Wie gaat er naar Turgutreis op vakantie?

Hoi allemaal,

Wat gezellig dat er nog zo veel mensen naar Turgutreis komen in september en oktober! Kom gezellig een keertje in onze bar (Ozzys lounge bar) langs en ik zorg dat de lekkere capuchinos en appeltaart klaar staat! İk ben er altijd in de avonden en soms overdags!

Als jullie komen zal het weer hier denk ik nog heerlijk zijn! Nu is het 40 tot 45 graden zonder wind en echt enorm heet! İn september - oktober zal het een graad of 30 zijn, heerlijk dus!

Misschien tot ziens in Turgutreis!
Groetjes Stacey

Dat zijn goede berichten Stacey!!!
Het weer is hier somber en ze voorspellen veel regen en dat voor het hele weekend :frowning:
Nu krijgen we nog veel meer zin om te komen… nog 3 weken. :slight_smile:

Stacey,
Vergeet je de sate met friet niet? Komen over 6.5 week de appeltaart proberen! Heb er nu al zin in.

Hoi!

Natuurlijk vergeten we de saté met patat niet, het staat klaar als jullie komen haha. En de appeltaart natuurlijk ook!

İn september is het denk ik zo`n graad of 30-35 ook heerlijk dus, in ieder geval niet meer zo vreselijk warm maar ja daar komen jullie voor hé? İk denk alleen wel dat die temperaturen veel aangenamer zullen zijn!

Zijn er al mensen druk bezig met de koffers inpakken??

Groetjes Stacey

@stacey
Nog niet aan het koffers pakken, maar wel vast begonnen met een lijstje maken. Dit jaar voor het eerst met ons dochtertje op vakantie, dus nu moet het bestaande vakantielijstje aangepast worden. 30 - 35 graden, heerlijk hoor, ik heb echt heel veel zin!!!

Heerlijk juist die temperaturen, kunnen we tenminste ook nog 's iets doen of ondernemen. Is het nog druk in Turgutreis op het moment Stacey?

@MK: hier ook al druk met lijstjes maken hihi, altijd leuk om te doen!

@dia
Ik ben altijd bang dat ik iets belangrijks vergeet. Als het lijstje maar klaar is en alles schoon in de kast ligt, dan is de koffer vullen zo klaar. Ons kleintje mag 10 kilo meenemen, maar dat is inclusief de buggy.
Moeten we binnenkort maar iets afspreken om elkaar daar te ontmoeten :slight_smile: ik heb van Linda begrepen dat jullie elkaar al kennen.

over 4.5 week dan ben ik wel druk bezig met koffers pakkkkkkken

Zo iedereen is druk lijstjes aan het maken! Dat vond ik ook altijd zo leuk om te doen! En dan in de laatste week voor de vakantie alles gaan kopen!

Het geeft niks als jullie iets vergeten hoor want we hebben hier (zoals vele ook weten) ook grote supermarkten die alles verkopen (net de albert heyn)!

Turgutreis is een rustig plaatsje, niet te druk maar wel heel erg gezellig.

Veel voorpret plezier allemaal!!!

Groetjes Stacey

Hoi Allemaal,

Het is vandaag 21 september en de zon schijnt hier nog altijd heerlijk en nog steeds is het fantastisch weer om naar het strand te gaan, bij het zwembad te liggen, `s avonds gezellig een terrasje te pakken, mijn vraag is dus eigenlijk: Komen er nog gezellig mensen in de maanden september en oktober heerlijk van het Turkse najaarszonnetje genieten in Turgutreis???

Ik ben benieuwd en kom gezellig een keertje langs!!!

Fijne vakantie!
Groetjes Stacey

Hey stacey,
Heb laatst mijn ouders je kant opgestuurd komen ze is er geen appeltaart meer.
Jammer maar ook wel goed voor de lijn hahahahhahaa
groetjes

Hoi Jac,

Haha dan was die denk ik net op want de taarten lopen als een trein de afgelopen weken, dan maken we er weer 2 tegelijk en binnen drie dagen zijn ze er dan weer doorheen!!

Wel hartstikke leuk dat u uw ouders naar ons heeft gestuurd!!! :nod:

Groetjes Stacey

Wij komen op 09 oktober naar Turgutreis, we wippen wel even binnen als we tijd hebben want het zal ontzettend druk zijn, =>Opstaan=>douchen=>ontbijten=>op de zetel liggen en een goed boek lezen=> Beachvolley=>onszelf naar de bar sleuren en aperitieven=>uitgebreid lunchen=>effe bekomen=>zwemmen en beachvolley=>tussendoor de bar niet vergeten=>tegen 19u douchen=>rustig dineren=>en naar de bar.:tongue:
Nee, we komen zeker eens af, zeg dat Bono het gezegd heeft. :tssk:

Nog 15 dagen dan ga ik naar Turgutreis.:slight_smile:

Hoi Stacey,
Nog 2.5 week, we tellen af. Vind het een leuk idee jullie weer te zien!!!

Hoi Bono, Besmile en Toos,

Heerlijk dat jullie straks weer hier in Turgutreis zitten!!
Ik zou het heel erg leuk vinden om jullie straks (weer) te ontmoeten!

Tot dan,

Groetjes Stacey

Hoi Stacey,

Helaas ben ik net weer terug en ben niet langs geweest bij jullie, en krijg er nu wel spijt van.:mad:

Zat in Aegean Dream en voor ieder een aanrader, wel heb ik daar een goed vriend van je ontmoet Ricky en een meisje waar je ook contact mee heb en met de ouders pas geleden langs is geweest namelijk Susanne.

Het is ons zo goed bevallen dat we waarschijnlijk nog wel eens terug komen en dan zal ik Ozzy’s zeker niet overslaan.

Sabine

Hoi Stacey,

Ik had een vraag! Een meisje en ik zoeken voor volgend jaar zomevakantie werk in Turkije. Nou vroeg ik me af of je misschien een adresje voor ons wist?
Of misschien bij jullie zelf :biggrin:
Ik hoor het wel ! :slight_smile:

Groetjes Tamara

Hoi Sabine,

Fijn dat jullie zo`n leuke vakantie hebben gehad!
Misschien tot volgend jaar!!

Hoi Tamara,

Ik weet geen adresje voor je. Het seizoen hier loopt nu een beetje af. Mijn advies voor jullie is om gewoon begin april hier naartoe te komen en overal een beetje rondvragen of ze werk voor je hebben, dan vind je heus wel wat. Wij hebben zelf geen personeel meer nodig. :slight_smile:

Groetjes Stacey

Hoi Stacey, :teeth:

Aankomende maandag komen wij weer in turgutreis voor 2 weken. We zitten in Aegean Dream. In augustus ben ik met mijn dochter geweest en hebben lekker verse sinaasappel bij jullie gedronken… Nu kom ik met mijn man, we komen zeker een lekker bakje cappuccino bij je drinken…

We verheugen ons er erg op. Hoop wel dat het weer nog een beetje lekker is, want op Internet staat dat het er momenteel regent en aan het onweren is…:crybaby:

We wachten af,
tot gauw maar weer,
Groetjes Joke