Zomer 2009 werk in het buitenland gezocht

Hoi allemaal,

Ik ben Kelly en ik ben 18 jaar. Aankomend zomerseizoen zou ik graag in het buitenland willen werken. Ik heb hier totaal geen ervaring in en ook geen idee wat voor werk ik zou willen doen. Heeft iemand tips/ervaringen? Welk werk hebben jullie gedaan? En waar is het 't beste om te gaan zoeken? Welk land vinden jullie leuk?

Daarnaast zou ik het leuk vinden om daar samen met iemand anders heen te gaan… Iemand interesse :hihi:?

ik zoek ook werk voor in het buitenland het liefst in een hotel in de annimatie of iets met sport maar heb echt geen idee hoe ik dit moet regelen
? iemand een idee

Ik heb een goed idee voor jullie beiden! Animatiewerk in Frankrijk! Frankrijk is hét vakantieland bij uitstek en in Zuid-Frankrijk schijnt natuurlijk iets vaker de zon dan in Nederland! Zeker wanneer je op een camping gaat werken kun je hier volop van profiteren!

Er zijn verschillende mogelijkheden om het te regelen, maar alles begint met solliciteren. Daarvoor kan ik verwijzen naar www.doublea.nl. een organisatie die je helpt/ ondersteund/ opleidt voor deze summerjob! Aangezien je schrijft nog geen ervaring te hebben, is dit wel makkelijk…

Kijk maar eens op de site, misschien wordt je enthousiast!
Het is in ieder geval een mooie manier om vakantie / werk / taal leren / ervaring op doen te combineren!

Succes!

Je zou je ook aan kunnen melden bij ons! De Animatie Compagnie!
We hebben meerdere bedrijven in het buitenland waaronder Frankrijk, België en Duitsland.

Neem een kijkje op http://www.goedesfeer.nl en proef de sfeer van ons bedrijf!

Je kunt ook overwegen om voor Disney te werken in het zomer programma. Ik heb zelf een jaar voor Disney in Florida gewerkt, en ik hoorde daar veel mensen die een zomer programma volgde. Dat programma hebben ze in Parijs en Hong-Kong ook… ideetje?

Hoi,