Hallo, mijn naam is Rina ook ik kom in juni naar Turgutreis voor de derde maal, wij gaan altijd naar hotel Aeagen Dream toe, ik kom toch een keertje bij je langs in Ozzy’s altijd leuk om te kijken hoe het iemand uit nederland daar vergaat. Misschien tot dan. Groetjes, Rina
Hoi Rina,
Wat leuk dat u weer naar Turgutreis op vakantie komt!
Het lijkt me heel erg leuk om u te ontmoeten!
İk heb u ook een mailtje gestuurd!
Groetjes Stacey!
Hoi allemaal,
Gaat er nog iemand gezellig naar Turgutreis op vakantie?
Ik ben benieuw.
Vragen over Turgutreis en/of Ozzy’s zijn altijd welkom! Ik beantwoord al uw vragen graag!
Groetjes Stacey
Hoi,
Wij zijn 3 jaar geleden in Turgutreis geweest! Vond het echt een leuk plaatsje. Is dat restaurantje in het park ernog?? (stukje het dorp uit, bij die grote heuvel) Dit jaar gaan we weer naar alanya, maar dat kwam omdat kidsworld op 1 juli al vol zat.
Waarschijnlijk komen we in oktober weer naar turgutreis!
Hoi Evie01,
Bedankt voor uw leuke berichtje.
Het restaurant in het park is er nog!
Misschien tot ziens in oktober!
Groetjes Stacey
hoi,
Wat leuk om Ozzy’s hier ook te zien, vorig jaar waren we op huwelijksreis in Turgutreis en we hebben hier s’avonds lekker een glaasje wijn gedronken en ze hebben ook heerlijke appeltaart!!!
Het leukste was wel dat er als verrassing s’avonds familie uit Nederland kwam met spulletjes (weet je nog Stacey???):yes:
Gr Kim ![]()
Hoi Stacey,
Weet jij een goeie hamam in Turgutreis? Hoorde dat de spa in Aegean Dream heel duur is en we vinden het ook wel leuk om ergens anders een hamam te proberen.
Groetjes
Hoi Kim,
Wat leuk om weer wat van jullie te horen! Ik hoop dat alles goed met jullie gaat!
Ja dat was erg leuk dat er toen vrienden (het waren eigenlijk vrienden, geen familie haha) plotseling kwamen! Een grote verrassing!
Misschien nog een keertje tot ziens in Turgutreis!!
Hoi Toos,
Ik zal u wat informatie mailen over een goede hamam!
Als u nog meer vragen heeft dan hoor ik het wel!
Groetjes Stacey
Hoi Stacey,
Bedankt voor je mailtje, heb er een naar je terug gestuurd!
Groetjes
He toos,
Ik kom je helaas niet tegen in aegean dream.
Mijn vlucht is helaas geannuleerd en ik vlieg nu op 7 juli.
Groet jac
Hoi Toos en Jac,
Wat jammer dat jullie elkaar niet zien in Turgutreis! Wel hoop ik dat jullie een hele leuke vakantie hier zullen hebben!
Toos bedankt voor uw mailtje!
Zijn er nog meer mensen die deze zomer naar Turgutreis op vakantie gaan???
Groetjes Stacey
Hoi Stacey,
Het zal vast geen probleem zijn om vakantie te vieren in Turgutreis, hebben er vreselijk veel zin in. Zijn van plan om in onze eerste week bij je langs te komen.
Groetjes!
ik woon in Turgutreis.
Hoi Toos: Hartstikke leuk dat jullie langskomen! Tot Gauw!!
Hoi Haci: Wat leuk dat u ook in Turgutreis woont! Ik ken helemaal niemand die Nederlands is en in Turgutreis woont. Wie bent u? Kom een keertje gezellig langs dan kunnen we elkaar ontmoeten!
Groetjes Stacey
Hee Stacey dan moet je wel vroeger opstaan als er iemand langs komt want gisteren lag je nog op bed toen ik er was.
İk heb die lekkere koffie dan ook niet geprobeert. Maar het eten was prima hoor.
Doe de groeten aan Erik, die was tenminste wakker :sad:
Hoi Hugo,
Ik vind het hartstikke jammer dat we elkaar niet hebben ontmoet!
Mijn vader opent altijd 's morgens want hij is altijd een vroege vogel en dan komen ik en m’n verloofde altijd rond 1,2 uur 's middags en wij draaien de bar dan tot sluit, dat is 2,3,4 soms 5 uur 's nachts!
Wel bedankt voor de pennen! Hartstikke leuk!
Groetjes Stacey
Heeey Stacey,
Aangezien jij daar woont, weet jij misschien of er cursussen windsurfen worden gegeven? Ik ben van plan om er de komende zomer zes weken heen te gaan (als alles lukt) en dan wil ik me wel bezighouden. Eigenlijk was ik van plan een taalcursus te volgen, maar in Bodrum/Gumbet en die omgeving is er volgens mij niets mogelijk.
Groetjeees!
Hoi Kristina,
Bij Akyarlar (dicht bij Turgutreis), en ook bij Bitez, dat ligt hier een kwartiertje vandaan zijn veel watersportmogelijkheden en wordt ook veel aan windsurfen gedaan. Ik weet niet of hier ook lessen worden gegeven maar het zou best kunnen. Als je hier bent dan kun je daar het beste even langs gaan en gewoon vragen of ze windsurf lessen geven!
Groetjes Stacey
vanaf 6 okt dan zit ik er.
waar ligt turgutreis?