Wie gaat er ook rond januari 2023 naar Curacao?

Nou ik heb ook de knoop doorgehakt! Door de verhalen hier wilde ik eigenlijk steeds liever naar Bon Bini… Maar ik ken mezelf! Ik moet me soms echt ff terug kunnen trekken haha, dus ik ga voor safe en ik ga een kamer huren… Lekker dichtbij het strand ook hihih…

Bij het strand! Dat lijkt me ook wel wat… Dat is Punda aan Zee ook… En Azul… In welke zit jij als ik vragen mag (A)? :slight_smile: X

Ja zo ik had wel graag in Punda aan Zee willen zitten :wink: maar dat is dan gelijk 350 euro… Daar heb ik gehuurd, ligt in de wijk Marie Pompoen, dus dat is ook super natuurlijk! Op deze site kan je ook andere huisjes bekijken… Het is iets duurder dan Bon Bini, maar scheelt niet veel (25 euro)
Kijk maar wat je ervan vindt!

Jaaa die twee huizen zijn echt mooi hé? Punda aan Zee en Villa Azul. Was voor mij als arme student ook net iets te duur. :wink: Ik ga ook wonen in de wijk Marie Pompoen (de naam alleen al klinkt heel gezellig) op de Telamonstraat! mss komen we elkaar dan nog wel tegen :wink:

Ja precies… Eigenlijk maakt het niet zoveel uit waar je woont… Plus je bent ook nog eens veel op stage! Over de Corcobastraat: Zelf bedlinnen meenemen. Dat wordt een leuke bedoeling aangezien je al zo weinig mee mag nemen hahaha. Vooral als vrouw! En alles prepaid, kom je dan niet heel duur uit? Sorry voor de negativiteit!!! Ziet er wel heel mooi uit daarentegen. Hoeveel stagiaires zouden er zitten?

Robekkistraat en Kaya Boyo - Jan Thiel zijn ook heel mooi!!

1 like

Robekkistraat was ik bijna rond mee, Marieke. Ik wou alles afronden en toen moest ik ineens 250 euro bemiddelingskosten betalen. Dat stond nergens aangegeven van te voren en ik heb ook gelijk alles afgeblazen. Daarna vond ik met toeval Villa Bon Bini, daar heb je geen extra (onzichtbare) kosten bijzitten.

Echttt?? Hoop niet dat ik ook ineens bemiddelingskosten moet betalen… Was dat via dezelfde site? Anders kan ie de pot op:P en ga ik toch naar bon bini. En voor de prepaid kan je uitgaan van 15/20 euro hangt van je verbruik af… En tja bedlinnen… Het is warm dus een dun laken is voldoende toch :wink: haha ik zie het wel hoorr :smiley:

tips tips tips

bedlinnen en lakens zou ik niet meenemen, op het eiland zijn overal winkels vn la curacao voo 13 gulden heb je een hele set. in salina zit er bijvoorbeeld een 5 minuten met de auto vanuit marie pompoen. bemiddlingskosten zijn zuur, ik kwam bij de telamonstraat er ook achter toen ik er al zat dat ik 500 gulden bemiddelingskosten moet betalen. het was het wel waard maar had er niet op gerekent. tip 2 als je de bemiddlingskosten dan toch moet betalen. doe het pas in curacao en betaal het dan in guldens want 500 gulden is op dit moment zn 220 euro scheelt toch weer een avondje stappen;)

bij marie pompoen die supermarkt die overal word genoemd is de boulevard. als je anders kan ga dan aub naar een andere supermarkt. heb er zelfs niets gehaald maar naar horen zeggen is het kwaliteit belachelijk laag.

v.b. sprak 2 meisjes die daar 1x vlees hadden gekocht beide volgende dag aan de diaree. en ze hadden ook chocovlokken daar gekocht. midden in de nacht had er een een chocolade vreet kick pakt dat pak trekt het los giet wat in haar mond. zaten allemaal maden in!! dit is werkelijk geen broodje aap verhaal. dus ga naar vreugdenhill, appie of het centrum dit zijn grote goede supermarkten. appie is wel heel erg duur overigens.

Ik heb gelukkig geen bemiddelingskosten haha fjoeew.

En thnx voor de tips :smiley: dan heb ik weer ruimte voor extra kleren :wink:

Nou idd! :smiley: Volgens mij zitten overal wel voors en tegens aan als ik het zo hoor… Je moet het gewoon treffen en het zelf vooral heel leuk maken :smiley:

Waaaaaaauw! Nadya! De Telamonstraat is prachtig :smiley: Nou, ik ga het allemaal nog eens even grondig bekijken morgen! Ik ben weg:D xx

bij hometrust kon ik ook een huisje huren op de Scharlooweg… Is op oude ijsfabriek terrein… Allemaal studenten ook, heel gezellig, alleen de huisjes zijn erg scrap :stuck_out_tongue: bijna iedereen vergeleek t met een cel hihi omdat je alleen muren had en bed en bureau maar geen gezellig huisje… Is 230 euro. De fotos op die site zien er wel leuk uit btw…

Leuuk :smiley: En midden in Willemstad :smiley:

ja dat is wel ideaal! maar om nou 4 maanden in een cel te zitten :wink: je moet maar ff googlen :smiley: wel gezellig op zich met zoveel studenten…

Ja precies… Dan zit je er gelijk lekker midden in…
http://www.wereldstage.com/eid/45994
ik kijk nu via hier. hier zien de fotos er weer anders uit!
nja ik weet niet waar jij kijkt natuurlijk haha!

Oh nee ik had het over iets anders haha… Bij wereldstage moet je wel bemiddelingskosten betalen he…!

Ooh ok! Die wat daarop staan zijn dus allemaal van wereldstage en doen niet voor zichzelf. Stom.
Aaaaaaaaah wat leuk toch die gekleurde huisjes :smiley: **Vischsteeg :smiley: ( maar jammer dus dat die ‘’ niet kan ‘’ )
**

En ja ik snap dat je het over iets anders had hahaha :stuck_out_tongue: Sorry ik ging gelijk weer door uit enthousiasme :stuck_out_tongue:

Maakt niet uit :wink: je kan wel huren bij wereldstage, maar dan moet je ff bij kosten kijken, dan mmoet je zo’n pakket nemen waarbij zij alleen huisvesting regelen voor je…