Wie gaat er ook rond januari 2023 naar Curacao?

Hi Dennis!

Had de locaties inderdaad al opgezocht. Dank je evengoed!
Maar vind zo’n plaatje toch niet veel zeggend.
Heb je zelf ook op Curacao gezeten?
Weet gewoon niet zo goed welke huisvesting ik moet kiezen…

Ok, geen probleem.
Ik heb zelf een half jaar op curacao gezeten en ik ga in april/mei weer terug.

In principe heb je op curacao echt een auto nodig. Je kunt niet alles lopend doen.
Met de auto is alles binnen 10 min. bereiktbaar.

De anasaweg is met de auto denk ik 5min rijden naar mambo…

Hallo,

Is er iemand die 20 januari naar Curacao vliegt voor zin stage?
En zijn er mensen die hun huisvestiging in het Westpoint hebben?

Groetjes

Hallo Claudia,

Ik weet niet waar je stage gaat lopen, maar als je in westpunt gaat wonen, zit je overal kilometers vandaan. Zelfs al loop je stage in Westpunt, dan nog zou ik aanbevelen om een kamer in Willemstad te zoeken i.v.m. uitgaan ed., anders moet je 's nachts na het stappen nog ruim 3 kwartier rijden op een gevaarlijke onverlichte weg om thuis te komen. Beter pak je overdag de bus als je in Westpunt stage loopt, voordelioger en veiliger.

hey,

Bedankt voor je advies maar ik heb daar al een huisje via mijn stage plek…
Weet je toevallig nog een goedkope autoverhuur bedrijf?

Deze jongen is betrouwbaar en heeft redelijk goede auto’s voor een redelijke prijs.

hallo , ik ben curt ik verhuur auto,s en ik heb wat auto's beschikbaar nieuwe en wat oudere . ik heb een dewoo matix die komt vrij ik begin october tel 516-6655

Hoi,

Ik ga ook samen met een klasgenootje na casa ed, ik hoor van de week de concrete plannen, ben benieuwd hoe snel wij er dan in komen, heb al wel begrepen dat er al een iemand in komt voor ons. spannendddd

Ik vlieg 18 febr(klm) en blijf tot en met 16 juli …
Ga helemaal alleen dus het lijkt me erg leuk om in contact te komen met anderen… ik verblijf in Villa bon bini…
Gr Xx

Voor wie mogelijk nog geen huisvesting heeft kunnen krijgen, zijn er nog een aantal opties:

-2 slaapkamerapt. nabij Salina, max 3 personen. Prijs afhankelijk aantal personen en verblijfsduur;
-2 studentenkamers in Oost Jongbloed, in pas verbouwd huis. max 5 personen in 1 pand, inclusief internet/tv en security. Exclusies w/g/e/, pp 550,- naf
-per 1/2/2010 studio, huur 800,- zelfde voorwaarden als de beide kamers.

Betrouwbare woonomgeving.
Mail gerust voor meer info naar [EMAIL=“roxsha@yahoo.com”]roxsha@yahoo.com

gr. Anneke

Is er iemand die ook 27 januari naar curacao vliegt?
Heb een huisje kunnen krijgen bij Nieuwestraat! Iemand die daar toevallig ook zit?

gr. Natalie

Hoi Natalie, ik vlieg ook op de 27ste. Ik verblijf zelf bij Casa Ed @ Nijmegenstraat
Schijnt dat ene Marischa met 2 andere meiden dan ook vliegt (zie voorgaande posts)
Dus dan zij we nu al met 5 man voor de vlucht van de 27 ste, wie bied meer? :wereld:

Okee, gaaf!
Maar ik heb alles via wereldstage geregeld, dus vlieg met Arke geloof ik.
Jullie ook of met KLM?

Ach met koen reizen is toch niet leuk! hij wilt bij het raampje zitten! :frowning:

Hallo allemaal,

Vanaf 1 februari ben ook ik voor 4 maanden te vinden op Curacao voor stage. Het is niet erg verrassend, maar ik heb er ontzettend veel zin in!

De belangrijkste zaken heb ik al geregeld. Qua huisvesting heb ik gekozen voor een kamer aan de Telamonstraat. Ik hoor en lees er goede verhalen over en ook de foto’s zijn hoopgevend :smiley: Het zal vast en zeker een gezellige boel worden! Enige dat nog rest is het regelen van een oud barrel. Maar ik neem aan dat ik dat op Curacao vrij snel kan doen. Zijn er mensen van de Telamonstraat die samen een autootje huren/kopen voor een x aantal maanden?

Ik vlieg hoogstwaarschijnlijk 28 januari met de KLEM. Nog meer mensen hier op dezelfde vlucht?

Ciao, Yannick

Ik zou een Huisje/appartement kunnen huren aan de picusstraat nr 12. Nou hoor ik dat het een “slechtte” wijk is en het huis is in slechte staat/ staat op instorten? Is er iemand die hier meer van weet? of daar in de buurt woont?

Anders moet ik heel snel opzoek naar een andere woning :(… vlieg 8 januari al.

Heb gewoon zelf een autotje geregeld bij stageauto.net voor 10 maanden.
Moet namelijk wel 5 dagen in de week werken en heb dus wel echt auto nodig. Maar goed, ik zie je in maart! :smiley:

Stageauto is goed betaalbaar zo te zien. Alleen is mijn stageplek op loopafstand van de Telamonstraat. Een auto zal dus meer voor de vrije tijd zijn en daarom prima te delen lijkt me…

Tot maart!

Ik vlieg ook 27 januari :wink: Met KLM
Fysiotherapiestudent, en ik verblijf aan de Seru Loraweg.
Kan niet wachten!!! De zon!!

Ben je opzoek naar een kamer?

Wij hebben nog 1 ruime kamer vrij van ongeveer 20 m2 met balkon in de wijk Jan Doret, een veilig en rustig plekkie, 10 min van Otrabanda.
Douche/toillet/keuken deel je met 1 a 2 anderen.

Kosten: 350 euro incl. Kosten van airco zijn wel voor eigen rekening.
De kamer is per direct beschikbaar!

Lijkt het je wat en/of heb je meer vragen? Reageer dan op deze topic of stuur me een pm!

:dag:

Debby

Hey mensen,

Ik vlieg 18 januari naar Curacao voor 3 maanden. Ik ga stage lopen bij Body Beach en Avila Wellness Club. ik ga wonen aan de Corcobastraat. Zijn er toevallig meer mensen die deze periode ook daar gaan wonen of 18 januari vliegen?

Groeten,

Tom