Hartstikke leuk dat jullie maandag weer komen!
De verse juice en Capuchino zullen klaar staan!
Deze week is het weer erg slecht. Vandaag regent en onweert het ook maar nu komt de zon een beetje door. Als het goed is word het vanaf morgen weer mooi weer en volgende week alleen maar zon en zo`n 27-30 graden dus dat komt denk ik helemaal goed!
Tot volgende week, ik vind het leuk om jullie weer te zien!!
Wij gaan dit jaar voor het eerst naar Turgutreis. We zitten dan in hotel Kadikale Resort. Ken je het hotel en hoe is het daar? Op zaterdag 11 augustus 13.00 komen wij aan in Turkije en verblijven daar t/m de 22ste. We zijn met z’n vijven dus leuk wordt het altijd. Misschien komen we nog even langs bij Ozzy’s (als we dat kunnen vinden )!
Wij komen ook naar Turgutreis, over een maand op 18 september.
We gaan naar kidsworld, ken je dat?
Is volgens mij ook iets buiten Turgutreis, maar zullen vast ook wel een keertje naar Turgutreis zelf komen. Heb je nog tips of aanraders? Is het waterpark leuk? We hebben een dochter van 3 1/2.
Alvast bedankt voor je reactie.
Ik heb jullie een mailtje gestuurd met wat informatie!
Kidsworld is inderdaad een beetje uit het centrum van Turgutreis maar u kunt het wel aanlopen en met het Dolmusbusje bent u er zo!
Als jullie nog meer vragen hebben dan beantwoord ik ze graag!!
We zijn dus weer terug van onze vakantie en we hebben je gezien (met een witte hond bij je in de buurt, is die van jou?). Je was alleen druk bezig met bellen voor een gesprek bij Kidsworld (als ik het me goed herinner) voor een bepaalde baan en toen pakte je je tas en liep je snel weg, haha. We hebben een glaasje jus d’orange gedronken en zijn toen weer weg gegaan, omdat we even met z’n drieën op pad waren en de andere twee dus nog bij het hotel waren. Tugutreis was best leuk moet ik zeggen!
Jammer dat ik niet even met jullie gesproken heb! Ik was inderdaad even erg druk en moest snel weer weg!
Wel vind ik het heel erg leuk dat jullie toch even geweest zijn!
Die witte hond is inderdaad van mij
Ik hoop dat jullie een leuke vakantie hebben gehad en misschien een keer tot ziens!
De maand September is begonnen en dit is een heerlijke maand om nog even naar Turgutreis op vakantie te gaan! Overdags is het een graad of 35 en is het heerlijk uit te houden op het strand of bij het zwembad!
Ik ben benieuwd of er nog mensen deze kant op komen in het naseizoen en natuurlijk zijn alle vragen over Turgutreis welkom! U kunt mij mailen via [EMAIL=“Tjucky@hotmail.com”]Tjucky@hotmail.com of een berichtje plaatsen via Wereldwijzer!
@Tjucky: Wij zitten vanaf 25 september in Gumbet en zijn dan van plan om zaterdags naar de markt in Turgutreis te gaan. Als we jullie kunnen vinden, komen we zeker even aan bij jullie. Als je 2 dames (ahum) ziet met 2 oudere Indische mannen, zijn wij het. :biggrin:
uhhhhhhh ik ben Stacy niet hoor maar wel leuk dat je naar Turgutreis gaat haha wij (Roos en Peter ) zijn er dan ook mss zien we elkaar daar .
( als ik weet hoe je eruit ziet )
@Vegasjunk: Mijn berichtje was antwoord op Stacey’s vraag of er nog mensen de kant van turgutreis op komen in het najaar. Wens jullie in ieder geval een fijne vakantie
Leuk dat jullie de 15e nog lekker voor 2 weekjes vakantie komen vieren!
Ik heb jullie een mailtje gestuurd met wat informatie over Turgutreis!
We hopen jullie te ontmoeten!
Toos,
Heerlijk hoor, jullie pakken nog lekker even het najaarszonnetje mee hier in Turgutreis! We hopen jullie weer te zien!
Roanna,
Leuk dat jullie ook nog even deze kant op komen om van het Turkse najaarszonnetje te genieten! Misschien tot ziens in Turgutreis! Onze bar ligt aan de zaterdagse markt! Kan niet missen
Fijne vakantie en geniet ervan! We hopen jullie allemaal te zien!
Zijn er nog meer mensen die nog even van het najaar in Turgutreis komen genieten??? Ik ben benieuwd!