Wie gaat er ook rond januari 2023 naar Curacao?

Dat is eigenlijk (bijna) altijd zo…ook hier in NL. Dus zo vreemd is dat niet toch?

Ik zit nog te wachten op reactie van Ed maar ik bel vanavond wel ff.

Doe dat koen :wink: Die zit ten minste lekker dichtbij :stuck_out_tongue:

Ja ik weet wel dat administratiekosten vaak gevraagd worden. Maar ze hadden het hier niet aangegeven. Plotseling moest ik 250 euro extra overmaken.
Nu heb ik administratiekosten van 90 euro, dat vind ik nogal niet een verschil…

Hé nog een huisgenootje :wink: Ik ga daar ook wonen! Gezellig. Vanaf wanneer ben jij op Curacao?!

Oh hallo dan :dag:

Ga pas eind febuari / begin maart… hangt beetje af van mijn afstudeerdatum die nog niet bekend is. Kamer heb ik vanaf 1 maart!

Kreeg gister al een emailtje van mijn werkgever. Dinsdag was het koninkrijksdag en lagen ze met 34 graden op het strand. Hij vroeg hoe het bij ons was :smiley:

haha wat zei je? Nou wij lopen hier met zijn allen rond te baggeren door de sneeuw :wink: Pfff lekker jaloers aan het maken dus! Ben vandaag op mijn fietsje in iedere bocht bijna onderuit gegaan (was ook meer glijden dan fietsen;)), kan niet wachten om ook in die 34 graden te vertoeven! Ik zit er vanaf 8 februari tot 30 juni, dus dan ga ik je zeker wel zien! leuk! :smiley:

Word echt een gezellig eboel zo op curacao geloof ik :smiley: haahha
Mochten wij (van het forum) daar zitten kan het gezellig zijn eens af te spreken op mambo?

Goed plan! :hihi::thumbsup:

Nou, ik weet niet of er veel kamers vrij waren, ik heb Ed net gebeld. Hij mailt me zaterdag een contract. Maar ik kan er pas 1 feb in, terwijl ik 27 jan land, iemand nog suggesties voor tijdelijk verblijf, ipv duur hotel?
@ Noami, ik neem aan dat jij dus in Casa Ed zit? (51/53)

& Ik ook! :smiley:
Eerst zeiden ze dat er geen plaats was maar toen was er ineens een kamer vrij, toeval?
Nouja ik zit er in ieder geval!
Zijn we toch nog huisgenootjes Nadya! leuk!

Heeee gezellig! :slight_smile: Volgens mij wordt het een dolle bol op de Telamonstraat haha :wink:

Counting down the days!

telamonstraat is een gezellig boel. wonen nu zn 29 studenten en er zijn nog kamers in aanbouw. er werken hier wel veel mensen die of in de beveiling werken of op het ziekenhuis. maar het is cker gezellig. ik slaap er nog tot 7 maart

en idd koninkkrijksdag was het zooo mooi weer haha, en bij jullie nu vet koud. zzal er maar aan moeten wennen want maandag vlieg ik voor 2 weekjes terug

Okee dat klinkt goed! Zou het liefst vandaag nog willen vliegen! :zon02:
Wel leuk dat je met kerst en oud en nieuw terug vliegt…
Ik kom waarschijnlijk vanaf begin februari dus zijn we nog een maand huisgenootjes, gezellig!

hallo allemaal,

ik ben begin december aangekomen op curacao voor vijf maanden stage bij IMD Design aan het Julianaplein. het bevalt hier uitstekend. Ik woon aan de nieuwestraat, geregeld via curacao-huisvesting.nl.

Het lijkt me leuk om alvast mensen die in januari naar curacao komen te leren kennen, omdat veel mensen die er nu nog zijn eind december/begin januari weer terug naar nederland gaan.

Als je nog iets wilt weten of vragen hebt, let me know!

groeten en wie weet tot ziens,

Alex

Yess…
1 februari tot begin april :slight_smile:
hoelang blijf jij??
Heeft Ed iets gezegd over de beschikbaarheid van de rest van de kamers?

:zon02:

Haha ik langer, 1 feb - begin juli. Nee beschikbaarheid weet ik niet percies, volgens mij had hij 1 huis vol met meiden en kwam ik in de ander en hij had het over de verbouwing van een deur oid.

Hi allemaal,:zon02:

Ik ga eind januari naar Curacao voor 2 maanden waar ik bij een ex-collega/vriendin van mij ga wonen.

We hebben nog 1 ruime kamer vrij van ongeveer 20 m2 met balkon in de wijk Jan Doret, een veilig en rustig plekkie, 10 min van Otrabanda.
Douche/toillet/keuken deel je met 1 a 2 anderen.

Kosten: 350 euro incl. Kosten van airco zijn wel voor eigen rekening.
De kamer is vanaf januari beschikbaar.

Lijkt het je wat en/of heb je meer vragen? Reageer dan op deze topic of mail mij op [EMAIL=“ddorsman@gmail.com”]ddorsman@gmail.com!

:dag:

Debby

He Allemaal!

Ik ga 27 januari naar Curacao! Stage al geregeld bij een bedrijf dat villa’s verhuurt.
Maar nou heb ik 3 keuzes voor huisvesting.
Ik kan bij nieuwestraat studentenkamer krijgen. Maar wil eigenlijk liever een studio…
En dat kan bij de Vischsteeg of op de Anasaweg, wat weer dicht bij Mambo beach ligt.
Wat is het leukste? Weet het echt niet, hoorde dat bij Nieuwestraat veel gestolen word? En zit je dan ver bij Mambo beach vandaan?
Hopelijk kan iemand mij adviseren;)

Zo lastig als je niets weet van die plekken… Maar ondanks dat heb ik er super veel zin in!! Ben er van eind januari tot en met juni!

Natalie

Hoi Natalie!

Om te kijken of het ver van mambo (of iets anders ligt) kijk dan even op de website http://www.curamap.com/

Hier kan je even de straatnaam opzoeken en dat zie je gelijk waar het ligt!
Erg handig