Wie gaat er naar Turgutreis op vakantie?

Ligt in de buurt van Bodrum.

Dankjewel, ga jij daar ook heen?

Weet nog niet wanneer en welke plaats het zal worden dit jaar. Verrassing nog!!

Ben een jaar of 6 geleden even in Turgutreis geweest, vanuit Bodrum.

waarom ga je niet naar alanya…:stuck_out_tongue:

Zijn we ook nog niet geweest dus dat gaat vast nog een keer gebeuren. Lijkt me alleen erg massaal, kies meestal voor een kleiner plaatsje in de buurt.

Fethiye staat al lang heel hoog op mijn lijstje, maar kwam er steeds niet van. Gingen altijd met een ander stel op vakantie en mijn vriendin zag de hotels daar niet zo zitten, lagen allemaal te ver van het dorp of waren niet mooi genoeg of te duur. Zij gaan niet mee deze keer dus we zien wel waar we terecht gaan komen. Zal er ook aan liggen wat er nog allemaal vrij is tegen de tijd dat we kunnen gaan boeken.

Hoi Besmile,

Bedankt voor uw leuke berichtje!
Naar welk hotel gaat u?

Ik heb u een mailtje gestuurd met wat informatie!
Als u nog vragen heeft dan beantwoord ik ze graag!

Groetjes Stacey

stacey ik ga naar aegean dream resort in Turgutreis

Besmile: Goeie keus om naar Aegean Dream te gaan.:yes: . ben je er al eens eerder geweest?

Hoi Besmile,

Zeker een goede keuze om naar het Aegean Dream te gaan!
Het is een leuk hotel met een mooi strand, gezellige mensen van het animatieteam, dichtbij het centrum (makkelijk aan te lopen), ik denk dat u hier een hele leuke vakantie zult hebben!
Misschien tot ziens in Turgutreis!

Groetjes Stacey

nee ben nog nooit eerder geweest inTurgutreis: heb het wel zien liggen toen ik na mijn examen in kos was. Maar ik ga nu weer voor de 7e keer naar turkije heb ere weer veel zin.Nu nog 3 maanden stage lopen in frankrijk en dan op naar Turkije

Hey Stacey,

Jij hebt misschien wat mensen gesproken die voor een lange vakantie in Turkije waren…
Ik ben van plan om er deze zomer ongeveer 6 weken heen te gaan, (omgeving Bodrum, Gumbet, Turgutreis) maar ik heb gemerkt dat verblijf dan best wel duur is. Voor een appartement ben je heel veel geld kwijt, vooral in je eentje. Heb je misschien tips?? Ik ga namelijk niet werken, ik ben waarschijnlijk al veel te laat om werk te zoeken, dus gewoon luieren lijkt mij ook wel leuk =D. Maarja, dan moet ik wel een beetje betaalbaar onderdak hebben.
Alvast bedankt,

Groetjes, Kristina

Hoi Stacey,

Nog 2 dagen dan zitten we in zonnig Turgutreis:banana: . Het is hier vandaag koud en nat. Lekker gevoel om koffers te pakken met alleen maar spullen voor mooi weer. Zie je volgende week in levende lijfe, lijkt me leuk.

Hoi Kristina,

Een appartementje hoeft niet veel te kosten maar als je dan een appartementje hebt dan komt er altijd nog een vliegticket bij van ongeveer 300 euro, vooral in het hoogseizoen, en dan is het nog duur! Als je mij een mailtje kan sturen met het bedrag dat je uit wilt geven aan een appartementje dan kan ik wel kijken of ik iets kan vinden voor je!

Groetjes Stacey

Ooo, wat aardig =D. Ik ga nog even uitzoeken hoeveel geld ik heb, wanneer ik wil en of ik mag en dan laat ik het je weten. Eerst kijken of het wel doorgaat, anders doe je dat werk voor niets.
In ieder geval alvast heeeeeeel erg bedankt voor het aanbod!!

Groetjes,

Kristina

Ok, dan hoor ik het wel van je!

Groetjes Stacey

Hoi Stacey.

Nog 3 maandjes dan ben ik erweer zet de koffie maar vast klaar groetjes aan Tom, Erik en Astrid.

Groetjes Ron :NETHERLAN :banana:

Hoi Ron,

Alles goed???
We vinden het echt heel erg leuk dat je in september weer komt! We missen je wel hoor! Natuurlijk staat de koffie voor je klaar!:slight_smile:

Groetjes terug van allemaal!

Stacey

Hey Stacey,

Bedankt voor je mail.
Het schiet idd op 7 juli vertrek ik richting turgutreis.

Groet jac

Hey Stacey,

Zijn niet meer langs geweest, maar vonden het heel gezellig in ozzy’s. Heb in het hotel jullie friet met sate gepromoot:wink: en als het goed is, zijn mijn broer samen met nog een stel afgelopen zaterdag bij jullie langs geweest. O ja de hamam is goed bevallen!
Groetjes aan Tom en je ouders!

Hoi Stacey,

Wij gaan 16 september naar Turgutreis (AD) en ik heb wel een vraag voor je.
Een aantal jaar geleden zijn we naar Kos op vakantie geweest en we zouden het leuk vinden om daar tijdens onze vakantie een dagje heen te gaan. Nu vertelde iemand mij dat de overtocht heel prijzig is en dat het nogal een gedoe is met paspoorten en je visum. Weet jij misschien hoe dit zit, wat zijn de kosten, hoe lang is het varen en kan onze dochter van (dan) 13 maanden gratis mee?

Groetjes Miranda