De wijk waar Bon Bini ligt is idd een nette wijk. Grote huizen waar veel NL’ers wonen en bankdirecteuren etc.
Ooh en ik wil nog even wat uit de wereld helpen; ik las een paar pagina’s terug een bericht over Richard en Villa Bon Bini. Ik kan je vertellen dat hij NIET degene was die persoonlijk problemen had met Villa BB/huisbazin.
@ Myrthe, misschien heeft Anneke (AMH op het forum) nog iets voor je?
Heeft er hier iemand ervaring met Van Lierop Appartments van Enid van Lierop?
Ik kreeg dit door van mijn stageplaats, maar kan amper iets vinden en de site doet het niet bij mij die ik vind op google.
Ben wel benieuwd of iemand dit kent? Het zit vlakbij Mambo, voor mij dus perfecte plaats aangezien ik in het seeaqarium moet zijn voor stage.
Dus heeft iemand ervaring er mee?? Hoor het graag!!
Tevens nog een vraagje.
Ik kan voor 5 of 10 maanden stage lopen.
Wat raden jullie aan? Ik vind het enorm moeilijk om te kiezen. Bij 5 maanden moet ik ook nog voor 5 maanden in NL iets zoeken.
Ik zit een beetje met hetzelfde probleem. Of een heel schooljaar stage lopen of een half jaar. Maar ik denk dat het beter is om voor langere tijd stage te lopen, zodat je de mensen, omgeving etc. beter leert kennen.
Je krijgt dan naar mijn mening meer diepgang!!
wie gaat of wil er rond 4-5januari naar curacao vertrekken en zoekt nog een reismaatje?
Ik heb nog geen ticket geboekt maar ga ik snel doen, alleen heb ik een hekel aan alleen reizen dus bij deze ‘een oproep voor alle andere lonely vliegers’!
*Haha hier nog één die het toch nét ietsje gezellig vindt om niet alleen te hoeven vliegen Ik vertrek helaas pas 8 februari! Villa Azul is trouwens wel gaaf zeg! Die stond ook op mijn lijstje, uiteindelijk is het toch wat anders geworden. Ziet er schitterend uit hé!? Succes nog met de zoektocht naar een reismaatje haha en anders redden we het vast ook wel alleen! *
*Groetjes! *
Heee!
Jaaaa we hadden al verschillende doemscenario’s bedacht:
"Ladies and gentlemen, this is your captain speaking. Welcome onboard Flight 4B7 from Amsterdam to Hongkong. We are ready for take-off!
Aaaah Neeee! hahaha Neejoh komt vast helemaal goed
Ik ga wonen op de Telamonstraat 43. Even googelen en dan vind je het! Ga je ook stage lopen op Curacao?
Groetjes
Zoo heb er ook echt zin in ik wil in Januari 2010 vertrekken!
Ik kan een appartement huren met zwembad en internet voor 620 euro (ex water en elektra) (airco etc aanwezig) Alleen ik kan/wil dat niet alleen betalen.
leuk dat je ook naar cura komt!
Wanneer vlieg je want ik zoek ngo een reismattie?
Ik heb al een woonplaats… villa azul ga ik wonen!
Wat kom jij doen @cura?
Misschien handig er ook bij te melden :hihi:
het liefst iemand tussen de 17 en 28 jaar (die begrijpt dat laat thuis komen ook eens kan voorkomen ) en die netjes is dat is erg belangrijk!
Toevoeging aan appartement:
bar met gezellig terras
mooi royaal zwembad met ligstoelen
wasmachines met muntjes
fitness ruimte
ruime parkeerplaats op het terrein
nachtwaker aanwezig
kabel televisie aansluiting (TDS)
mijn adres: me_the_1one aapenstaartje hotm… .com
@alinedevries:
Mijn plan is om 8 Januari te vertrekken, en daar werk te zoekken. dus voorlopig nog in NL ingeschreven zijn. Ben nu 23, als ik de kans nu niet neem doe ik het nooit meer!
Wanneer ga jij? kunnen we indd onze reistijden afstemmen?
Ik zou zelf vanaf 4 januari willen vertrekken.
Heb jij al een ticket geboekt of moet je dat nog doen?
Anders kunnen we dezelfde doen. ik ben werkelijk geen held in alleen reizen.
Ik hoor woensdag of ik mn werk daarzo doorgaat en dan boek ik mn ticket.
Het liefst ga ik met klm reizen zit je chill en je betaald maar beetje meer… wat jij?
Ik zou graag in januari 2010 een week of 2 weken naar curaçao op vakantie. Helaas heb ik niemand die dan mee kan. Ik ben geen persoon om alleen met mezelf vakantie te gaan
dus wellicht dat iemand anders ook graag op vakantie wil in januari naar Curaçao en met me mee wilt?
Ik ben een 22 jarige vrouw… Spontaan, lol maken, relaxen zijn wel de woorden om mij te omschrijven. Ik ben op zoek naar een reismaatje m/v in ongeveer dezelfde leeftijd… ( 20 t/m 28 ofzo…)
Tijdens deze vakantie wil ik veel rondkijken op het eiland en eventueel informatie verkrijgen over banen etc, want als het eiland me goed bevalt, dan zou ik graag vanaf april/mei voor een aantal maanden daar gaan werken.
Ik ben 24, inmiddels alweer 2,5 jaar afgestudeerd en tot 1 januari werkzaam in een theater als floormanager.
Ik vertrek rond 15 januari voor +/-3 maanden naar Curacao.
Ik ga daar kennissen op zoeken en wil daar ook werk zoeken. Vanuit Curacao reis ik verder naar Zuid Amerika waar ik een maand of 2/3 wil backpacken.
Ik ben nog opzoek naar een huisje op Cura. Ik ben alles behalve veeleisend, als het maar een bed heeft, badkamer en een keukentje. Ik vind het ook niet erg om een huisje met iemand te delen. Ik kan de eerste weken ook terecht bij kennissen maar vind het ook wel lekker om alvast iets te hebben.
Weet je iets of ga je zelf rond dezelfde tijd naar Cura regeer ff!
Hoi zojuist ff aangemeld op deze site. |Begin vanaf 1e week van januari 2010 met fiscaalrechtelijke stage. Wie gaat er nog meer vanaf januari/ferbuari 2010 stage lopen op curacao en heeft net als ik nog geen huisvesting of zoekt een medestudent/bewoner?
Een kamer in een (groot) studentenhuiscomplex met NL’se medestudenten gezocht.
Hey Sanny
Bijna hetzelfde idee: 'k (24/m) vertrek begin januari (2/3e) naar Curacao, om eerst enkele dagen te relaxen, omgeving/eiland te bekijken/verkennen om er twee maanden ook fiscale werkzaamheden te gaan verrichten aan de scharlooweg. Momenteel zoek ik nog wel iets van huisvesting. Het liefst onder de studenten/jongelui en 't liefst in/nabij Pandau. Wat heb jij zoal al geregeld/of: tips?