Hoi Marjan,
Ik heb u een berichtje gestuurd!
Als u nog vragen heeft dan beantwoord ik ze graag!
Misschien Tot Ziens in Turgutreis!
Groetjes Stacey!
E-mail: Tjucky@hotmail.com
Hoi Marjan,
Ik heb u een berichtje gestuurd!
Misschien Tot Ziens in Turgutreis!
Groetjes Stacey!
Hé Stacey, nou we hebben een optie op een reis naar Turgutreis. Hebben tot woensdag om erover te denken maar we zijn er allebei heel enthousiast over. Dus wie weet komen we nog wel even loungen ![]()
Groetjes, Diamond
Hoi Diamond,
Ohh leuk zeg!!!
Ik ben benieuwd wat het wordt!
Laat u het me weten??
Groetjes Stacey
he diamond
Op welk hotel hebben jullie een optie??
Als ik zo vrij mag wezen omdat te vragen.
Maar eerst als ik het goed heb ga je naar Alanya of niet.
Ben benieuwd wat het wordt.
groetjes jac
Hoi Jac! Tuurlijk mag je dat vragen
We hebben een optie op hotel Aegean Dream, lijkt ons een geweldig hotel voor een lekker rustige relaxvakantie ![]()
Maar eerst inderdaad lekker genieten in/van Alanya! 1 Juni vertrekken we dus het is nu bijna zover!!
Groetjes, Diamond
het lijkt mij ook een super hotel.
Ik ga daar 2 juli heen.
Zo te zien op hun site een geweldig hotel.
groetjes jac
Ja wat een mooie site hebben ze he! Ben heel erg benieuwd hoe het jou gaat bevallen straks in juli! Da’s trouwens ook al behoorlijk snel!
Ook over het algemeen positieve reacties op vakantiereiswijzer!
Groetjes, Diamond
Hoi allemaal!
Ik wil nog even wat kwijt over TMT Aegean Dream. Ben er zelf niet geweest maar heb het op film gezien bij m’n oom en tante. Het ziet er daar zooo supermooi uit. Leuke kamers (soort huisjes), een gigantisch buffet en een mega groot zwembad. Ik weet bijna zeker dat jullie daar een geweldige vakantie gaan hebben! Heel veel plezier!
Groetjes, Ellen
Hoi Diamond, en heeft u geboekt voor het Aegean Dream resort?? Vandaag was de grote dag toch??
Hoi Ellen, Bedankt voor uw leuke reactie, ik heb u een mailtje terug gestuurd!
Ik zou het hartstikke leuk vinden om jullie te ontmoeten!
Als jullie nog vragen hebben dan beantwoord ik ze graag!
Groetjes Stacey!
Stacey, we hebben de optie nog even verlengd tot zaterdag, dan kunnen we even samen naar het reisbureau. Maar hij gaat 99% door hoor, dus wij gaan zeker een keer langskomen!
Groetjes, Diamond
Hallo ellen,
Bedankt voor je reactie. Ik krijg er zin in.
Groetjes jac
Nou we hebben geboekt hoor! We gaan 14 september naar Aegean Dream! Ben ontzettend benieuwd, nog nooit in dat gedeelte van Turkije geweest…
Groetjes, Diamond
Nou gefeliciteerd.
Lekker vooruitzicht als je straks terug komt uit Alanya.
Ik zal alles goed observeren als ik mag van de baas en natuurlijk verslag uit brengen.
Groetjes jac
We hebben er al veel zin in, het hotel lijkt me heerlijk! Hopen dat je baas niet moeilijk gaat doen, maar dat zal toch niet? Ben heel benieuwd naar je ervaringen! Met wie ga jij als ik vragen mag?
Groetjes, Diamond
Ik ga net als verleden jaar gezellig met mijn ouders.
Super mensen zijn dat. Altijd lachen met ze.
Hoi Diamond!
Hartstikke leuk dat u geboekt heeft en in september lekker een weekje op vakantie gaat naar Turgutreis!
Ik heb u nog een berichtje gestuurd!
Fijne vakantie in Alanya! ![]()
Groetjes Stacey
Tjucky@hotmail.com
Hoi Tatiana!
Ik heb u een mailtje terug gestuurd met de informatie!
Groetjes Stacey!
:o Hallo, Wij gaan ook naar Turgutreis, op 13 september naar Aegean Dream, je leest er veel leuke goede berichten over, en de foto’s zijn ook geweldig.
Ik had al in februari geboekt (bij Oad) omdat ik bang was dat het vol zou zitten als ik het later zou boeken. We zouden met O’nur air vliegen, dit hebben we om kunnen zetten, naar Transavia, dit met een kleine prijsverhoging.
Stacey, is het nu al warm in Turgutreis, dit vraag ik me af omdat het in heel Europa nog vrij koud is, maar over september maak ik me geen zorgen hoor.
Ik heb al verschillende malen met je gemaild, voor info (en antwoord gehad hoor)
Aan ieder die ons voor mag wezen, veel vakantie-plezier in AD.
Yvonne
Hoi Yvonne, dan komen we je vast nog wel tegen in Aegean Dream want wij vertrekken 14 september. Ben ook heel erg benieuwd, maar de foto’s op de site zijn inderdaad helemaal geweldig. Denk dat we het daar wel naar onze zin zullen hebben ![]()
Groetjes, Diamond
Hoi Diamond, ja ik kwam jou naam ook al verschillende keren tegen, en inderdaad, wij gaan de 13de en jullie de 14de, dus moeten we het doen met de reactie’s die onze voorgangers schrijven. ![]()
Ik kom je vast nog wel tegen op een forum-site, groetjes van Yvonne