Foto's Turgutreis

Hoi!

Weten jullie misschien of er sites zijn met foto’s van Turgutreis??

Groetjes Stacey

hoi Stacey,

Heb je deze site al gevonden?

http://www.worldturkey.com/gallery/categor…s.php?cat_id=30

Wij hebben jou een hele tijd geleden een mailtje gestuurd en vroegen ons af of je al wat informatie hebt kunnen vinden over, het duiken in bodrum en omgeving, of er mogelijkheden zijn om te vissen.
En ook nog over de boot waarop jij werkt; varen jullie langs de kust? is er onderweg ook mogelijkheid om te snorkelen? Halen jullie mensen op in de hotels of is de haven voor iedereen makkelijk te bereiken? Wij logeren in september in Aegean Dream.
Groetjes en misschien tot in September
irene

Hoi Irene!

Bedankt voor je reactie en ik heb je een mailtje gestuurd!

Als je nog vragen hebt dan hoor ik dat graag via e-mail!

Groetjes Stacey

E-mail: Tjucky@hotmail.com

Hoi Schol!

Ik vroeg hier om of iemand weet of er ook nog sites zijn waar wat foto’s van Turgutreis op te vinden zijn dus niet over boten! Bedankt!

Groetjes Stacey

HOI STACEY,

Ik snap nu waarom we niks van je hoorde, jou post kwam bij hotmail in de map ongewenste email aan, en die kijk ik niet altijd na. 't was dat ik nu op deze site las dat je had terug gemaild , toen ben ik gaan zoeken.
Bedankt voor je info over jullie boottocht, 't klinkt heel leuk we gaan met de rest overleggen. We zijn van 21 tot 30 september in 't Aegean Dream hotel. Hoe boek je bij jullie zo’n boottocht? En gaat 't duiken ook van jullie uit? Zit daar ook een pak, loodgordel en perslucht enz. bij?

Had je wat aan de site met foto’s of kende je hem al.
Groetjes en misschien tot in september
Irene

Hoý Tulpje!

Bedankt voor je reactýes! Mýsschýen tot ýn Turgutreýs!é Het lýjkt me erg leuk om jullýe te ontmoeten!

Groetjes Stacey