Werken in het buitenland (zomer 2010)

Gezocht voor op Kos met spoed…:zon02:

een jongen/meisje die kan zingen en gitaar spelen voor in bepaalde hotels,
plus een meisje voor sociaal contacten van hotel gasten ! ( engels en duits )

Stuur snel een email naar

[EMAIL=“info@royal-club.net”]info@royal-club.net

dit zijn de laatste openstaande baantjes! >>>

Hee,
Is er ook iemand die het ziet zitten om naar bv. Kreta te gaan? Dit is voor 4 - 7 maanden. Hoop dat mensen dit leuk lijkt :slight_smile:

Mijn naam is Sander en ik wordt op 18 jaar op 31 mei.
Ik ben zelf een aantal weken geleden op zoek gegaan naar vakantiewerk in het buitenland, mijn voorkeur gaat uit naar Spanje. Het lijkt me leuk om als receptionist/courier op een camping aan de slag te gaan. Ik kwam al gelijk uit bij de grotere bedrijven Eurocamp, Vacansoleil en Selectcamp. Ik heb bij alledrie gesolliciteerd en ik ben bij Eurocamp uitgenodigd voor een selectieronde, deze vindt volgende week op 23 maart plaats. Ik hoop dus echt heel erg dat ik aangenomen wordt, ik kijk al weken uit naar het gesprek en de hopelijk positieve uitkomst daarvan.

Ik heb alvast een aantal tips wat betreft je sollicitatie:

• Zorg voor een ruime beschikbaarheid. De reden dat ik ben afgewezen bij Selectcamp en Vacansoleil is mijn te krappe beschikbaarheid. Bij Eurocamp maakte ze hier geen groot probleem van, en maakte voor mij een uitzondering. Maar probeer je zoveel mogelijk te houden aan de beschikbaarheids voorwaarden die het bedrijf in kwestie stelt.
  • Ga er niet vanuit dat je in het land van je voorkeur wordt geplaatst. Dit kunnen ze niet garanderen. Als je wordt aangenomen kiezen zij een land en locatie voor je uit, waarvan zij vinden dat je daar past. Ik hoop zelf dat ik naar Spanje (Costa Brava) mag, maar ik reken hier absoluut niet op.
  • Solliciteer net als ik bij meerdere bedrijven. Je ziet dat ik al bij 2 bedrijven van de 3 ben afgewezen, dus zet niet al je geld in op 1 bedrijf.

Ik wil nogmaals kwijt dat ik hoop dat ik wordt aangenomen en ik zal dit ook aan jullie laten weten. Ik baal echt enorm als het niet doorgaat, want eerlijk gezegd verheug ik me er al enorm op, wat ik eigenlijk niet mag doen. Als ik niet wordt aangenomen ga ik als een malle verder zoeken naar een leuke vakantiebaan onder de zon!

Ik zou wel zo snel mogelijk solliciteren. Voor je het weet is het zomer en zijn er geen vacatures meer over! :slight_smile:

Veel succes met zoeken en solliciteren!

hee ik ben Stefanie.

Ik word binnekort 17 jaar en zoek een baantje in London.
Het liefst in horeca/hotel. Weet iemand misschien een goede site?, want ik vind alleen site voor werk boven de 18.

Xx

hallo hier met joyce ik ben een 18jarig meisje uit belgie…
Ik ben op zoek naar een leuke vakantie job in het buitenland…
Ik heb geen ervaring in buitenlandswerk maar wil het wel leren kennen…
Ik ben van juli tot 25augustus vrij …
ik zou het liefst iets doen in de danswereld zelf ben ik danseres…
Ik dans in competitie,battels,optredens,enz…
Hopelijk krijg ik snel reactie als jullie iets weten of mij verder kunnen helpen laat mij aub iets weten
vriendelijke groetjes joyce x

Beste Joyce,

Als je in het buitenland wilt werken kijk dan eens op http://www.buitenland-werken.nl. Als je iets met dansen wilt doen zou ik adviseren om iets in de animatie te doen. Je kunt in de animatie meestal veel creativiteit kwijt. Je leeftijd (18) is prima. Verder spreek je misschien ook wel wat frans (vanwege je Belgische afkomst) ? In dat geval kun je heel eenvoudig op een camping (animatie) in Frankrijk aan de slag. Op eerder genoemde website kun je die vinden. Succes met je zoektocht naar een leuke baan in het buitenland.

gr. Vincent

hoihoi,

Me naam is Pierre en ik ben ook opzoek naar een vakantiebaantje (liefst als propper) in Spanje mijn voorkeur gaat uit naar Ibiza of Mallorca maar als er andere bestemmingen zijn vind ik dat ook geod, ik heb geen ervaring, maar speel al wel een aantal jaar met het idee ik ben nu 22 jaar oud en het lijkt me nu welles tijd worden om woorden om te zetten in daden :smiley: mijn Spaans is alleen niet zo goed, in engels frans en duits daarintegen kan ik me aardig redden! weet jij nog iets of ken je net die ene clubeigenaar die nog wat persooneel zoekt MAIL ME!!!

me email adres is pierrekuipers@hotmail.com

over de beschikbaarheid worden we het wel eens!

wat heb je in de aanbieding sofie??

Hoi,

Mijn naam is Renate. Ik ben ook op zoek naar zomerwerk in het buitenland. Liefst een drukke bestemming. Salou, Chersonissos, Zonnestrand etc. Ik zou graag bij een feestcafe aan het werk willen als barmedewerkster. Heeft iemand tips voor mij? Ik heb al een aantal mails verstuurd, maar tot op heden nog niets ontvangen helaas. Ik ben 24 jaar oud en heb ervaring als barmedewerkster.

Alvast bedankt!

