Ik ga van 4 dec tm 19 april voor een stage naar Curacao. Ik zit voor die periode in Villa Bon Bini. Ziet er goed uit, ik lees er veel positieve dingen over. Kijk eens op de website: www.curacao-studentenhuis.nl
Zijn er mensen die het kennen of die daar ook heen gaan?
Ik ga eind januari/februari stage lopen op Curacao! Ik heb nog geen vlucht datum. Ook heb ik nog geen huisvesting. Ik dacht aan Punda aan Zee of aan het Lido Hotel… Iemand ideeen hier over? Ook zou ik graag al wat mensen willen leren kennen!!!
Lees de verhalen maar eens en bekijk de foto’s. Ik had ook eerst contact met andere huisbazen, maar vaak gaat dat via een bemiddelingsbureau en dan betaal je extra.
Ik heb gekeken Jitse! Ziet er goed uit! Mijn stage zit in Emmastad. Enig idee of dat er dichtbij is? Deze is trouwens ook veel goedkoper dan de anderen! Ik ga me er zo nog ff wat verder in verdiepen! XX
Ik ga volgende maand naar Curacao, dus ik kan je niet helpen met de vraag of het ergens dichtbij is of niet. Voor mij is dit iig super, vlakbij mijn stage adres + vlakbij strand (Mambo Beach) en groot winkelcentrum. Openbaar vervoer is ook makkelijk vanaf daar. Én je wordt opgehaald van het vliegveld, helemaal top!
ik heb even voor je gekeken. Emmastad is dichtbij dat Studentenhuis. Het is vlakbij mijn stage adres. Ik ga voor het Antilliaans Dagblad schrijven, de redactie is aan de Prof. Kernkampweg. Vlak daaronder is de Lelieweg (waar het studentenhuis staat gevestigd). Kijk maar eens op www.curamap.com dan kan je het adres intikken en dan zie je snel en duidelijk waar het is! X
Ja het klinkt echt top moet ik zeggen! Ik ga bij een grafisch vormgeving bureau werken. Memento Vivi. Ik was ook aangenomen bij het Antilliaans dagblad maar ik wilde toch liever iets creatievers doen. Meer dingen ´maken´. Het openbaar vervoer om de hoek lees ik idd. Toch lijkt het me handiger een auto te huren! Althans, dat heb ik vaak gehoort omdat de bussen komen en gaan wanneer ze willen! Ga jij ook alleen?
X
Cross Media Concepting, of ook wel cross media journalistiek ( de oude naam ). Het is een nieuwe studie en bestaat nog maar 4 jaartjes. Het zit in Enschede. En jij?
Ah! Ok! Windesheim neem ik aan ? Cool.
Vind je het niet erg trouwens om daar de feestdagen te vieren nu je daar zometeen nog maar net bent en nog weinig mensen kent?
Kerst, oud&nieuw en m’n verjaardag ben ik alleen ja (ik ben oudjaarsdag jarig). Maar ik heb geen andere keuze. Het is nu of nooit. En ik wil deze kans niet laten lopen… Ik ga er alleen heen en daarom heb ik ook gekozen voor zo’n gezellige studentenvilla. Ze organiseren daar ook regelmatig dingen… Ik heb de huisbazin gesproken en was heel vriendelijk en vertelde me heel enthousiast over het huis. Ik heb er wel vertrouwen in!
Je maakt me wel enthousiast moet ik zeggen!! Maar. Ik heb wel zoiets van shit… Alleenn… Je kent niemand en je weet niet hoe close de anderen van het huis al zijn. Maar ja dat ben ik dan weer
Er staat ook overal van jaa het is 5 minuten hiervan af en 10 daar vanaf. Dat is zeker met de auto of bus bedoeld?
Ja, ik begrijp dat het moeilijk is. Maar als je alleen bent, kom je heel snel in contact met anderen. Zo zijn er namelijk veel meer die in contact willen komen met anderen…
die minuten, ik denk met de auto of bus ja. Maar dat weet ik niet zeker. Maar dan nog. Het eiland is super klein hè. Je verkijkt je daar op…
Ja dat zal ook wel. Toch zou een autootje leuk zijn. Overal naartoe kunnen Mag ik je opzoeken op hyves? Ik vind het fijner als ik zie met wie ik te maken heb