Wie gaat er naar Turgutreis op vakantie?

Misschien kan ik je wel helpen!!

Je kan inderdaad vanuit Bodrum naar Kos (misschien ook vanuit Turgutreis dat weet ik niet) en dit geeft eigenlijk bijna geen problemen met zich mee. Jullie zijn al in bezit van dat visum, dus dat is het probleem niet. Vaartijd is verschillend, dat ligt namelijk aan welke boot je neemt. Er gaat een snelle en een minder snelle. Maar volgens mij ligt het tussen 1 en 2 uur.

Of de kleine gratis is, durf ik je niet te zeggen. De hostess ter plaatse kan je hier alles over vertellen.

Fijne reis!

Hoi Cynthia,

Bedankt voor je reactie! Ik denk dat we er wel heen gaan, lijkt me leuk om te kijken wat er allemaal veranderd is. Nog ruim 9 weken wachten en dan weten we het.

Groetjes Miranda

Graag gedaan! Ik wil zelf ook als ik weer in Bodrum ben een dagje naar Kos gaan. Ben daar zelf ook 2 keer geweest… Even een lekker broodje gyros met tzaziki halen!!
x

Zijn ook vanuit Bodrum naar Kos geweest. Weet niet meer hoeveel we toen moesten betalen en of de kleine toen gratis mee mocht. Je staat wel lang in de rij bij de douane voor de visa, je verlaat tenslotte Turkije en gaat naar Griekenland, ook al is het maar voor 1 dag.

@Cynthia ff zitten op een terrasje in de barstraat :slight_smile:

@Marion2 misschien scheelt het dat het september is… ik hoop het

@MK116
Wil je niet ontmoedigen hoor maar wij waren toen in mei, ook buiten de schoolvakanties. Is wel zo’n 6 jaar geleden dus wie weet gaat het nu allemaal wat sneller.

Helaas, de wachttijden zijn nog net zo, september of niet!!! En ja je kan dan een beetje rondkijken, maar de boot gaat te vroeg weg om echt ff te stappen ed
Boot vertrekt uit Bodrum, dus en het kost gewoon, klein of groot…
:wave:

Oh nee, daar gaan m’n plannen. Als de rijen erg lang zijn, kunnen we er altijd nog een dagje Bodrum van maken. Daar willen toch sowieso heen. Ik neem aan dat je de overtocht ter plaatse kunt regelen i.p.v. een dagtocht boeken via de reisorganisatie. We boekten onze dagtochten ook altijd via een turks reisbureau.

Dat moet volgens mij wel kunnen hoor!!! Maar er werd mij altijd verteld dat het makkelijker is om van Turkije naar Griekenland te gaan, dan andersom!!! Of ben ik nu aan het doordraaien? Dat vertel ik mijn klanten namelijk ook altijd!!

x

Toen wij op Kos waren hebben we het overwogen om naar Bodrum te gaan, maar toen was het wel een gedoe. Je moest een dag van te voren je paspoort al inleveren, het was best duur en dan maakten ze je ook nog bang voor de terugreis. Stel dat je de boot zou missen (of dat de boot door het weer niet meer zou gaan), dan had je pas een probleem i.v.m. het visum. We hebben toen besloten om maar op Kos te blijven.

Klopt ook, het kan ook, maar je wacht wel lang. En zeker terug, al die extra controle. Vanaf Kos is trouwens makkelijker, krijg je een dagvisa(3 euro) en klaar. Maar die rijen blijven lang!!! En de tijden zijn gewoon niet echt leuk(bijna verrot) vandaar
:wave:

Hoi Toos,

Ik hoop dat jullie een leuke vakantie hebben gehad!! Hartstikke bedankt dat je ons zoveel gepromoot hebt :slight_smile: , dat vinden we altijd heel erg gaaf als mensen dat voor ons doen!!
Ik ben blij dat de hamam zo goed is bevallen!

Ik hoop jullie zeker nog een keer te zien!
Groetjes van de Ozzy’s!
Stacey

Hoi Miranda,

Sorry dat ik niet eerder heb reageren op uw bericht maar ik heb het de laatste tijd erg druk gehad! Gelukkig hebben de anderen hier in dit topic u goed kunnen helpen!

Wat leuk dat u in september naar Turgutreis komt! Ik heb u een mailtje gestuurd met wat informatie!

Groetjes Stacey

Hoi Stacey,

Heb een nieuwtje voor je, we komen in oktober terug!!! Hebben dr nu weer al zin in, gaan weer aftellen. Komen dan zeker weer sate met friet eten.

Groetjes:wave:

Hoi Toos,

Hartstikke leuk dat jullie in oktober weer komen!
De sate staat alvast klaar goed?! :wink:

Tot dan!
Groetjes Stacey (en groetjes van m’n ouders en Tom)

Hoi Miranda,

Ik heb u mailtje niet ontvangen!
Probeer het nog eens! Ik zal uw vragen zeker beantwoorden!
Mijn e-mail is [EMAIL=“Tjucky@hotmail.com”]Tjucky@hotmail.com!

Groetjes Stacey

Hoi Stacey

Wij (mijn vriend en ik) gaan volgende week (12 augustus) voor het eerst naar Turkije. Ook voor het eerst Al-inn, dus ben benieuwd. We gaan ook naar Turgutreis, naar Feye Pinara…

Groeten Femmy

Hoi Femmy,

Wat leuk dat jullie zaterdag al naar Turgutreis komen!
Ik heb u een mailtje gestuurd met wat informatie!
Hotel Feye Pinara is ook een leuk hotel.

Misschien tot ziens in Turgutreis!

Groetjes Stacey

nog 7 weekies dan ga ik naar turgut reis

@Besmile: wanneer ging je ook al weer naar Aegean Dream? Wij 10 oktober.