Wie gaat er naar Turgutreis op vakantie?

Hoi Allemaal!

Mijn naam is Stacey en ik woon en werk in Turgutreis! Ik heb mijn eigen Lounge-Bar genaamd Ozzy’s!

Ik ben erg benieuwd wie er allemaal naar Turgutreis op vakantie komen deze zomer!?
Als u vragen heeft over Turgutreis en/of Ozzy’s dan beantwoord ik ze graag! Geen enkele vraag is mij te dol, ik help u graag met al uw vragen!
U kunt mij mailen op [EMAIL=“Tjucky@hotmail.com”]Tjucky@hotmail.com of natuurlijk uw vraag stellen via Wereldwijzer!

Ik zie uw vragen graag tegemoet!
Groetjes Stacey

Hoi Stacey!

Ik ga zelf altijd naar Bodrum en dan op zaterdag naar de markt in Turgut… Waar zit Ozzy’s precies? Dan zal ik deze zomer eens wat komen drinken!!

X

He stacey,

Ik ga kom dit jaar weer naar turgutreis om weer naar Aegean dream te gaan.
Misshien dat ik dit keer effe langs kom.
Maar waar zat je ook al weer? Weet het niet meer.

misschien tot juli

groetjes van jac

Hoi Cynthia en Jac,

Bedankt voor jullie leuke reacties!
Ozzy’s ligt aan het begin van de markt aan de linkerkant! Kan niet missen!
Ik hoop jullie te ontmoeten!

Groetjes Stacey!

Ligt het dus niet aan zee?? Ik ga meestal de straat in bij de moskee mudurnu chicken daar…

x

Nee Ozzy’s ligt niet aan zee, het ligt aan het einde van Barstreet. En dus aan het begin van de zaterdagse markt!

Groetjes!

OK… Ik vind het vast wel!!! Die wie weet tot daar!!

x

Hee Stacy, je deed toch eerst wat met boten?

Hoi Stacey
Het kan zo maar gebeuren dat we dit jaar bij jou in de buurt terecht komen, dus dat komen we zeker ff langs om eindelijk te zien wie er achter die naam zit(hihi)
Goed seizoen gehad? Hoop dat dit seizoen niet meegaat met de voortekenen, maar ook een goede word
Groetjes
Annemiek
:wave:

Turkijehotels:
Dit is al mn tweede jaar dat ik mn eigen lounge bar heb. Daarvoor heb ik inderdaad boten gedaan.

Hoi Beppie1,

Bedankt voor uw leuke reactie! Wat leuk dat u misschien dit jaar naar Turgutreis komt! İk heb u een mailtje gestuurd. Het eerste jaar is uitstekend verlopen! En dit jaar gaan we er weer met de volle moed tegenaan! We hebben er weer veel zin in en laten ons niet in de weg staan door de voortekenen! Het lijkt me heel erg leuk om u deze zomer te ontmoeten!!

Vele groetjes Stacey

He Stacey,
tot juli!!!

groet jac

Hoi Stacey,

We gaan eind juni voor de derde keer naar Aegean Dream. We zijn afgelopen jaar een paar keer langs Ozzy’s bar gelopen maar niet binnen geweest, zijn van plan om dat dit keer wel te doen. Dus misschien tot juni.

Groetjes Toos

He Toos,
Wanneer zijn jullie precies in Aegean dream???
Ik kom 5 juli al vroeg aan hihihi.
jullie gaan eind juni???

groet jac

Jac: Tot in Juli! İk zou het heel erg leuk vinden om u te ontmoeten!!

Toos: Bedankt voor uw leuke reactie! Wat leuk dat u weer voor de derde keer naar het Aegean Dream hotel gaat! Fijn dat het u zo goed bevalt!!
İk heb u een mailtje gestuurd!

Vele Groetjes Stacey

Hoi Stacey,

Ik heb het al vaker gezegd zeg maar je hoor. Ben nog niet zo oud.
Ja ik ga dit jaar bij ozzy’s aankomen.

Groetjes jac

Hoi Jac,

Wij gaan van 23 juni tot 7 juli naar Aegean Dream, dus wie weet komen we daar elkaar tegen.

Groetjes Toos

Hoi Allemaal!

Komen er nog meer mensen gezellig in Turgutreis vakantie vieren???
Als jullie nog vragen hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag!!

Groetjes Stacey

Wij komen In Oktober. Het is dan 2 jaar geleden dat we daar waren, is er intussen veel veranderd in Turgutreis?

En wij gaan 27 juni naar La blanche, we zijn al hard aan het aftellen:laugh:

Groetjes Dorien.

Hoi Bono,
Wat leuk dat u weer naar Turgutreis komt na twee jaar! İn Turgutreis is niet veel veranderd, het is nog steeds even gezellig! :slight_smile:
Er zijn alleen wel vreselijk veel huizen bij gebouwd en het niewe hotel naast Aegean Dream wordt dit jaar geopend!

Hoi Dorien,
Bedankt voor uw mailtje, ik heb u er eentje terug gestuurd!

Als jullie nog vragen hebben over Turgutreis en\of Ozzy`s dan hoor ik dat natuurlijk graag!

Groetjes Stacey