maanden naar Curacao, maar merk dat het heel moeilijk is om een kamer te regelen voor deze korte duur.
Ik ga in mijn eentje en wil het liefst in een huisje met een paar andere mensen.
Hebben jullie nog tips voor mij waar ik het beste een kamer kan zoeken voor deze relatief korte duur?
Alvast bedankt.
Hi Allemaal,
Ik ben samen opzoek met een paar andere klasgenoten naar een stage op Curacao. Aangezien de bemiddelingsbureau’s ontzettend duur zijn ga ik liever zelf op zoek. Maar dit is heel lastig om te vinden en kwa huisvesting is er heel veel maar toch best duur wanneer je een stage vind zonder stagevergoeding. Krijgen jullie bij de stage een stagevergoeding? En hoe zijn jullie aan stages, accommodatie gekomen etc…???
Wij gaan als het allemaal rond komt… in de periode feb 2010 t/m juli 2010
Wie er tips heeft hoor ik het graag van iemand!
Groetjes Nicky
Hoi Nicky, wat voor stage zoek je? Hebben ze bij je op school niet connecties ofzo voor buitenlandse stages? voor huisvesting moet je eens proberen te zoeken op Studentenhuis Curacao dan krijg je genoeg hits om even vooruit te kunnen. Let wel op dat meeste studentenhuizen al redelijk vol zitten…
Succes!
Lars