Wie gaat er ook rond januari 2023 naar Curacao?

Jullie kunnen mensen leren kennen als je je aanmeld op het topic ‘welkomstborrel’. We hebben 2 okt een welkomstborrel staan, maar er komt er vast en zeker in januari nog eentje. Dan leren we allemaal nieuwe mensen kennen op het eiland, wel zo fijn als je al je vrienden hier achter moet laten en daar wat nieuwe kan maken toch!?

Bon Bini na nos Dushi Korsou! (= welkom op ons mooie Curacao!) binnenkort.

Wij verhuren mooie nieuwe kamers in het centrum van Willemstad. Zie onze site www.kamerverhuuropcuracao.com
Punda aan Zee is (vooralsnog) volledig bezet t/m juli 2010 wel zijn er in het prachtig net gerenoveerde Villa Azul nog enkele 1 en 2 persoonskamers vrij.
Via Hyves kan je de huizen en berichten van huidige en vorige bewoners vinden.

Tevens werken wij samen met www.MatchingPeople.nl, een stagebemiddelingsbureau, dat tegen heel studentvriendelijke tarief bemiddelt je je wegwijs kan/wil maken op het eiland.

Ayo!

Bon Bini na Korsou Wieann!

Wij verhuren mooie (pas gerenoveerde) kamers op Curacao, centraal gelegen in Willemstad. Via de website www.kamerverhuuropcuracao.com kan je informatie vinden en via Hyves kan je zien wat huidige en vorige bewoners van onze panden en het verblijf hier vinden.

Succes!

Ayo!
Team Kamververhuur op Curacao

Hallo allemaal,

Ik volg de opleiding vrijetijdsmanagent/eventmanagement en ga ook vanaf januari 2010 voor 7 maanden naar het prachtige Curacao! :zon02:Zijn er meer mensen die hun ticket al geboekt hebben? Ik vlieg 30 december 2009 en ben nu druk opzoek naar huisvesting (waarbij je niet vet afgezet wordt omdat je stagiaire bent). Iemand tips?

Groetjes,
Alyssa

Hi Alyssa! Bon Bini binnenkort!

www.kamerverhuuropcuracao.nl heeft 2 prachtige panden met mooie/nette kamers in de verhuur. Op Hyves kan je zien dat huidige en vorige bewoners het hier heel goed naar hun zin hebben. Zeker vergeleken alle andere kamers die worden verhuurd zijn deze kamers top!

Er zijn vanaf 30 december (de periode dat jij komt) wel weer kamers beschikbaar.Wees er op tijd bij, want het is een enorm populaire stek op het eiland geworden, gezien de ligging, de sfeer en de status van de panden. Netjes, goed beheerd en gezellige huurders, die regelmatig met elkaar optrekken en dingen organiseren.

Succes! en ik hoor het wel als je vragen hebt!

Ayo!
Barbara

Hoi allemaal!

Ook ik ben vanaf eind december op Curacao te vinden… Ik vlieg trouwens ook 30 december 2009 met Martinair! Ik ga op de Nieuwestraat wonen en de een juridische stage lopen op het Julianaplein… Erg veel zin in! Ik heb trouwens geen gebruik gemaakt van een bemiddelingsbureau maar alles zelf een beetje geregeld. Als er een welkomsborrel is ben ik er zeker bij :slight_smile:

Groetjes,
Anouk

Ik ga eind februari tot eind mei 2010 stage lopen in Curaçao! lijkt me leuk op voorhand al wat contacten te hebben!

groetjes Marloes

mijn dochter gaat met een klasgenoot en vriend ik stuur jouw reactie aan haar door.

@ Anouk: Die welkomsborrel is er zeker. Je kan je aanmelden op het topic ‘welkomstborrel Curacao’. De meeste zijn er al wel eerder maar als het gezellig is spreken we gewoon vaker met elkaar af! Er zijn al wat mensen op het eiland nu en die hebben heel gezellig contact met elkaar. Ik ga over 2 weken en heb er echt zin in !!!

hi sientje1988

Nou ik ben ook van plan om jan/feb naar curacao te gaan, lijkt me echt geweldig, ben nu ook op zoek naar een kam.app, werk etc. is t bij jouw allemaal gelukt! ben benieuwd! grtz… josje

Ik had gehoord dat je op Curacao echt een auto nodig hebt, klopt dit?
En hoe doen jullie dat? Met een groep een auto huren of in je eentje?
Nog tips voor een leuk en gezellig studentenhuis?

