Wie gaat er ook rond januari 2023 naar Curacao?

Heey Marieke, je kan beter adressen uitwisselen via prive berichtjes :wink: Je weet maar nooit wat voor gekken er op deze fora kijken :S

Btw ik ben er dan ook! woohoo ahha maar dat wist je misschien al :frowning:

Ah joh. Het is maar een mail adres. Maar dank voor de bezorgdheid Lars :smiley:
Nee ik wist niet dat jij er dan ook was! Ook bon bini?

Nee ik zit in Casa Makamba :slight_smile:

Ooh dat heb ik ook nog bekeken. Zag er ook leuk uit :smiley:

En alles al rond? :slight_smile:

Nee. Slecht he?

Maar vind het ook nog wel een klein beetje eng haha :smiley:

Hahaha tja… je zal het toch eens moeten regelen en je kan het beter achter de rug hebben he :wink: En je hebt nou eenmaal met deadlines te maken want ze zijn niet bepaald snel :stuck_out_tongue:

Ah Casa Makamba heeft hele enge honden!

Welnee joh, Duitse herders zijn lief (L)

Naaaah. Soms. Maar dit is een waakhond en dit bijt ofzo :stuck_out_tongue:
Volgens mij willen ze je al die tijd in dat appartementje houden!

www.kamerverhuuropcuracao.com kan ik echt aanraden als verblijfadres voor je stageperiode.

www.matchingpeople.nl als je hulp kan gebruiken voor werk/stagebemiddeling.

Groetjes en succes iedereen!

Hmm… Ik zit nu voor huisvesting nog te twijfelen tussen Bon Bini en Makamba… Mijn stage is van 8 feb tot 5 juni en ik wil eigenlijk nog 1 a 2 weekjes langer blijven als dat kan :slight_smile:
Maar ik ga ook alleen, dus mss wel leuk om vantevoren al wat mensen te leren kennen natuurlijk (die mss ook wel voor dezelfde huisvesting kiezen)

Iemand trouwens ook tips voor een goede en goedkope vliegmaatschappij? (A)

He esther!

Ik ga ook alleen, vind het echt een avontuur hoor! Ik had casa makamba ook gemaild maar ik krijg geen reactiee…
Ik heb mijn ticket gewoon via cheaptickets.nl geboekt… Dan krijg je vanzelf de goedkoopste :slight_smile: Ik vlieg nu rechtstreeks via KLM :smiley:

groetjes Myrthe

Tja esther, dat wordt dus kiezen tussen Marieke of Lars :wink:
Ik vlieg met KLM, volgens mij valt het wel mee tussen de prijzen… is redelijk gelijk. Je kan ook nog kijken bij MartinAir en Arkefly.

Haha jij zit in hetzelfde straatje als mij Esther ! Zit ook te kijken naar Bonbini en Makamba.
En ook naar een vliegmaatschappij. Jitse vertelde mij dat hij het bij KLM heel goedkoop had gefixt.

Haha dat weet ik nog helemaal niet Lars :stuck_out_tongue:

Ik was van plan om zometeen nog even of morgen te gaan bellen met beide huizen en dan toch wel binnen een week een keuze te maken…
Voor mn vliegticket eerst even kijken wanneer ik weer op school moet zijn voor de retourdatum, maar dat komt vast wel goed!
En we gaan gewoon een xtje met een heel stel op stap ofzo, dan maakt het niet uit in welk huis je zit :wink:

Spannend!

Hi allemaal,

Spannend de laatste fases voor jullie om alles te regelen! En idd maakt het niet zoveel uit waar je woont hoor om elkaar te ontmoeten, tis een klein eiland dus je komt mekaar overal tegen :slight_smile:

Heej Myrthe en Marieke!
Bij zowel Casa Makamba als Villa Bon Bini zijn geen 1-persoonskamers meer vanaf februari, maar bij Bon Bini zowieso nog wel 2-persoonskamers… (tenminste, dat is mij verteld…)
Voor die vliegtickets maakt het idd allemaal niet zo veel uit, dus denk dat ik gewoon voor KLM kies…

He Esther,
Dat klopt! Kreeg idd een reactie van Makamba dat ze geen 1 persoonskamer meer hadden. Bij bonbini wel nog 2 persoons… Ik twijfel daarom een beetje…! Want soms is het toch ook wel lekker om ff alleen te zijn? Of dadelijk mag je elkaar niet haha… Maarja ad andere kant… Dat zal ook allemaal wel overdreven zijn :stuck_out_tongue: