Werken in het buitenland (zomer 2010)

Halloo,

Ik ben op zoek naar verschillende mensen voor verschillende open vacatures voor dit jaar Op Kreta of Kos.
Zelf werk ik al 3 jaar als animatie in een hotel en mijn Baas is een goede vriend van mij en buiten zijn animatie bedrijf om verzorgt hij ook voor de hotels ander soort personeel,

omdat hij zelf de nederlandse taal niet compleet beheerd hoop ik hem zo te kunnen helpen!,
het geld van de periode vanaf Mei/Juni tot ongeveer September.

mensen met ervaring zijn helemaal welkom maar ook als je gewoon iets nieuws wil proberen ben je welkom!!

Het geld voor de volgende vacatures :

Animation
waiter/waitress
bartender/barmaid
cook
chef
helping staff
receptionist
chambermaid
shop assistant
gardener
painter
bellboy
security staff
tour guide
masseur/masseuse
lifeguard
administration job
cosmetician
tennis instructor
artist

Hopelijk hoor ik snel iets !! voor vragen stuur email naar

aka_Stylo_brittjuh@hotmail.com

Groetjes !!!>>>

Hey!!

Ik ben op zoek naar nederlandstalige mensen die gemotiveerd zijn om in het buitenland te werken als animator, sportanimator,danser voor een professioneel entertainment bedrijf
funtastic entertainment agency
ik ben de contactpersoon voor Nederland en Belgie
als je gemotiveerd ben en je wilt werken in een 4 sterren of 5 sterren hotel voor de zomer 2010 voor een bedrijf die jou wat zal bij leren
laat dan iets weten op mike.felix@telenet.be

hallo ,
ik ben op zoek naar nederlandstalige animatoren die graag zouden willen werken van april tot en met eind oktober in Cyprus als animator , voor een professioneel animatiebedrijf:funtastic entertainment agency.
als je geinteresseerd ben laat iets weten op het volgend e-mail adres mike.felix@telenet.be

Hallo allemaal.
wie komt er werken op Aruba??
hier is het ook leuk!!
lekker warm en vriendelijke mensen
je krijgt een stage werk snel
en het gezellig en je hebt veel studenten uit nedeland hier…
Wil je meer info over verblijfplaats of het huren van auto’s/jeeps
of een stage baan
email naar [EMAIL=“aruna_misier@hotmail.com”]aruna_misier@hotmail.com
ik kan je info geven over Aruba en dat alles soepel verloopt.:dag:
seey ya in ARUBA

hallo

ik ben ibrahim 23j , ben 7 maanden geleden voor het eerst hier in alanya aangestrand heb hier mijn hartje verloren en heb dan maar beslist om niet meer terug te keren,
ben nu al heel de tıjd aan het werk heb heel veel geluk dat ik beschik over een dubbel nationaliteit anders word het wel moeilijk zonder werkvergunning een deftige goedbetaalde job te vinden ,
als er mensen zijn die tijdens de zomervakantie in alanya willen verbleifen kan ik jullie daar bij wel helpen
wat kan ik betekennen voor jullie : ik kan voor de beste prijs een appertementje huisje of dergelıjke regelen voor jullie.
indien u alleen of met 2 pers bent kunnen we eventueel een app delen, kan ik jullie gidsen opzoek naar werk en voor de rest zal ik er alles aan doen voor jullie te helpen
mocht je vragen of ooit problemen hebben in alanya tel num: (009)05399282067
groetjes email: ibrahim_abi@hotmail.com

hallo

ik ben ibrahim 23j , ben 7 maanden geleden voor het eerst hier in alanya aangestrand heb hier mijn hartje verloren en heb dan maar beslist om niet meer terug te keren,
ben nu al heel de tıjd aan het werk heb heel veel geluk dat ik beschik over een dubbel nationaliteit anders word het wel moeilijk zonder werkvergunning een deftige goedbetaalde job te vinden ,
als er mensen zijn die tijdens de zomervakantie in alanya willen verbleifen kan ik jullie daar bij wel helpen
wat kan ik betekennen voor jullie : ik kan voor de beste prijs een appertementje huisje of dergelıjke regelen voor jullie.
indien u alleen of met 2 pers bent kunnen we eventueel een app delen, kan ik jullie gidsen opzoek naar werk en voor de rest zal ik er alles aan doen voor jullie te helpen
mocht je vragen of ooit problemen hebben in alanya tel num: (009)05399282067
groetjes email: ibrahim_abi@hotmail.com

Hee allemaal!!!

