Wie gaat er ook naar Curacao van januari tot juni?

ik ben van plan stage te lopen op curacao. een tweetal vraagjes:
hoeveel bedraagt de stagevergoeding globaal bij een accountantskantoor of bank? en
hoeveel bedraagt de huur van een kamer en een appartement bij wereldstage gemiddeld?

ciao, Ted

Hi Ted, wij hebben ook een apt.complex, zitten voornamelijk Ned. stagiaires. Als je wilt kan ik je onze prijslijst even mailen. Dan heb je een indruk wat de kosten kunnen worden. Voor foto’s verwijs ik je even naar http://spaces.msn.com/roxsha
Succes met je voorbereidingen!

gr. Anneke Maduro

Ik vertrek 14 februari en loop stage tot begin juli bij het Sea Aquarium/Dolphin therapy! Nog meer mensen die dan vliegen?

hallo

2 jaar geleden heb ik een half jaar op curacao stage gelopen en over 3 weken vertrek ik weer om daar een jaartje te gaan wonen!!
wij waren met 7 meiden en hebben alles zelf geregeld, zonder wereldstage dus. op zich goed te doen, alleen je moet vroeg beginnen.
stageplekken hebben we via school kunnen regelen, en huisvesting hadden we al ongeveer 7 maanden van te voren rond. wij hebben toen in de bonitostraat gewoond. huurprijs was rond de 300 euro geloof ik. ik denk dat je ook ongeveer rond die prijs zal zitten, voor een eigen kamer. we zaten wel super centraal.
een auto hebben we via ons huis gehuurd. dat koste rond de 700 gulden. wij deelden hem wel met zijn 2en of 3en dus dat scheelt dan weer.
werken naast je stage zou ik niet aanraden. er is veel te veel leuks te doen om nog te gaan werken. zover ik weet, heeft ook niemand bij ons in huis dat toen gedaan. 30-36 uur stage lopen is echt wel genoeg, een baantje daarbij wordt dan wel veel.

veel succes allemaal en misschien tot ziens!!

groetjes

wij heben nog plek in ons hotel voor stagaires die nog geen onderdak hebben
de kamers hebben airco en 2 van de drie kamers hebben een eigen badkamer
de prijs van de kamers met airco zijn 275€ en die zonder 250€ er is een badkamer op de zelfde verdieping
er is een gezelig teras aanwezig en een zwembad wil je meer info ??
mail me dan effe op [EMAIL=“cactus-inn@hotmail.com”]cactus-inn@hotmail.com
of je kan me bellen op 005999 677 2140
ook is er een pik up sevice vanaf het vliegveld

Hallo allemaal!

Ik ga ook voor 3,5 maand naar Curacao om daaa stage te lopen en verblijf in villa palm beach op de bonitostraat ,net als lonneke en kaatje zag ik! Ik zit er vanaf 3 februari! Zie jullie daar!

Xx Kim

Hello iedereen!

Wij, Karlijn en Frederike, vertrekken op 2 februari ook naar Curaçao, daar blijven we voor een maand of zes … Alles is geregeld via Wereldstage en we gaan stagelopen bij Pro Bista en Uniek-Curaçao! Lekker chillen op de Antillen dus!

Ons studentenhuis ligt in de Nieuwestraat, in de wijk Punda, achter het bureau van Wereldstage en de bank.

Met lotgenoten komen we graag in contact :slight_smile: [EMAIL=“karlijnkrol@gmail.com”]karlijnkrol@gmail.com
Groeten,
Karlijn en Frederike
http://www.karlijnfre.punt.nl

Hey iedereen,

Ik vertrek op 28 januari naar Curacao om daar stage te lopen tot 1 juli, ik heb al stagebedrijf en verblijf in een studentenhuis aan de corcobastraat te mari pompoen. Ik ben erg benieuwd wat ik aantref en aangezien ik in mijn eentje reis kom ik graag in contact met anderen.

voeg mij maar toe als je dat wilt: [EMAIL=“tom1deboer@hotmail.com”]tom1deboer@hotmail.com

groeten Tom

Ga je met stage of vakantie naar Curacao?
Heb je familie of vrienden die naar Curacao komen ?
Een auto is een vereiste hier in Curacao

Wij zijn een nieuwe auto huur bedrijf met de beste prijzen in Curacao.

Allemaal nieuwe moderne auto met airco .
Vanaf 22 euro per dag .

Email voor een offerte : [EMAIL=“info@ddcarrental.com”]info@ddcarrental.com

Ingeschreven bij de KvK te Curacao

wie o wie komt er dan bij ons op het happy hour ???
hotel cactus inn op popo 37
lekker chillen tussen de locals en live muziek
en als je te dronken bent om te rijden neem je een duik in het zwembad (3 meter diep) ben je dan nog te dronken kan je bij ons uitsnurken voor 65 nafls tot de volgende morgen

He he,

Ik ga vanaf 5 februari t/m 1 juli stage lopen op Curacao.
Op de 31e vertrek ik met KLM naar het zonnige paradijs, ik ben benieuwd.

Alles is geregeld via wereldstage, alleen hebben ze voor mij een appartementje in Otrabanda geregeld, terwijl ik hier al een aantal berichten heb gelezen van mensen die in Punda komen. Dat zou ik ook graag willen.
Mijn appartementje ligt aan de Bordetstraat, ik weet niet of daar nog meer mensen ook zitten? We zitten daar met zijn 5en als het goed is.

Ik zou graag meer mensen leren kennen, dus als je me wilt toevoegen kan dat: [EMAIL=“nickpostma@hotmail.com”]nickpostma@hotmail.com

Tot op Curacao!

Hallo Allemaal

Heeft er iemand ervaring met het openen van een bankrekening op Curacao? Het pinnen kost ong 2 euro per keer vanaf 2007 dus dat kan duur worden. Ik hoor graag van jullie

groetjes lonneke

lonnyponny.hyves.nl

Hi Lonneke,

Het is vrijwel makkelijk,je moet gewoon persoonlijk langs ,ik raad je MCB die heeft veel fillialen en overaal pinautomaten.
aleen kost het hier in curacao 1 gulden per elke keer dat je geld pin.

Succes

Oke bedankt voor de info! wel raar dat je dan nog moet betalen voor de pin transacties.

groetjes lonneke

Hey Lonneke,

Ik zat ook met dat pinnen, via de rabobank is het inderdaad 2 euro p/keer, wat dus zonde is.

Via de triodos bank is het daarentegen gratis, dus ik heb daar een rekening geopend. Geld overmaken van NL naar Curacao is helemaal duur, dus als je daar een (tijdelijke) rekening opent, vraag ik me af of dat afweegt.

Ik ga naar Curacao voor de periode 9 februari tot en met 6 juli! Ik heb alleen nog geen kamer gevonden, wel een stageplek…
Heb jij nog een goede tip?

Hoi, Ik ben een Duitse studente en ga in maart op Curacao stage lopen aan een school. Ik ben een beetje bang dat ik niet zo veel mensen zal leren kennen met die ik iets kan ondernemen.
Heeft bv. iemand zin in om im maart een paar dagen naar Venezuela te gaan of een andere trip te doen?
Ik ben trouwens 23…
Groetjes, Maike

Hey hallo allemaal!

Heeft er iemand ervaringen met droomstage.com???
Zo ja, dan ben ik daar heel benieuwd naar!

Groet!!!