Wie gaat er naar Turgutreis op vakantie?

Hoi Allemaal!

Mijn naam is Stacey en ik woon en werk in Turgutreis! Ik heb mijn eigen Lounge-Bar genaamd Ozzy’s!

Ik ben erg benieuwd wie er allemaal naar Turgutreis op vakantie komen deze zomer!?
Als u vragen heeft over Turgutreis en/of Ozzy’s dan beantwoord ik ze graag! Geen enkele vraag is mij te dol, ik help u graag met al uw vragen!
U kunt mij mailen op Tjucky@hotmail.com of natuurlijk uw vraag stellen via wereldwijzer!

Ik zie uw vragen graag tegemoet!
Groetjes Stacey

Hey Stacey, Heb je al lang niet gezien hier, gaat het goed met jou, je ouders en vriend?? Wij komen 22 juni weer, kijken er vreselijk naar uit. Zou leuk je weer te zien

Ikke is zooo dom, post in verkeerde topic hihi

Tjucky: Goede zomer…

Hoi Toos,

Bedankt voor uw leuke berichtje!

Met ons gaat alles goed! Het word steeds weer een beetje drukker in Turgutreis dus dat is hartstikke gezellig! We hebben er allemaal weer hartstikke veel zin in!

We zouden het hartstikke leuk vinden om jullie weer te zien!
Tot gauw!
Groetjes Stacey en fam

Hallo Stacey,

Zet de taart maar vast klaar, want aanstaand weekend komen wij weer naar Turgutreis…
En net als vorig jaar verblijven wij bij Kidsworld…

Groetjes,
Manuela, René, Dave & Roy…

:turkey: 26 mei naar Turgutreis

:austria: 7 juli naar Oostenrijk

Hallo Stacey.
Wij gaan dit jaar voor de 6e keer naar turkije, maar voor het eerst naar Turgutreis. We logeren dan in La Blanche. Vanaf 31 juli. Dus we komen zeker je cappucino proeven!! Groetjes, Sonja en Henk.

Hoi Stacey,

Goed om weer eens wat te horen van je,zoals ik begrepen heb doe je het echt goed daar,vooral zo doorgaan…

Groetjes,

Hans.

@Maredaro: Wens je alvast een goeie vakantie en doe de groeten aan Stacey

Dank je wel Toos en wij zullen Stacey de groeten doen…

:turkey: 26 mei naar Turgutreis

:austria: 7 juli naar Oostenrijk

@Maredaro
Ook ik wens je een hele fijne vakantie met je gezin.

PS: had je vrouw een leuke vakantie gehad in Kemer?

Hoi Allemaal,

Bedankt voor al jullie leuke reacties!!
De appeltaarten, cappuchino’s verse juice d’orange staan allemaal voor jullie klaar!

We vinden het hartstikke leuk om jullie allemaal te ontmoeten en jullie weer opnieuw te zien!

Manuela, Roy, Rene en Dave: Tot volgende week, alvast een goede reis en een hele fijne vakantie van ons toegewenst!

Sonja en Henk: La Blanche is een fantastisch hotel, ik weet zeker dat jullie een heerlijke vakantie tegemoet gaan! We vinden het hartstikke leuk om jullie te ontmoeten en wensen ook jullie een hele fijne vakantie!

Hans: Bedankt voor uw leuke berichtje en goede complimenten, fijn om te horen!

Toos: Nog een maandje en dan zijn jullie er ook lekker!

Fijne vakantie allemaal en ik hoop nog veel meer leuke reacties te krijgen! Onze website is online, nog niet af maar er staat al wel een hoop informatie op! www.ozzysloungebar.com

Tot gauw!
Groetjes Stacey

Hoi Mariska,

Ik heb u een mailtje gestuurd met alle informatie!

Als u nog meer vragen heeft dan hoor ik dat graag!
Groetjes Stacey

Hoi Stacey: Kun je mij info sturen over duiken met dolfijnen. Alvast bedankt

haajj Iedereen,
Ik kom ook begin augustus naar Turgutreis,
Maar ik had even een vraag,?
Kan jj daar goed uitgaan of zeggen jullie van nou nee
Ik zou het graag van iemand horen,
Alvast bedankt
xx

@Desi: Het beste kun je uitgaan in Bodrum zelf of Gumbet. Turgutreis zelf heeft niet veel om te stappen

nee denk het ook niet…
al kun je wel grote lol hebben in een cocktail bar en de weg kwijt raken, als je maar genoeg alcohol in je mik gooit

jaa want ik wil natuurlijk wel ff partyenn…
Ik ga naar hotel feye pinara weten jullie of dat een beetje een leuk hotel is,
Ik hoor het wel
xxx koesjjeee

Hoi,

Toos: Ik heb u een berichtje gestuurd met wat informatie. Als u meer vragen heeft dan beantwoord ik ze graag!

Desi: Hotel Feye Pinara is een leuk hotel alleen wel wat ver uit het centrum van Turgutreis. Turgutreis is best gezellig wat betreft uitgaan maar voor disco`s moet je inderdaad naar Bodrum of Gumbet!

Groetjes Stacey

Dank je Stacey, heb het gezien. Zie je gauw!!

Dankjewel Stacey,
Ik heb er echt nu al zin in haah nog 48 dagen en ik ben ze echt aan het aftellen…

Groetjes van Desi