Wie gaat er naar Turgutreis op vakantie?

Hoi Allemaal,

Mijn naam is Stacey en ik woon in Turgutreis!
Ik zou het leuk vinden om te weten wie er allemaal naar Tugutreis op vakantie komen deze zomer en als u vragen heeft over Turgutreis beantwoord ik ze graag! Geen enkele vraag is mij te dol!

Wij hebben ook een bar in Turgutreis genaamd Ozzy`s Bar! Kijk ook eens op onze website www.ozzys-bar.com

Als u vragen heeft dan kunt u mij altijd mailen via [EMAIL=“tjucky@hotmail.com”]tjucky@hotmail.com of u kunt natuurlijk ook hier via wereldwijzer uw vraag stellen!
Ik hoop ook dit jaar weer een hoop vragen over Turgutreis en/of onze bar te kunnen beantwoorden!

Groetjes Stacey

Hoi Beppie1/Annemiek,

U vertelde dat uw ouders in juni op vakantie gaan naar Turgutreis!
Bij deze wil ik hun een goede reis wensen en een hele fijne vakantie!
Misschien zien we ze nog wel in onze bar!
Groetjes Stacey
www.ozzys-bar.com

Hoi Stacey!!
Als je 2 dames ziet schuiven op de markt, met van die hoge rollators…dan is de oudste mijn moeder!!! Ze zitten nu weer in ADR en genieten weer volop(zo zeggen de smsjes!)

Een goed seizoen voor jullie!!!

Hoi Bird12 (Rita),

Wij hopen dat u een leuke vakantie heeft gehad hier in Turgutreis!
En leuk u weer eventjes gezien te hebben!
Misschien tot volgende jaar?!
Groetjes Stacey

Hoi Kaylo (Sabine),

Hierbij wens ik u alvast een goede reis en een hele fijne vakantie!
Wij hopen u weer in onze bar te mogen verwelkomen!
Oh en als u een voetbalfan bent, u hoeft geen enkele wedstrijd te missen want wij zenden alle WK wedstrijden live uit in de bar!
Groetjes Stacey
www.ozzys-bar.com

Hey Stacey,

dit jaar komen we weer niet jullie richting op, hopelijk wel volgend jaar!
Alvast een fijne Zomer en de groetjes van Kim en Alex

ADR 2005 en 2008

Hallo Stacey.

Ik kon het niet laten om dit jaar niet weer een keer die kant op te komen.
We gaan (als het goed is) 13 oktober weer een weekje naar ADR, dus zullen vast en zeker nog wel even aankomen voor een bakkie en hopenlijk een praatje.

Wie weet… tot dan en de groetjes aan je vriend en ouders alvast. :dag:

Tot ziens!! :cheer:

Hoi Roanna,

Wat leuk dat jullie toch nog een weekje deze kant op komen!
Nog een paar maandjes!
Tot gauw
Groetjes Stacey

Ohh Stace: Mn ouders komen ook nog hihi!! Hebben wel een bakkie bij jullie gedaan in juni, maar kunnen het niet laten dit in sept ook weer te doen. Ze gaan weer 2 weekjes, maar nu de markt ‘verplaatst’ is… ach een cappu wil mn moeder toch wel ;)!!!

Hopelijk gaat het seizoen nu echt voor jullie beginnen. Topjaar gewenst!!

Ja we gaan 2 oktober voor 15 dagen naar Turgutreis, zijn er leuke excursies te boeken.

Gr Ellie.

jaja en ik kom ook weer naar turgutreis voor het 5de jaar alweer!!! Ik heb een jubileum!! hahaha zit ik me nu ineens te bedenken!! Maar goed ik kom er nu voor mijn 8ste keer in turgutreis. Ik ben in 2007 en 2008 2 keer in het jaar geweest.
Maar goed als ik in ozzy ben dan ben jij net weg denk ik. Laatst ook toen had je vriend zijn hand in het verband of arm? ik weet het niet meer maar ja jij was weer even gevlogen hahaha.
Nou wie weet kom ik in september weer langs.

Hi Stacey

Ik ben vorig jaar tijdens de bazaar die voor jullie cafe staat geloof ik bij jullie geweest voor een hollandse bak koffie
Leuk cafe hebben jullie en natuurlijk is Turgutreis voor mensen die de top drukte liever niet hebben een uitstekende vakantie plek.

Ik zelf werk in Izmir en woon in Cesme sinds een tijdje. Wellicht komen we elkaar nog eens tegen in Turgutreis Veel succes deze zomer en veel klanten natuurlijk!!

Hoi Beppie,

Leuk dat uw ouders weer komen!
We zouden het natuurlijk erg leuk vinden als ze weer gezellig langs komen!
De markt is dan wel veranderd maar wij niet hoor! :slight_smile:

Hoi Ellie,

Ik heb u een berichtje gestuurd met meer informatie!

Groetjes Stacey

Hoi Koliboli,

Leuk dat u ook weer komt! Het lijkt mij erg leuk om u dit keer wel te ontmoeten! Ik ben er iedere avond! Laat ons even weten dat u het bent van het ww forum!

Hermanus-> wie weet een keer tot ziens!

Groetjes Stacey

Ehhhh Stacey… Ik kom zelf ook nog een weekje. Hihi!!! We hebben toch nog maar even een weekje geboekt, gezellig als mn ouders er zitten!

Dus wie weet komen we met zn allen wel een bakkie doen…

Hoi Beppie1

Wat leuk zeg!
Nou dan hopen we jullie allemaal weer op ons terras te mogen verwelkomen!
Groetjes Stacey

Hoi Turist/Nadine,

Nog een paar dagen en dan bent u ook alweer lekker aan het genieten van uw vakantie hier in Turgutreis!
Wij wensen u alvast een goede reis en een fijne vakantie!
En tot gauw hier in Turgutreis!
Groetjes Stacey
www.ozzys-bar.com

Hey Stacey,
ja zaterdag komen wij aan we komen zeker langs
tot binnen enkele dagen
groetjes turist/nadine