Gr Renate

Ik heb afgelopen dinsdag mijn sollicitatiegesprek gehad bij Eurocamp. De selectieronde bestond uit 3 delen;

• Algemene presentatie over het bedrijf Eurocamp, hoe zit alles in elkaar?
  • Een filmpje van ongeveer 10 minuten over het werk bij Eurocamp, hoe ziet je dag eruit op de camping?
  • Het sollicitatiegesprek zelf. Hierbij worden er vragen gesteld aan de hand van je sollicitatieformulier, er wordt 1 vraag in het Engels gesteld om je taalvaardigheid te testen.

Ik hoor binnen 5 werkdagen per post of ik ben aangenomen of niet, en op welke camping in terecht kom. Je kon een voorkeur opgeven qua land, maar ze kunnen niet garanderen dat je hier ook daadwerkelijk geplaatst wordt. Mijn voorkeur gaat uit naar Spanje, maar mij werd verteld dat Spanje waarschijnlijk helemaal vol zit. Maar ik kon het altijd proberen.

Ik wacht nu dus af, ik hoop echt dat ik wordt aangenomen. Het is trouwens niet meer mogelijk om je op te geven voor vakantiewerk bij Eurocamp, de selectieronde van afgelopen dinsdag was de laatste. Maar misschien kun je het toch nog proberen, als je interesse hebt.

Hey hey…
Ik ben ook nieuw op deze site en wil ook graag in het buitenland werken deze zomer maar heb oo geen idee waar precies en hoe het allemaal in zn werk gaat…
turkije klinkt goed.
Ik spreek zelf ook turks…
Ik ben 20 jaar een vlotte dame en ben erg liergierig spreek meerdere talen en hou van een avontuurtje…En wil mn cv graag uitbreiden.
Ook heb ik ervaring in de horeca…
Zou je me een beetje op weg kunnen helpen als je er meer over weet??
Alvast bedankt…
Gr, Selbi

**Hoi allemaal,

Voor een Nederlands restaurant op Kos eiland (Griekenland), zijn wij nog op zoek naar een promoter! Het is een middelgroot restaurant liggend in de haven van Kos midden in het centrum. Het trekt ieder jaar zeer veel bezoekers en in het hoogseizoen zeer veel Nederlandse toeristen. Als promoter sta je voor het restaurant en praat je zoveel mogelijk mensen naar binnen. Je hebt een vriendelijke en spontane instelling. Je bent niet bang mensen aan te spreken en bent absoluut geen onzeker type. Voor deze functie zijn we op zoek naar een wat meer volwassen persoon en onze voorkeur ligt dan ook bij iemand van 21 jaar of ouder. Je krijgt een fantastisch team met leuke collega’s, goede werktijden en een leuk salaris. Voor onderdak hoef je zelf niet op zoek.

Ben jij geinteresseerd in deze baan en denk jij dat je het in je hebt om te kunnen promoten… stuur me dan email met je motivatie, CV en één of meerdere foto’s. Dit kan naar: connyrozenbrand@hotmail.com**

DRİNGEND GEZOCHT

goeiemiddag,
ik ben Duygu
van Pro-Lines Ltd.Şti

wij zoeken dansers, animatoren,…die willen werken in 5*hotel
voor Turkije antalya en omgeving.

gelieve zodringend mogelijk kontakteren
voor meer info:

email: [EMAIL=“duygusivrice@hotmail.com”]duygusivrice@hotmail.com
gsm:00905316766793
tel:00902422293173
fax:00902422293174

Joyce
28 mei komt disneyland paris naar Brussel voor castings
nicole

met spoed gezocht!!!

2 jongens en 2 meiden nog voor met spoed gezocht voor een animatie team in op het eiland Kos in griekenland,

Is het voor jou mogenlijk om al begin mei aanwezig te kunnen zijn ? voor het oefenen en trainen van shows? reageer dan nu ,

kosten en inwoning behoren tot het hotel waar je werk verder heb je gewoon een maandsalaris !! je werk in team van ongeveer 6 a 7 man en het word vast en zeker een leuke zomer!

ps aleen reageeren als je langer als 3 a 4 maanden aanwezig kunt zijn en het lieft nog een maand langer!!

mijn email !

[EMAIL=“aka_stylo_brittjuh@hotmail.com”]aka_stylo_brittjuh@hotmail.com

:vak02:

Goedemiddag mensen!
Als jullie nog op zoek zijn naar een horecabaan in het buitenland dan heb ik misschien wat :).
In portugal (Albufeira) ken ik een bar waar ze met spoed op zoek zijn naar Nederlandse dame / heer om daar in de nachtelijke uurtjes (van 20:00 tot 04:00) te werken. Mocht je interesse hebben mail me dan, dan kan ik je eventueel een telefoonnummer of meer informatie geven!

Groetjes,
Nicole
[EMAIL=“send2nicole@hotmail.com”]send2nicole@hotmail.com

hoi,
iemand naar frankfijk toevallig??:vak01:…wij gaan 1e week augustus…

Hallo!!

Ik ben opzoek naar een job in het buitenland!
Ik wil graag aan de slag in een hotel in het recreatieteam!
Heeft iemand openstaande vacatures of tips voor mij?
Ik zou heeel graag naar Turkije willen, spanje is ook goed! MAar t liefst turkije!

Ik ben 21 jaar oud, en ik heb nu 2 jaar ervaring met kids entertainment!

groetjes Chantal

Hee Chantal,

Zelf heb ik stage gelopen bij Cosmo Entertainment. Je kunt daar ook werken , het is in Spanje. Heel leuk als je graag met kinderen werkt. Ook doe je daar avond shows, allerlei entertainment en Musicals spelen ze ook vaak.

Je moet maar eens op de site kijken als je interesse daarin hebt

Groetjes,

Lidia