Zo te zien heeft hier iedereen dezelfde intressse om naar het buitenland te gaan! Zelf denk ik er ook al een paar jaar overna om in de zomer vakantie werk te gaan doen in de zomer. Daarom is mijn vraag of iemand misschien een leuk plekje weet in spanje
ik hoor graag van jullie

groetjes bibi

Lounge Restaurant Friends** een jong dynamisch bedrijf aan het strand van Platja d’ Aro (Costa-Brava) relaxte uitstraling met internationalegasten.**** Friends ****staat voor kwaliteit, gastvrijheid en originaliteit !! ****
Ben jij een team player, klant gericht, flexibele instelling, geen 9 tot 5 mentaliteit, met een dosis humor.
Denk jij dat dit bij jou van toepassing is!!!

Reageer dan met C.V + foto.

Bedienend personeel** (Erv. vereist.)**** Zelfstandig werkend kok (4jr erv.)****
(15 Mei t/m Augustus) (1 Juni tot eind Augustus of eind September)
(20 Juni t/m Augustus)

Stagiaires:** **
Wij zijn ook een erkend stage bedrijf!** **
· Keuken en/of Bediening nivo 3 kunnen ook solliciteren naar een stage plaats. ******
Geboden:
**
Leuke baan,Goed salaris,Contract,Kost en Inwoning,Reiskostenvergoeding.**

www.friendsplatjadaro@homail.com**
www.friendsplatjadaro.com ******
gr Claudia

hallo,

Ik ben op zoek naar vakantiewerk in het buitenland. Ik heb dit forum al eens doorgelezen en veel van de sites zoeken iemand voor langere tijd. Zelf ben ik, ivm mijn studie, maar 4 weken beschikbaar.
Ik ben 21 jaar en een 3e jaars pabostudente. Ik zoek animatie of receptiewerk, en dus niet langer dan 4 weken. Heeft iemand tips?

http://www.zomerwerk.nl/
Dit is min. voor 4 weken.

1 like

Hee halloo !!

ik ben ook nieuw hier dus ben alles aan het uitvogelen.
Ik ben zelf op zoek naar vakantiewerk in een club of als propper op Ibiza!
Kan iemand mij daar mee verder helpen? :zon02: :slight_smile:

Groetjes Kristy

Hoi Kristy,

Ik kan je er wel mee helpen maar allereerst ben ik benieuwd waarom je wilt proppen en waarom in Ibiza ? Of zoek je gewoon iets op een zonnig zomeroord waar je flink kan feesten ? In dat geval is er meer dan Ibiza hoor ! Misschien is het nog niet zo bekend bij jou maar het nieuwe Ibiza wordt Tunesië… Wist je dat ? Steeds meer Nederlanders gaan er tegenwoordig flink uit hun bol.

Anyway,…als je vakantiewerk zoekt in het buitenland (waaronder Spanje) kijk dan op vakantiewerk buitenland. Als je op zoeken klikt kom je rechstreeks op de vacatures die aansluiten op wat jij zoekt. Wel even het land (Spanje) selecteren. Of Tunesië…

Succes en laat me hier even weten wat je motivatie is om te gaan proppen in Ibiza !

prettige avond !

Hoi allemaal,

Ik wil graag deze zomer in het buitenland werken. Waar maakt me niet zoveel uit, mits het mooi weer is;). Mijn voorkeur gaat uit naar een leuke feestkroeg/bar.

Wie kan mij verder helpen.

Ik ben 22 lentes jong, en ben op zoek naar vakantiewerk van mei tot september.
Ik kan goed met kinderen werken, maar ook de horeca past goed bij mij.

Ik ga in september studeren aan de PABO. en tot die tijd wil ik een nieuw avontuur aangaan.

gr

Heya!

ik ben bijna 20 jaar en op zoek naar een leuke baan voor de zomer! ik spreek naast nederlands zeer goed Engels en nog wat Duits. Ben een sportieve en spontane jongen. heeft u een leuke baan voor me laat het me of een goed idee waar ik kan zoeken. Bij voorkeur Bartender of animator.

Mail: [EMAIL=“edwin.donker@wur.nl”]edwin.donker@wur.nl
Met vriendelijke groet,

edwin

Hoi allemaal,

Ik ben 22 jaar en heb mijn MTRO diploma niv. 3 gehaald ( Frontoffice & toeristisch) nu doe ik een niv. 4 Leidinggevende studie waar ik eind dit jaar mee klaar ben.

Deze zomer ben ik vrij en wilde ik mijn grenzen verleggen.
Ik wilde graag vanaf eind Juni t/m eind Augustus in het buitenland gaan werken en wonen. Geen idee waar, maar zoals je in de kop kunt lezen heb ik al wel wat in mijn hoofd.
Heb jij dezelfde plannen en durf jij ook niet zo goed alleen? Mail me dan of laat een berichtje achter.

Ik zou graag in de hospitalty willen werken,of als reisleidster/Hostess of in de horeca, kortom; ik hou alle opties open.
Zelf ben ik erg sociaal,flexibel,impulsief en mij kun je altijd wakker maken voor een feestje. Maar ben ook zelfstandig en verantwoordelijk!

Zie je het al helemaal voor je? laat me het dan weten, ik heb er iig heel veel zin in!!! >>>

Liefs, Inge

Ik ben op zoek naar (zomer)werk in Tunesië!

Profiel: Diploma MTRO (Toerisme), vrouw, 21 jaar, ervaring met wonen en werken in het buitenland, 5 jaar horeca ervaring, in bezit van rijbewijs (ervaring met autorijden in tunesie!), gesproken talen nederlands/engels/duits/spaans en tunesisch!

MET SPOEDGEZOCHT :vak02:

Wij hebben nog 2 open vacatures voor ons bedrijf staan die met spoed hopelijk iemand kunnen verblijen!! :slight_smile:

Voor ons bedrijf www.royal-club.net zijn we opzoek naar een jongen of meid die kan zingen en gitaar spelen,
Overdag behoor je tot het animatie team en help je mee met sportactiviteiten of met het sociaal contact van de hotel gasten,
Savonds voordat de shows beginnen hebben we altijd een korte tijd dat er niets op het podium gebeurd daarvoor word iemand gezocht die gitaar kan spelen of kan zingen,Als voortijd voordat de shows beginnen.

Verder zijn we nog op zoek naar meisje die voornamelijk voor de sociale contacten zorgt voor een 5sterren hotel in Kos.

het is belangerijk dat jullie al rond april kunnen beginnen en het liefst tot oktober.

Je verblijf gratis in het hotel en eten en drinken kosten vallen daar ook onder daat hoef je dus geen zorgen om te maken!

Voor meer info en fotos kijk op

www.royal-club.net

en voor vragen stuur een email in het engels naar

[EMAIL=“info@royal-club.net”]info@royal-club.net

of in het Nederlands en voor eventuele vragen naar

[EMAIL=“aka_stylo_brittjuh@hotmail.com”]aka_stylo_brittjuh@hotmail.com

Hopelijk tot snel !!

Groetjes Britt :dag:

graag wil ook werken als animator op een camping in spanje
ik spreek vloiend spaans,engels;
en basis frans
ik heb ervarnig als animator vorige was ik in italie en ik vond het heel erg leuk.
ik heb dat ik mee kan gaan naar spanje

Beste mensen,

ik ben bezig om op http://Jeroenmavogel.wordpress.com een pagina te bouwen waar je alles kunt vinden over werkvakanties. Ook zomerwerk. Dus ben je op zoek, of bied je werkvakanties aan, laat het me dan aldaar weten. Ik ben vooral op zoek naar Nederlandse campingeigenaren die elders in Europa wonen en op zoek zijn naar jonge Nederlanders.

Het doel is om de pagina zó compleet te krijgen, dat niemand meer verder hoeft te zoeken. Voor tips laat ik me dan ook altijd graag aanschrijven!

Mvg,

Jeroen