Hoi allemaal, ben jullie niet vergeten hoor, maar had het gewoon zo druk. Begon gelijk al weer met invallen van gymlessen enzo.
Deze week wordt het weer een beetje normaal.
Turkije lijkt dan ineens alweer zolang geleden als je zo druk bent. Maar het zit voortdurend in m’n hoofd.:wub:
Lees later wel weer even bij. Moet nog boodschappen doen. Van het weekend geen tijd gehad. M’n broer en zus werden 40, dus feest in Nijmegen. Gisteren nog een tenniswedstrijd.
Hartstikke leuk dat jullie even langskomen. Als jullie in de bar zijn laat dan even aan een van ons weten wie jullie zijn dan kom ik even gezellig kletsen want ik vind het heel erg leuk om jullie te ontmoeten!
Hoi Jac,
Lekker he die Ozzy`s Specials!!! Een aanrader voor iedereen die van koffie en likeur houden!
Komen er nog meer mensen lekker van het najaarszonnetje in Turgutreis genieten???
Leuk dat jullie weer komen! Iedereen heeft z’n rust nodig toch?
We zouden het leuk vinden om jullie weer te zien!
Hoi Roos,
Is het de mail die eronder staat want op m’n eigen e-mail heb ik geen mail van u gehad!
Wanneer wil uw vriend komen dan kan ik misschien eventueel nog even kijken of ik een appartement of zo kan regelen?! U kunt mij hierover het beste even mailen via [EMAIL=“Tjucky@hotmail.com”]Tjucky@hotmail.com
Ik hoor het wel!
hoi Stacy ,ik heb diverse pogingen gedaan om je te mailen via het mail adres [EMAIL=“Tjucky@hotmail.com”]Tjucky@hotmail.com maar ik krijg ze terug dus ik geef je hier maar ff antwoord. Mijn collega heeft al wat geboekt in Rana Beach Resort en komt maandag 17 sept aan . Je ziet ons wel verschijnen voor een drankje.
Ja goed he! Ik vind het zelf ook hartstikke leuk en hoop op nog veel meer reacties!!!
Hoi Roos,
Rana Beach Resort ligt wat verder uit het centrum van Turgutreis maar is wel aan te lopen. Voor het makkelijke kunt u ook een busje nemen naar het centrum van Turgutreis!
We zouden het hartstikke leuk vinden om jullie te ontmoeten!
M`n e-mail doet het wel gewoon dus ik zou niet weten wat er mis mee is maar als u nog meer vragen heeft kunt u ze natuurlijk ook altijd via wereldwijzer stellen!
Als er nog meer mensen dit najaar naar Turgutreis komen en/of informatie willen over Turgutreis, laat het mij dan weten!
Groetjes Stacey
Zijn er nog mensen die nog lekker van het najaarszonnetje in oktober komen genieten in Turgutreis???
Lekker een weekje ertussenuit of 2 weekjes vakantie vieren in Turgutreis! Het is een graad of 27-30, `s nachts koelt het wat af maar met een vestje aan kunt u nog heerlijk buiten op het terras genieten!
Ik hoop op nog wat reacties en uiteraard als mensen vragen hebben over Turgutreis dan beantwoord ik ze graag!