Wie Gaat Er Naar Turgutreis?

Hoi Allemaal!

Wie gaat er deze zomer naar Turgutreis op vakantie??

Ik woon in Turgutreis en ik heb een lounge eetcafe genaamd: Ozzy’s!
Als u informatie wilt over Turgutreis en/of Ozzy’s mail me dan: Tjucky@hotmail.com

Alle vragen zijn welkom!

Groetjes Stacey! :stuck_out_tongue:

Deze zomer gaan we naar Turgutreis, mijn man en ik zijn wandelaars is er een mogelijk om uitgestippelde wandelroutes te volgen en waar kan ik deze verkrijgen en wat is er in de omgeving zoal te doen? Alvast bedankt. Groetjes.

waar ligt dat in de buurt dicht bij side?

Turgutreis ligt bij Bodrum

Hallo
Ik ga naar turgutreis 2 juli.
Naar het aegean dream resort.

groetjes

Hello,

We vertrekken ook op 2 juli naar aegean dream resort, misschien tot ziens.

Groetjes

Hello Tjucky,

Bedankt voor de informatie en we komen zeker eens langs.

Groetjes

Hoi Allemaal!

Ik heb jullie een mailtje gestuurd met de informatie!

Gaan er nog meer mensen naar Turgutreis deze zomer???
Ik ben benieuwd!

Vragen zijn altijd welkom!
Groetjes Stacey B)

Hé Stacey,

Ik ga zelf naar Marmaris maar ik ken iemand die naar Turgutreis gaat dus ik zou het wel leuk vinden als je mij wat informatie stuurt dan geef ik dat aan haar door. Ik zal ook wel even zorgen dat ze bij je langskomt in Ozzy’s.

Hoi Mootje81,

Bedankt voor je reactie!
Ik heb je een mailtje gestuurd met de informatie!

Groetjes Stacey! B)

hoi Stacey,

Bedankt voor je informatie…toppie. Ik heb je een mailtje teruggestuurd.

Groetjes Mootje

Stacey, ik dacht dat je vorig jaar nog boottochtjes deed?

Hallo Turkijehotels!

Inderdaad deed ik vorig jaar boottrips, nu woon ik definitief in Turgutreis en heb ik mijn eigen Lounge Eetcafe!

Groetjes Stacey

Hé Stacey, hoe gaat het met jullie eetcafé? Zijn er al veel klanten langsgeweest? Heb je de afgelopen week een drukke week gehad i.v.m. de meivakantie? En bevalt het wonen daar je goed? Wat een vragen he, maar vindt het altijd erg leuk om te horen :smiley:

Groetjes, Diamond

Hey Diamond,

Het gaat hier hartstikke goed!
Het is nog een beetje rustig maar iedereen hier zegt dat het echte seizoen pas 15 mei begint! Afgelopen week ging het redelijk. Zaterdag ging het hartstikke goed en was het heel erg druk want het was marktdag en ons Lounge Eetcafe ligt aan de markt! Lekker druk geweest dus!

Het wonen hier is geweldig! Lekker relaxed, ookal moet je werken het is gewoon relaxed, het was de afgelopen dagen ook hier in Turgutreis wat minder met het weer maar het heeft gisternacht lekker hard geregend en ze zeggen hier dat dit de laatste regen was en dat het nu tot en met oktober niet meer gaat regenen. Gister was het dan ook weer prachtig weer en vandaag schijnt weer de zon aan een strak blauwe lucht! Ik vindt het hier nog steeds geweldig en wil nog steeds nooit meer weg hier!!! haha

Leuk dat je er naar vraagt!
Groetjes Stacey B)

Leuk om te lezen dat het je daar zo goed bevalt hoor! En dat alles ook lekker begint te lopen nu!

Ik hoop ook dat de regen zich de eerstkomende tijd niet meer laat zien, nog drie weekjes en dan vertrekken wij ook weer richting Turkije…Kan bijna niet meer wachten, begint erg te kriebelen nu :smiley:

Groetjes, Diamond

Hoi Diamond,

Bedankt voor je persoonlijk berichtje!! Hartstikke leuk!
Ik heb je er eentje terug gestuurd!!

Groetjes Stacey B)
E-mail: Tjucky@hotmail.com

Jij ook bedankt, heb je er weer ééntje teruggestuurd :smiley:

Groetjes, Diamond

Hoi Diamond,

Ik heb je weer en berichtje terug gestuurd!
Je kunt me ook mailen op Tjucky@hotmail.com

Groetjes Stacey!

Hallo,

Wij gaan 4 juni a.s. naar Turgutreis en we verheugen ons er nu al op.

Kan iemand ons nog iets aanbevelen?
Wij willen zo wie zo naar de hamam, is die ook te vinden in Turgutreis?

Groetjes,
Marjan78