Inmiddels heb ik ook mijn huisvesting geregeld. Na lang zoeken en vergelijken heb ik de knoop doorgehakt en zit ik 7 maanden lang in Casa Makamba. Ik ben vanplan om voor die tijd een auto te huren aangezien mijn appartement ong 20 min van mijn stage af is. Als er iemand in mijn huis dezelfde kans op gaat is het natuurlijk wel handig om samen een auto te nemen maar aangezien ik nogal varierende werktijden heb is het misschien wel niet mogelijk. Maar heb besloten dat ter plekke te bekijken.

@ Anouk: Jammer dat je met Martinair gaat, ik ga namelijk met KLM. Hoelaat vlieg je?

Groetjes,

Hoi!!
Ik wil in februari heel graag naar Curacao, ik heb al veel sollicitatiemailtjes gestuurd. Ik krijg alleen geen reactie :frowning: heb 2 contacten geprobeerd te bellen alleen dat lukte niet echt… Ik wacht het nog een weekje af, heb paar dagen geleden nieuwe gemaid…
Kunnen jullie mij vertellen hoe jullie dat hebben aangepakt?
Ik vind bemiddelingsbureaus echt te duur… Echt zonde van me geld… Van dat geld kan ik op Curacao veel leukere dingen mee doen :wink: Maar mocht het zo niet lukken dan heb ik geen andere keus, maar ik probeer het eerst ff zelf…

Oh en ik wil bij een dietist stage lopen hihi… En ik zag dat een paar van jullie als fysiotherapeut aan de slag gingen en misschien hebben jullie tips?

@sientje1988,
Ik ben ook fysiotherapiestudent en ga vanaf februari 2010 tot en met juni 2010 stage lopen op curacao! Er zijn nog twee meiden van de opleiding die in deze periode gaan. Stageplaats en ticket zijn al geregeld, nu de rest nog :wink: Mag ik vragen waar jij stage gaat lopen?
groetjes Nadine

Hi als jullie nog op zoek zijn naar leuke, nette, betaalbare en vooral betrouwbare huisvesting, mail ons gerust even. Ook wat stageplaatsen betreft kunnen wij meehelpen, voornamelijk Juridische/Pabo/Lio/SPH/MDW/web-IT plaatsen. Succes met jullie voorbereidingen en heb je algemene vragen mail ons ook gerust! [EMAIL=“roxsha@yahoo.com”]roxsha@yahoo.com

Anneke Maduro
Roxsha Appartementen Curacao

Ik heb de uitslag binnen!

Ik vertrek eind januari naar Curaçao,
& verblijf daar tot halverwege juli.

Ik ga daar stage lopen als verpleegkundige in waarschijnlijk een ziekenhuis,
dat is nog even afwachten!

Heee :slight_smile:

Ik ga ook in februari stage lopen :slight_smile:
bij scheperboer en parris een advocaten en bemiddelingskantoor,
ik ben ook al druk op zoek naar huisvesting
zo’n studentenhuis lijkt mij wel gezellig
maar ik zag een slecht verhaal over villa bon bini op google
dat daar veel te veel mensen in een huis komen etc.

Nog even doorzoeken dus,
lijkt mij erg leuk om met mensen in contact te komen want ik ga
ook alleen :slight_smile:

xx

hallo ik ben ook van de partij! ik (18 jr) ga vanaf februari t/m juni stage lopen in curacao, heb ook al een huisvesting… alles is geregeld, heb er super veel zin in :zon02: gr. joyce

!!! Ik wil ook in casa makamba verblijven :frowning: Maar de verhuurder reageert traag (of niet :P) op zn mailtjes :(. Waar ga je stage lopen? Ik ga namelijk ook een auto huren maar ik loop stage op het vliegveld :).

Gr Lars