Wie gaat er naar Turgutreis-Bodrum?

Hoi Allemaal!!!

Mijn naam is Stacey, ik woon 's zomers in Turgutreis en 's winters in Nederland. Ik weet een hoop over Turgutreis te vertellen. Het is een ideale vakantieplek!

Als je vragen hebt over Turgutreis (geen enkele vraag is mij te dol) mail me dan op onderstaand adres.

Groetjes en tot mailens, Stacey

Mijn e-mail: Tjucky@hotmail.com

Hoi Stacey,

Je schrijft dat je zomers in Turgutreis woont en in de winter in Nederland, mag ik vragen hoe je dat doet? Of woon je nog bij je ouders thuis? DAt maakt het natuurlijk wel makkelijker.

Heb je ook gewerkt in Turgutreis?

Beetje veel vragen, maar ben ook info aan het verzamelen om naar Turkije (misschien) te gaan.

groetjes Elke

Hoi Elke!

Mijn ouders hebben een huis in Turgutreis en daar verblijf ik in!

Groetjes Stacey

E-mail: Tjucky@hotmail.com

Hoi Allemaal!

Gaat er helemaal niemand meer naar Turgutreis??

Ik zou zeggen; barst maar los met al je vragen!!

Groetjes Stacey

Mijn e-mail adres = Tjucky@hotmail.com

Hi Stacie ben jij niet de dochter van Ozy bar.
Hoe heet je vader weer.?
Groet,
Harold

Hoi Harald,

Ik ben inderdaad de dochter van Ozzy`s bar.
Mijn vader heet Eric!

Groetjes Stacey

maybe ene beetje dom maar ligt turgutreis bij bodrum?of is het hetzelfde ofzo?
hoe kom je er vanaf bodrum?
haha naja ik en mijn vriend zijn vanaf 31 juli t/m 12 augustus in bodrum, mandarin resort.
enne over ozzy’s lees ik veel, o.a dat je via daar met dolfijnen kunt zwemmen?
dat gaan we zeker doen :smiley:
maare dat is handig dus bij ozzys spreken jullie ook nederlands? zou handig zijn :wink:
xxx esmeralda.

@Esmeraldä: Stacey is een hollandse. Turgutreis ligt zo’n 20 km van Bodrum. Je kunt het beste de dolmus pakken. Het is dan ongeveer 3 kwartier. Je kunt het misschien combineren met de markt in Turgutreis, die is op zaterdag. Ozzy’s ligt aan de rand van de markt.

Hallo Stacey wij komen van 20 juli voor12 d. naar turgutreis en dit al voor de 3e x maar nog niet in Ozzy’s geweest dit jaar komen we jullie eens opzoeken groetjes

Hoi Turist,

We zouden het hartstikke leuk vinden om jullie te ontmoeten!
Goede reis en tot ziens in Turgutreis!

Groetjes Stacey

hallo stacey
23 juli na een fikse wandeling(kadikale resort) hadden wij mijn zoon en ik ozzy’s gevonden het was leuk kennis te maken. zondag 29 juli en mijn vriend wilde stacey ook eens ontmoeten helaas u was niet open (3 uur) na een uurtje nog eens komen kijken nog niet open hij was een beetje teleurgesteld wilde de slotrit van de tour zien had verteld dat jullie een groot tv scherm hadden.volgend jaar beter zeker want wij komen terug van 25-07 tot 05-08 -08 maar dan wil ik wel weten of jullie op zondag open of gesloten zijn. trouwens hoe is het met de kleine viervoeter(hondje)gaat het al wat beter totziens nadine

Wie kan mij vertellen over importeren van je eigen auto naar Turkije

Hoi Nadine,

Jammer dat ik uw vriend niet meer heb gezien!
Op zondag gaan wij altijd in de namiddag open. Dit omdat het op zaterdag altijd heel erg druk is en wij ook aan onze gezondheid moeten denken omdat wij in de zomer 7 dagen per week aan het werk zijn!

Met ons hondje gaat het weer fantastisch, ze is weer helemaal opgeknapt!

We hopen jullie volgend jaar weer te ontmoeten!
Tot dan!

Hoi Lloyd,

Een auto importeren kost erg veel geld. Het is misschien nog wel beter om je auto in Nederland te verkopen en hier een nieuwe auto te kopen!

Groetjes Stacey

Hallo Stacey ja natuurlijk komen wij volgend jaar terug van 25 juli tot 5 augustus zijn we weer in de Kadikale en komen we naar ozzy’s.Begrijp het wel dat je na een drukke dag je rust nodig hebt heb ook cafe gehad. We komen dan wel op een dag in de week. tot ziens groetjes nadine

Hoi Nadine,

Hartstikke leuk dat jullie volgend jaar weer komen!

Tot dan!
Groetjes Stacey