Hi Sebastiaan, Anasaweg ligt in de wijk Dominguito,tussen de Dominguitoweg en de Caracasbaaiweg in,
gr. Anneke Maduro
Roxsha Appartementen Curacao
Hi Sebastiaan, Anasaweg ligt in de wijk Dominguito,tussen de Dominguitoweg en de Caracasbaaiweg in,
gr. Anneke Maduro
Bericht voor alle studenten:
Ik las op dit forum dat er studenten kortingen zijn op vluchten. Ik heb dit even gecheckt, en via kilroy travels kan dat inderdaad. Het heeft mij 300 euro bespaard!!! Dus het is de moeite waard om hier gebruik van te maken.
Groeten Sebastiaan
eeej,
Merk dat er meer mensen van plan zijn naar Curacao te gaan :dope: . Als alles goed gaat zit ik er vanaf begin februari ook. Alleen probleem is dat ik waarschijnlijk alleen ga. Mensen die ook gaan rond die tijd, laat het ff weten.
grtz Peter
Heey
Ik vertek 24 januari naar Curacao. Ik heb er echt veeel zin in
Waar komen jullie ergens te wonen
Groetjes Marion
he ik ga ook eind januari. En ik ga ook alleen! denk dat er wel meer alleen gaan
wordt een groot feest daar. Ik ga waarschijnlijk wonen aan de anasaweg! als je nog een woning zoekt zou ik wel snel zijn want veel is al vol…
groetjes
Linda
Hoi Allemaal,
24 januari vertrek ik samen met een klasgenoot voor 4 maanden stage op Curacao. We vliegen om 12.00 uur. We hebben appartementen op de Anasaweg 17-19 en gaan stage lopen op het Marnix College Cas Cora, een soort VMBO school.
groetjes en succes allemaal met de voorbereidingen!
Wie wil mag me mailen of toevoegen op msn: frits_meel40&hotmail.com (&=@)
Frits Hurkmans
Hallo mensen,
Hoe staat het met jullie voortgang omtrent de stage op Curacao? Ik heb inmiddels een stage gekregen en het ticket geboekt. Ik vlieg op 8 feb naar Curacao. In eerste instantie kon ik geen ticket meer vinden met studentenkorting, gelukkig had Kilroytravels.com er nog een aantal zodat ik 300 euro kon besparen. Dus voor de mensen die nog geen ticket hebben geboekt, kijken op www.kilroytravels.com! Wereldstage is op dit moment aan het zoeken voor een geschikt appartement. Hebben jullie al huisvesting? Waar komen jullie zoal te wonen? Iedereen veel succes met het regelen van zijn of haar stage!
Groeten Otto
Hi Otto voor hoe lang heb je een apt. nodig? Wij verhuren nl. ook appartementen. Veel succes met je voorbereidingen! En tevens nog een heel gezond 2007 gewenst. En uiteraard veel succes met je stage, maak er een toptijd van!!
m.v.g.
Anneke Maduro
Hallo,
Ik zoek samen met een klasgenoot een 2-kamer appartement voor de periode van 8 februari - 15 juli. Wat hebben julie zoal te bieden?
Groeten Otto
He sebastiaan!
ik las dat je 6 januari naar curacao vliegt en in een studentenhuis aan de Anaseweg gaat wonen… Ik vertrek namelijk 5 januari en ga ook in een studentenhuis aan de Anaseweg wonen! zou toevallig zijn als dat hetzelfde huis zou zijn! Wie weet zie ik je 6 januari wel verschijnen!! Groetjes Katrien
Heeey…
Nog 3 weekjes en dan ga ik vertrekken. Ik kom in de
kaya papa godett te wonen. Erg moeilijke naam voor een straat :hihi: Zit een van jullie hier ook? Of in de buurt.
Groetjes marion
hee!
zit er toevallig ook iemand van 19januari tot 24 juni 2007 in de nieuwstraat?? lees allemaal onbekende straatnamen…![]()
Heeey
Volgens mij zit mijn appartement wel dichtbij de de Nieuwstraat, zit jij toevallig ook aan de Vischsteeg en ga je ook via wereldstage?
Groetjes Marion
hoi!
Ik heb geen idee of ik bij de vischsteeg zit… ik weet alleen dat ik in de nieuwestraat zit in het Kas Kora huis. En ik ga ook via wereldstage! wanneer vertrek jij? ik vandaag over precies 2weken! echt super spannend! ![]()
groetjes Petra
He allemaal!
Wat een spannende tijd gaan jullie allemaal tegemoet! Curacao is echt te gek! Ik ben er afgelopen september drie weken geweest en ik heb het echt naar mn zin gehad daar! Als je bij familie kan wonen zou ik dat zeker weten doen, aangezien je snel contacten legt op het eiland. Elke avond kom je dezelfde mensen tegen bij het stappen! Ik zit ook te denken om er stage te gaan lopen, maar ik zit te twijfelen over wereldstage. Veel mensen hebben via dit stagebureau hun stage geregeld, maar ik vind het toch een hoop geld wat je aan hen betaald. En hebben jullie trouwens wel een goede stageplek gekregen en krijgen jullie nog vergoedingen?
Groetjes en allemaal veel plezier!
heeft er iemand ervaring met het stagebemiddelingsbureau www.Droomstage.com?
verder ben ik op zoek naar een financiele stageplek van feb 2008 tot juni 2008. het liefst op st maarten of curacao
Hee allemaal! Ik ga van 2 tot 12 juli 2007 naar Curacao. Ik heb mijn stage verkregen door wereldstage! Zijn er nog meer mensen die toevallig in het huis Kas Kora in de Nieuwestraat komen te wonen?
Groetjes Nadika
Petra ik zie dat we huisgenoten worden! grappig!
hee!
ja toevallig! wat grappig zeg! wat voor stage ga je doen? Ik zit er al vanaf 19januari dus dan kan ik alvast laten weten hoe t huis is enzo…![]()
ps. Ted ik heb een klein beetje ervaring met droomstage en dat was niet echt denderend. Het is nog maar een klein nieuw beginnend bedrijf dat (volgens mij) nog niet echt bekend is bij bedrijven. Ik zou dan toch eerder bij wereldstage gaan omdat die heel erg bekend zijn bij bedrijven en vaak doen bedrijven alleen via hun zaken ivm stage. Je betaald wel veel maar krijgt er ook zeker veel voor terug! ze zijn heel erg betrouwbaar. succes met zoeken!
Hallooo
Ik ga stagelopen van 1 feb tot 7 juli bij het Plaza hotel. Ik ga samen met 3 meiden uit mn klas en heb er zin in! Mijn ticket geboekt bij kilroytravels.nl En ik ga wonen in vila palm beach aan de bonitostraat.
Groetjes Lonneke