Wie gaat er naar Turgutreis op vakantie?

Hoi Allemaal!

Mijn naam is Stacey en ik woon en werk in Turgutreis! Ik run een eigen Bar genaamd Ozzy’s!

Ik ben benieuwd wie er allemaal naar Turgutreis op vakantie gaan deze zomer!?
Als u vragen heeft over Turgutreis en/of Ozzy’s dan beantwoord ik ze graag! Geen enkele vraag is mij te dol, ik help u graag met al uw vragen!
U kunt mij mailen via [EMAIL=“Tjucky@hotmail.com”]Tjucky@hotmail.com of natuurlijk uw vraag stellen via Wereldwijzer!

Ik zie uw vragen graag tegemoet!
Groetjes Stacey

Hey Stacey !

Wij gaan dit jaar voor de vierde maal naar Turgutreis naar Aegean Dream Resort. We gaan regelmatig naar Turgutreis, misschien springen we dit jaar wel eens binnen. Begin aan de markt dacht ik hé ?

Hoi Kaylo!

Bedankt voor uw leuke reactie!

4e keer Turgutreis! Jullie hebben het hier wel naar jullie zin! Leuk hoor!

We zouden het heel erg leuk vinden om jullie te ontmoeten! Onze bar zit inderdaad aan het begin van de markt tegenover de groente en fruit kramen!

Groetjes Stacey

Hoi Stacey, ik wilde vorig jaar (september) dan eindelijk eens appeltaart bij je gaan eten, maar je was op dat moment nog gesloten… Was om een uur of 11 denk ik… Jammer!! Maar komt misschien nog wel een keer!

Hallo Stacey wij komen van 25-07 voor 12 d. naar Turgutreis de 4 de x Kadikale resort vorig jaar zijn mijn zoon en ik bij u geweest en van de zomer kan u ons weer verwachten groetjes en tot dan

Hoi Cynthia,

Ik denk dat we u dan net gemist hebben want we gaan altijd rond 11 uur open. Ook kan het zijn dat u op een zondag kwam, dan gaan we namelijk altijd pas rond 4 uur `s middags open. Jammer. Misschien een volgende keer?

Hoi Turist,

Leuk dat u weer komt! We vinden het leuk om jullie weer te zien!

Groetjes Stacey

Hoi Stacey,
We gaan eind juni weer naar ADR, komen vast wel weer een bakkie halen. Enne groetjes thuis

Heb ik nog leuke foto’s van. Bij jullie in de zaak gemaakt.

Mochten we weer die kant op komen, (dit jaar onzeker) komen wij vast en zeker weer even bij jullie langs.

Groetjes daar!

Hoi Toos,

Hartstikke leuk als jullie weer even komen binnen wippen!

Hoi Roanna,

Het zou leuk zijn als jullie weer komen! En neem de foto`s mee, we zijn wel benieuwd!

Groetjes Stacey

Hoi Stacey,

wij gaan voor de 5de maal weer naar turgutreis!
En wie weet komen we een heerlijke ozzy special halen;)
hahaha de laatste keer was tie overheerlijk moet ik zeggen.

groetjes Jac

Hoi Jac,

De Ozzy`s Special zal voor jullie klaar staan hoor! :tongue:

Tot gauw!
Groetjes Stacey

Hoi,Stacey…

Elk jaar weer van de partij hier he;wens je een goed seizoen.

Hoi Hans!

Ik blijf het forum altijd volgen!

Heel erg bedankt voor uw succes wensingen en u ook een goed seizoen gewenst!

Groetjes Stacey

Hello,

Ook ik ga in sept weer naar Turgutreis!, Aegean Dream
Ben in 2005 er al een keer geweest en heel erg naar mijn zin gehad!
We hebben ook bij Ozzy’s gezeten en dat was ook erg goed!
Ik verheug me er al weer op!

Hoi Kim1982,

Leuk dat jullie in september weer naar Turgutreis gaan!
Als u vragen heeft over Turgutreis en/of Ozzy`s dan beantwoord ik ze graag!
Wanneer komt u precies vakantie vieren?

Groetjes Stacey

Hoi Stacey!

Je mag wel je zeggen hoor hihii
We vertrekken op 19 sept. en gaan weer terug op 25 sept.
3 jaar geleden hebben we ook bij jullie rond deze tijd gezeten, we zaten onze trouwfoto’s aan jullie te laten zien en toen kwam er onverwacht een familielid uit Nederland, was erg leuk om mee te maken, weet niet of je het nog weet.

Als ik verder nogvragen heb zal ik ze zeker aan je stellen !!

Groetjes Kim:dag:

Hoi Kim!

Ja dat weten we nog wel. We vonden het toen hartstikke leuk dat jullie hier op huwelijksreis waren en de trouwfoto`s hadden meegenomen!:smile:
Leuk dat jullie weer komen!

Tot september!
Groetjes Stacey

Hallo,

Heb jij de adres van appartamenten Turgutreis (hotel geboekt via go.best) en Golden Beach Hotel ?

Wij gaan naar Turgutreis in augustus, en vrienden van ons zijn er dan ook. Liggen die ver van elkaar ?

Groetjes,
Kas

Hoi Kas,

Bedankt voor uw leuke reactie! Ik heb u een pm gestuurd met informatie over Turgutreis.

Turgutreis appartementen en Golden Beach hotel liggen ongeveer een 10-15 minuten met het busje van elkaar vandaan. Dat valt dus wel mee.

Wanneer komt u vakantie vieren?
Als u nog vragen heeft dan beantwoord ik ze graag!

Groetjes Stacey

Hallo Stacey,
Na heel lang aftellen is het bijna zover volgende week vrijdag zijn we in Turgutreis Kadikale resort dus tot volgende week.
groetjes