Wie gaat er ook rond januari 2023 naar Curacao?

hee,

ik ben fysiotherapeut student en ga in januari 2023 stage lopen op curacao. Ik ga alleen en het lijkt me leuk om een paar mensen te leren kennen.
Ook zoek ik nog huisvestiging… dus als er suggesties zijn, hoor ik het graag!

Ik ben er dan al een paar maandjes, want ik ga in september 2022. Heb je al een stage? Misschien kun je via je stage huisvesting regelen? Anders misschien via casacama.com of via wereldstage? Succes!

Ik ben nu in onderhandeling met een gezin om hun au pair te worden. Als dit doorgaat dan ga ik ook in januari. Lijkt me leuk om dan contact te hebben.

Kom je naar Curacao met vakantie, of voor stage en zoek je nog een nette gezellige, maar ook betaalbare verblijfsplaats.

Overzicht vrije periodes Roxsha Appartementen Curacao

[ul]
[li]max. 2 personen , 1 slaapkamer airco 5-Jun-09 tot 23-jun-09(C)[/li][li]max. 3 personen. 2 slaapkamers (1 met airco)01-06-09 onbeperkt (E)[/li][li]max.2 personen, 1 slaapkamer airco, v.a. heden tot 4/9/2009 (F)[/li][li]max. 4 personen, 2 slaapkamers met airco 10-juli-2009 onbeperkt(G)[/li][li]max. 2 personen, 1 slaapkamer airco 01/02/10 onbeperkt (10I)[/li][li]max. 4 personen, 2 slaapkamers met airco 01/07/09-31/8/2009 (H)[/li][/ul]

Ligging is zeer centraal, vlakbij beaches, winkel- en uitgaanscentrum en de stad. Op de grens van de wijken Salina/Dominguito.

Voor foto’s zie onderstaande space. Voor vragen mail anytime naar roxsha@yahoo.com Roxsha Appartementen Curacao Microsoft OneDrive - Access files anywhere. Create docs with free Office Online. :zon02:

Ik ben ook van plan om in januari te gaan! Alleen eerst nog een stageplaats vinden :wink: Iemand nog tips voor een bedrijf in de evenementenorganisatie?