Wie Gaat Er Naar Turgutreis?

Hoi Diamond,

Ik heb u een berichtje gestuurd met wat ideetjes!
Ik hoop nog wat van u te horen!
Mijn e-mails is Tjucky@hotmail.com

Groetjes Stacey!

Hoi,

Wij gaan 8 oktober voor de 2e keer naar Aegean Dream.
Ik hoop dat we het net zo gezellig zullen hebben als vorig jaar juni.
De mensen in Turgutreis zijn heel erg aardig en gastvrij. Vorig jaar liepen we bijna iedere avond naar Turgutreis en hebben menig terrasje bezocht.
Ik hoop dat we jouw plekje ook kunnen vinden. We komen er vast wel langs. Meestal liepen we langs het strand weer terug, maar dat zal in oktober wel niet te doen zijn omdat het dan al vroeg donker is.
Mocht je nog iets leuks weten dan hoor ik het graag.

Groetjes, schol :wink:

Hoi Schol,

Bedankt voor uw leuke reactie!

Wat leuk dat u een keertje bij ons langs wilt komen! U bent natuurlijk altijd van harte welkom! Als u niet langs het strand loopt dan is het zelfs nog makkelijker te vinden! U loopt het centrum in en op de plaats waar de markt is aan de linkerkant ziet u ook gelijk Ozzy`s links! Kan niet missen haha!

Als u nog vragen hebt dan beantwoord ik ze graag!
Groetjes Stacey!

Hoi Annette,

Bedankt voor uw mailtje!

İk hoop dat ik u heb kunnen overtuigen om volgend jaar naar Turgutreis op vakantie te komen!!!

Misschien tot volgend jaar!
Groetjes Stacey!

Hoi Stacey, we hebben één avond een cappuchino gedronken bij Ozzy’s maar ik heb je niet gezien!!!

Groetjes, Diamond

Wij gaan deze zomer niet meer naar Turkije maar volgend zomer wel weer (als alles meezit) we willen dit keer naar de westkust van Turkije dus richting Turgutreis/Bodrum. Daar wij altijd al in December boeken is alle informatie van harte welkom. We gaan altijd met 5 personen en zoeken een aparthotel of zoiets all-inclusive en aan het strand. Ik hoop dat er veel tips binnenkomen want het is altijd zo moeilijk een goede keuze te maken terwijl je niet weet wat wel of wat niet goed is!

Groetjes Janicefem

Hoi Diamond,
wat leuk dat jullie een keertjke bij ons een capuchino hebben gedronken! Jammer dat ik er op dat moment niet was!!!
İk hoop dat jullie een leuke vakantie hebben gehad!

Hoi Janicefem,

İk heb u een mailtje gestuurd met wat informatie!
Misschien tot volgend jaar en als u nog vragen heeft dan beantwoord ik ze natuurlijk graag!

Groetjes Stacey!

janicefem

Hoi Stacey,

We hebben zeker een leuke vakantie gehad. Hotel is ook érg goed bevallen en het plaatjes vonden we erg schattig. Wie weet volgend jaar weer die kant op…

Groetjes, Diamond

Hallo Tjucky

Ontzettend bedankt voor je mailtje, ik heb hier zeker wat aan. We zijn nu al druk aan het zoeken voor de volgende vakantie en Turgutreis ligt zeker bij de favorieten. We vinden het zo moeilijk om maar zo uit een gids te boeken (wij boeken meestal via duitsland daar het daar voor kinderen goedkoper is). Ook hier zie ik ontzettend veel namen voorbij komen van hotels, appartementen etc. Wij zoeken echt een hotel aan het strand, all-inclusive en een familie-kamer of twee-kamer appartement. Qua eten moet het wel goed zijn. Ik zag iemand schrijven of Aegean Dream. Lijkt ons ook heel erg mooi, maar ook erg duur! Hahaha wat een noten op mijn zang. Ik hoop in ieder geval nog op meer tips van jullie zodat het voor ons makkelijker kiezen wordt. Er is in mijn ogen geen betere reclame dan mond op mond reclame. En Tjucky als we naar Turgutreis gaan, komen we zeker langs!

Groetjes Janicefem :smiley:

Hoi Janicefem,

Aegean Dream is inderdaad wat duurder maar het is dan ook maar 10 minuutjes lopen naar het centrum van Turgutreis. Alle andere All Inclusive hotels zijn kilometers uit het centrum en dan moet u steeds een dolmus-busje naar het centrum nemen! Aegean Dream hotel is wel erg goed!

Als u nog vragen heeft dan hoor ik dat natuurlijk graag en het lijkt me leuk om u volgend jaar in Turgutreis te ontmoeten!

Groetjes Stacey!

Wij zijn nu al weer paar daagjes thuis van onze huwelijksreis naar Aegean Dream Resort in Turgutreis.

Ook zijn we paar keer bij Ozzy’s Lounge Bar geweest en als ze het nog weet: wij waren dat stel dat de foto’s hebben laten zien van onze huwelijksdag :wink:

Heerlijke koffie met appeltaart :smiley:

Iedereen van Ozzy’s: veel succes met de zaak en misschien dat we nog een keer langskomen als we weer in de buurt geboekt hebben.

Alex en Kim.

Hoi Alex en Kim!

Bedankt voor jullie leuke berichtje!
De foto’s waren echt onwijs gaaf!

We hopen jullie nog een keer te zien!

Vele groetjes van de Ozzy-family! :wink: