Originally posted by Yvonne@12-06-2005, 19:54:44 Hoi Diamond, ja ik kwam jou naam ook al verschillende keren tegen, en inderdaad, wij gaan de 13de en jullie de 14de, dus moeten we het doen met de reactie’s die onze voorgangers schrijven.
Ik kom je vast nog wel tegen op een forum-site, groetjes van Yvonne
hallo,
nou ik kan je zeggen dat het hotel super is wij zijn afgelopen jaar geweest in september en we gaan nu 4 oktober weer terug zo goed dat het bevallen is lekker rustig daar.
ik kan je zeggen dat het eten ook super is veel keus
en op zaterdag is in het stadje zelf(turgutreis) een hele grote markt waar je heel veel leuke spulletjes kunt kopen voor weinig geld en het is een stukje lopen ongeveer 1 km langs het strand
Hoi Chantal, ik heb nog een vraag of er ook een handdoeken-service is, zodat je een lekkere grote handdoek mee mag nemen naar het strand? Worden die dan om de zoveel dagen omgewisseld?
Een ander mag natuurlijk ook beantwoorden, alvast bedankt, Yvonne
Het is hier nu heerlijk weer! Overdags zo`n 30 graden! Er staat nu wel veel wind. Maar dat is ook wel lekker hoor!
Ýn september is het ook altijd nog lekker weer dus maakt u zich daar maar geen zorgen om hoor! :rolleyes:
Ýk dacht dat er wel handdoeken service was in het Aegean Dream resort! U kunt gewoon iedere dag een handdoek pakken voor op het strand. U krijgt dan een pasje of zo en dan levert u de handdoek aan het eind van de dag weer in! Als ik het fout heb dan moet iemand me even verbeteren hoor, maar ik dacht dat het zo ging.
Hier gaat voor de rest alles goed. Met ons Lounge Cafe gaat het ook goed! We hebben dus niks te klagen. Ýk ben nog steeds hartstikke dankbaar dat ik hier woon!
Originally posted by Tjucky1@14-06-2005, 09:58:36
** Hoi Yvonne!
Het is hier nu heerlijk weer! Overdags zo`n 30 graden! Er staat nu wel veel wind. Maar dat is ook wel lekker hoor!
Ýn september is het ook altijd nog lekker weer dus maakt u zich daar maar geen zorgen om hoor! :rolleyes:
Ýk dacht dat er wel handdoeken service was in het Aegean Dream resort! U kunt gewoon iedere dag een handdoek pakken voor op het strand. U krijgt dan een pasje of zo en dan levert u de handdoek aan het eind van de dag weer in! Als ik het fout heb dan moet iemand me even verbeteren hoor, maar ik dacht dat het zo ging.
Hier gaat voor de rest alles goed. Met ons Lounge Cafe gaat het ook goed! We hebben dus niks te klagen. Ýk ben nog steeds hartstikke dankbaar dat ik hier woon!
Groetjes Stacey! B) **
hoi yvonne,
klopt er is een handdoek service,je krijg inderdaad bij inchekken een pasje en dat lever je in bij het handoekhuisje dan krijg je een handdoek(badlaken)als je van het strand terug komt lever je je (badlaken) weer in en krijg je je pasje weer terug.
als je nog meer vragen hebt stel ze gerust.
Originally posted by Tjucky1@20-06-2005, 18:21:19
** Hoi!
Ik had toch gelijk wat betreft de handdoeken! hahaha
Gaan er nog meer mensen naar Turgutreis deze zomer?
Alle vragen zijn welkom!
Groetjes Stacey! **
hoi stacey,
je hebt toch een boot daar liggen of is dat niet meer ?want ik lees er namelijk niks meer over!!
we gaan 4 okt weer naar aegean dream was zo goed bevallen!!
groetjes chantal
Ik ben voor het eerst op het forum dus dacht al dat ik openbaar had gereageerd, maar was dus persoonlijk.
Turgutreis is echt heel erg leuk. Misschien niet voor de stappers onder ons, maar er zijn leuke uitgaansgelegenheden genoeg. Erge leuke mensen ontmoet alleen jammer dat je nooit zeker weet of zij het ook allemaal goed met je bedoelen. Maar gewoon het gezonde verstand gebruiken zeg maar. Ik kom zeker dit jaar nog een xtje terug.
Bedankt voor jullie leuke reactie!
Ik heb jullie allebij een berichtje gestuurd!
Verweijk leuk dat u zo enthousiast bent over Turgutreis!
Misschien tot ziens in Turgutreis!
Hoi Stacey, ik denk dat ik jou gemaild heb, terwijl ik op deze pagina aan jou wat inl. wilde vragen . (ken deze site pas een paar dagen)
Wij gaan zondag a.s. naar Turgutreis, dus als je nog iets leuks weet hoor ik het graag.
Groetjes, Martijntje
Ik ga samen met mijn vriendin op vakantie naar Turgutreis / Bodrum en verblijf daar in het Malama Beach Hotel van 16-08 t/m 23-08.
Ik heb deze vakantie geboekt bij Speed Travel. Helaas heb ik daar zowel negatieve als positieve reacties over gelezen. We zijn daar nu toch enigszins onzeker over geworden, maar de reis is al geboekt dus hopelijk komen we er!
Heb jij zelf al eens iets gehoord van reizigers over bovengenoemd hotel en reisorganisatie?
Heb je verder ook nog tips of aan te bevelen bezienswaardigheden / activiteiten?
Natuurlijk zullen we ook even een pitstop houden in je cafe!
Mijn moeder is onlangs begonnen met een soort boekenclub. Zij wil u dan ook vragen of als jullie op jullie vakantie boeken lezen en die uit hebben of zij ze dan mag hebben! Wij hebben in ons lounge gedeelte in ons Eetcafe een boekengedeelte waar mensen op hun vakantie een boek kunnen lenen! Als jullie dus een boek uit hebben wil ik u vragen of zij die mag hebben zodat ze haar boekenverzameling uit kan breiden?!
U kunt uw boeken brengen bij Ozzy’s Lounge Bar!
Groetjes Stacey!
Hoi Stacey, ik heb m’n collega ook al enthousiast gemaakt voor Aegean Dream
M’n vriend en ik hebben erg veel zin om te gaan. Een heerlijke ontspannen week tegemoed! Enne…we komen vast nog wel een keer een cocktailtje of zoiets drinken. Heb je verder trouwens nog tips wat we in de omgeving kunnen gaan doen. Waarschijnlijk wordt het voornamelijk luieren bij het strand en zwembad maar we willen wel graag een dag op excursie ofzo. Wat zijn verder aanraders qua uitgaan?