6 otk ga ik naar agean dream resort
ikke 15 september
Wat gezellig dat jullie allemaal naar Turgutreis op vakantie komen!!
Komen jullie ook een keertje gezellig bij Ozzy’s langs??
Ik zou het erg leuk vinden om jullie allemaal een keertje te ontmoeten!
Groetjes Stacey
zal kijkeeeeeeeen als ik het kan vinden
Even een vraagje voor alle eerdere AD gasten, krijg je een polsbandje om i.v.m. de all-in?
Ik ben niet in AD geweest, maar in het hotel waar ik zat (ook all-in) kregen we ook een bandje. Dat was idd in verband met all-in, zodat ze konden zien wanneer iemand binnenkwam die er eigenlijk niet hoorde…
@Stacey: wij gaan zeker een keer langskomen maar dat wist je al :hihi: Hopenlijk ga ik je dit jaar niet mislopen zoals vorig jaar haha
X
@MK: Je krijgt bij aankomst in AD een polsbandje. Als je gaat winkelen draai hem dan om. Verkopers zien aan de kleur dat je in een 5* hotel verblijft en schroeven de prijs op!!
Het heeft in het geval van AD niks te maken met all in, maar met de gasten van La Blanche (ligt naast AD) die zo binnen kwamen lopen.
@toos: is dat bandje 's nachts ook af te doen?
Nee is 's nachts niet af te doen, het is net een ziekenhuisbandje. Wij hebben het na 2 dagen doorgeknipt omdat we het niet prettig vonden zitten. Omdat we er voor de derde keer waren kende de meeste ons , maar soms werd er naar het bandje gevraagd, lieten dan de kaart van de kamer zien en was het verder goed.
@toos
La Blanche is ook ook AI, waarom komen die dan in AD??
@mk116: Afgelopen zomer waren er veel israeliers in La Blanche. Zoals ik het heb begrepen vielen ze andere gasten lastig, die vervolgens naar AD kwamen. Daarom hebben ze de bandjes ingevoerd. Ook waren er gasten uit La Blanche die uit nieuwsgierigheid even kwamen buurten bij Ad en vervolgens drankjes bestelden.
@toos
De laatste keer in Turkije hadden we ook zo’n bandje en op de laatste dag kwam ik erachter dat ik hem met een beetje moeite toch van mijn hand af kon schuiven. Helaas hoefde het toen niet meer.
Dat omdraaien is wel een goed idee, want om overal de dubbele prijs te betalen omdat je in een 5* hotel zit, hoeft natuurlijk ook niet ![]()
Hoi Diamond,
Ja nog een paar weekjes en jullie komen al gezellig hierheen! Zijn de koffers al weer van zolder gepakt? Het inpakken van m`n koffer vond ik altijd een van de leukste dingen om te doen voor ik op vakantie ging!
Tot gauw,
Groetjes Stacey
@tjucky
Nog 3 weken en dan komen er 3 ww-er naar Turgutreis / AD!
Linda1980 en Diamond op de 15e en ik op de 16e.
Heb je al een beetje mooi weer besteld voor ons???
![]()
@Stacey: jaja de koffers zijn alweer van zolder, wordt helemaal vrolijk elke keer als ik ze zie staan. Morgen over drie weken is het zover, dan komen we weer lekker van het Turkse zonnetje genieten! En we komen zeker weer een keer zo’n heerlijke cappuchino drinken, en als ik je dan niet zie dan vraag ik wel naar je ![]()
X Diamond
Hey Meiden,
Ik zit niet zo veel meer op WW maar wilde even laten weten dat ook ik naar AD ga!! Op 9 september vertrek ik voor 9 dagen!!!
Groetjesss Susanne
@Susanne: weet zeker dat je een leuke tijd zal hebben, wens je nu al veel plezier
@ Allemaal: Het bandje deed ik voor het slpaen gaan af.
Vroeg of ze het bandje niet te strak wouden doen. Dus dat deden ze en ik vergat hem ook regelmatig, maar ze herkennen je snel. En vooral als je met de big boss aan het praten bent.
hihihihi was trouwens wel een komisch gezicht.
Groetjes jac