Hoi Tom,
Ik vlieg de 27ste met KLM en blijf daar tot eind juni. Maar ik zit in de wijk Sunset Heights!
Succes met vliegen en misschien kom ik je daar wel tegen! ![]()
Groetjes,
Pammy
Hoi Tom,
Ik vlieg de 27ste met KLM en blijf daar tot eind juni. Maar ik zit in de wijk Sunset Heights!
Succes met vliegen en misschien kom ik je daar wel tegen! ![]()
Groetjes,
Pammy
hé wat leuk!
wij vliegen ook 27 januari en gaan ook wonen aan de Seru Loraweg.
toevallig! ![]()
zelfde huis?
Hey Pammy,
Wat leuk, wat ga je doen in Curacao?
X Tom
Hi Tom,
Ik ga stage lopen bij een multimediale website (artikelen schrijven, tv items maken & radio) waar ik als redactielid aan de slag ga! Heb er veel zin in. Waar ga jij stage lopen? Al spanningen? ![]()
Groetjes,
Pammy
ik ga 22 februari naar curacao voor 3 maanden, puur omdat ik dit jaar niets te doen heb,
maar wie weet nog een leuke baan, en is het te doen als je geen rijbewijs hebt?
en als iemand nog een kamergenoot zoekt, wat centraal ligt?
let me know
groetjes ana
Ik vlieg 26 januari richting Curacao en ga 16 juli weer terug. Voor een stage van 5 a 6 maand bij een financiële organisatie.
Probleem is dat ik nog geen huisvesting heb, iemand tips, graag op loopafstand bij de nieuwe pareraweg.
Groeten,
Frank
Ai Frank das niet zo best hé. De meeste zullen nu wel vol zitten. Je zou kunnen proberen:
Villa Azul
Villa punda aan zee
Casa makamba
Villa Bon bini (is ff iets verder van je stage af)
Casa Ed
Succes
(www.curamap.com) voor een kaartje
Tja, ik weet het pas sinds kort.
Wordt bikkelen om wat te vinden. Casa makamba kende ik nog niet, even kijken. De rest vandaag al een mailtje gestuurd, toch bedankt.
Anneke (AMH) heeft misschien ook nog wel wat voor je… weet alleen niet hoe of waar en wat het kost
moet je ff zoeken op het forum
Volgens mij niet
Ik verblijf op nummer 58.
Hebben jullie er al een beetje zin in?
Idee om te meeten op het vliegveld? Der gaan der heel wat op 27 jan of niet? :zon02:
Lars, die had ik inmiddels ook al gevonden op het forum en een mailtje gestuurd. Nogmaals toch bedankt.
Groeten,
Frank
Zin, duh :wereld:. Me too op 27ste, meeten op schiphol kan?
Tuurlijk kan dat
Misschien wel net zo gezellig, toch?
vind het een goed idee!
wij zitten aan 138!
we zitten iedergeval vlak bij elkaar;)
:dag:
frank
home trust al geprobeerd? die heeft veel studentenhuizen ik woon aan de telamonstraat
ik heb vrienden gehad die in de picustraat woonden. huis was in prima staat. grote keuken en allemaal kamer met fan. 1 badkamer volgens mij 5 of 6 kamers. je hebt een aardige en leuke buurman die van gitaar spelen houd. de buurt is wat ik heb gehoord niet slecht. de huisjes zijn wel iets minder maar hun hebben iig niets naars meegamaakt met stelen of wat dan ook
hopelijk heb je hier nog niets aan;)
ik woon ook aan de telamonstraat. iedereen heeft hier bijna een eigen auto. alleen de beveiligers (10 man, hebben 2 auto’s voor hun allen gehuurd) telamonstraat word steeds mooier. is echt in ontwikkeling. airco en zwembad zijn super chill. maar samen huren/kopen weet niet of dat gaat lukken omdat veel mensen echt met de auto naar stage moten (veel werken in otrabanda ziekenhuis. ik zelf moet elke dag naar julianadorp rijden (rit van 25 minuten)
hee frank.
heb je deze al geprobeerd
Microsoft OneDrive - Access files anywhere. Create docs with free Office Online. ??
hebben een aantal leuke appartementen overal. Ik weet dat apartement 10e in een zijweg van de dr. J.P. Maalweg.
nog vrij is is wel stukje van je stage af maarja.
Ik zelf heb bij casa ed een huisje volgens mij heeft hij alles vol.
Groetjess joyce
Hoi Frank,
Ik heb tevens gereageerd op je andere berichtje. Ik heb nog een kamer vrij in Jan Doret voor 350 eu incl per eind januari. Iets buiten t centrum maar vlakbij Otrabanda. Pm of mail me even.
Grtz!
Debby