Zomer 2009 werk in het buitenland gezocht

Hoi allemaal,

Ik ben Kelly en ik ben 18 jaar. Aankomend zomerseizoen zou ik graag in het buitenland willen werken. Ik heb hier totaal geen ervaring in en ook geen idee wat voor werk ik zou willen doen. Heeft iemand tips/ervaringen? Welk werk hebben jullie gedaan? En waar is het 't beste om te gaan zoeken? Welk land vinden jullie leuk?

Daarnaast zou ik het leuk vinden om daar samen met iemand anders heen te gaan… Iemand interesse :hihi:?

ik zoek ook werk voor in het buitenland het liefst in een hotel in de annimatie of iets met sport maar heb echt geen idee hoe ik dit moet regelen
? iemand een idee

Ik heb een goed idee voor jullie beiden! Animatiewerk in Frankrijk! Frankrijk is hét vakantieland bij uitstek en in Zuid-Frankrijk schijnt natuurlijk iets vaker de zon dan in Nederland! Zeker wanneer je op een camping gaat werken kun je hier volop van profiteren!

Er zijn verschillende mogelijkheden om het te regelen, maar alles begint met solliciteren. Daarvoor kan ik verwijzen naar www.doublea.nl. een organisatie die je helpt/ ondersteund/ opleidt voor deze summerjob! Aangezien je schrijft nog geen ervaring te hebben, is dit wel makkelijk…

Kijk maar eens op de site, misschien wordt je enthousiast!
Het is in ieder geval een mooie manier om vakantie / werk / taal leren / ervaring op doen te combineren!

Succes!

Je zou je ook aan kunnen melden bij ons! De Animatie Compagnie!
We hebben meerdere bedrijven in het buitenland waaronder Frankrijk, België en Duitsland.

Neem een kijkje op http://www.goedesfeer.nl en proef de sfeer van ons bedrijf!

Je kunt ook overwegen om voor Disney te werken in het zomer programma. Ik heb zelf een jaar voor Disney in Florida gewerkt, en ik hoorde daar veel mensen die een zomer programma volgde. Dat programma hebben ze in Parijs en Hong-Kong ook… ideetje?

Hoi,

Ik ben ook op zoek naar werk in het buitenland. Ik ben in februari klaar met school en ik wil dan naar het buitenland. Ik wil eigenlijk wel al rond maart/april gaan en niet alleen de zomervakantie. Ik heb al op internet gezocht maar ik kan nog niet echt iets vinden. De meeste baantjes zijn voor alleen de zomervakantie.
Dus heeft iemand nog tips voor werk dat al begint in maart/april?

Ik ben net als jullie opzoek naar een vakantiebaantje in het buitenland. Ik heb zitten denken aan een camping en dat lijkt mij ook hele leuk, maar ik ben bang dat wanneer ik naar een grotere organisatie zal gaan, bij een camping uitkom die erg massaal is en dat is iets waar ik niet naar op zoek ben. Het werk waar ik momenteel aan zit te denken is een functie in de horeca en dan het liefst zo afwisselend mogelijk… Nouja ik zoek nog verder op internet, maar het is vrij moeilijk om daar campings tot 300 plaatsen te vinden waar ze werknemers zoeken…

Heej! ik ben ook op zoek naar een stage in de recreatie/animatie branch in het buitenland liefst spanje,kreta etc.:wink:
voor 2,5 maand vanaf 20 april tot met Juni. Ik weet wel dat ze voor de hele zomer bij kidsworld.nl mensen nog zoeken maar ik weet niet of dat is wat je zoekt? liefs

Ik zoek een baantje in Salou, Spanje.
In een restaurant of café.
Iemand tips?

Met vriendelijke groet

Hey! Mijn naam is Sophie van Hekken, 17 jaar en studente aan de hogere Hotelschool in Leeuwarden. Mijn plannen voor de zomervakantie zijn nog niet vastgelegd, maar zit er over na te denken te gaan werken in het buitenland in de zomervakantie. Het liefst wil ik naar Kreta, super leuke verhalen over gehoord. Als iemand een tip voor mij heeft of hier ervaring mee heeft, zou die dan mij willen contacten. Dat zou namelijk super zijn!
Hoop snel een reactie te krijgen.
Mvg, Sophie van Hekken.

hee, ik ben Charlotte Brands, ook 17 jaar en was ook opzoek naar een baantje in het buitenland voor de gehele zomervakantie. Ik heb er een gevonden! Ook nog eens in Salou. helemaal geweldig. Ga helemaal alleen. Misschien ook interesse in dat baantje of wil je echt in Kreta? Groetjes Charlotte

Ik wil heel graag dit jaar naar Kreta, zien hoe het er daar aan toe gaan, Spanje ken ik op dit moment wel. Zou je niet naar Kreta willen?

Kreta lijkt me ook geweldig ja! Spanje kom ik ook al jaren… maarja 't blijft geweldig!

Ke dan! Hoe ben je aan het baantje in Salou gekomen dan?

een beetje rondzoeken op internet en als je iets vind meteen ernaar mailen. zo ben ik eraan gekomen!

hallo allemaal.,
je kunt ook in een zomerkamp in amerika gaan werken!
harstikke leuk, alleen moet je wel goed engels kunnen natuurlijk;)

Wat houd die zomerkamp dan in?

Wat dat inhoud? … dat lijkt me eigenlijk wel duidelijk.
Je hebt toch wel gehoord van summercamp? Dan gaan kinderen een aantal weken naar een kamp met huisjes en daar doen ze allerlei activiteiten. Jij bent dan een leider van een groepje, of als je evt. diploma’s hebt kun je bij een sportactiviteit dingen aanleren.
Jij verblijft dan in datzelfde hutje als de kids, en je eet met ze mee enz.

hoihoi!
heb je ondertussen al wat gevonden?
zo niet, probeer dan camping La Truffieren!
Oergezellig daar! Het is een echte franse camping, met een klein zwembad. En kom je er in 't frans niet helemaal uit, geen nood! er werkt ook nederlands personeel wat je altijd kan helpen. En met engels kom je daar heel ver!
Het ligt (ongeveer) recht onder parijs, ter hoogte van bordeaux, in het plaatsje sint cirq lapopie, het oudste plaatste van frankrijk.
Echt heel erg leuk! Heb er jaren op de camping gestaan.
SUCCES!

Heee…
ik zou heel graag een paar maanden in spanje in een dichotheek willen werken, heb al via internet gezocht maar is moeilijker dat je denkt.
kan iemand me helpen?
meschien heeft iemand ervaring hier mee?

Thnx

x San