Werken in het buitenland (zomer 2011)

Hoi,

Ik ben 17 jaar en doe al een aantal jaren verschillende bijbaantjes/vakantiebaantjes. En ik wil eigenlijk wel iets nieuws… En wat is er nou een mooiere ervaring/uitdaging dan werken in een (totaal) vreemde omgeving.

Ik ben er vroeg bij maar dan hoop ik ook lekker wat keus te hebben om ergens terecht te kunnen dus als iemand een adres weet waar ik volgend jaar aan het werk kan zou ik het erg graag horen. Ik heb niet echt een voorkeur voor een land maar lekker weer is altijd fijn:P

alvast bedankt

Estoy Niels
Y tengo 23 años de edad.

Ik ben op zoek naar een baan in het buitenland het liefst in spanje
ben momenteel bezig de spaanse taal te leren en ben benieuwd of er iemand is die werk voor mij heeft voor aankomend jaar ik ben beschikbaar wanneer het nodig is.
Ik heb veel ervaring in de horeca en qua werktijden heel flexibel.
ben sociaal en ben een doorzetter.

ik hoor graag van jullie m.v.g Niels

Hoi,

ik ben chantal 21 jaar oud, en ik ben ook opzoek naar een baan in t buitenland. Maar ik wil graag hotel entertainment doen. h eb al de nodige ervaring met animatie :wink: Het is echt een aanrader om voor 3 maanden zowiezo even naar t buitenland te gaan. het land maakt mij ook niks uit als het maar beter is als in Nederland! :wink:

groetjes

Hooi!
Ik ben nu net 19 jaar, en ik heb deze zomer voor 2 maanden in Griekenland gewerkt. Bij Friet van piet in Chersonissos, het is zeker een aanradar! Je hebt goede arbeidsvoorwaarden en de eigenaren zijn super aardig!
Buiten dat is het gewoon een geweldige ervaring om 2 maanden super mooi weer te hebben:zon02:
Als je vragen hebt, reageer je maar terug;)
Groetjes en succes!

heey

ik ben ook 17 jaar en ik wil ook in de zomer van 2011 naar het buitenland… ik heb een beetje rondgezocht op internet en het lijkt me wel leuk om op een camping of zo te werken… nu heb ik net op een site gezien dat je ook in een hotel in Turkije kan werken, dat lijkt me ook echt super! maar dat zal natuurlijk nog zwaader zijn, nog warmer weer en ik denk ook minder betaald krijgen voor harder werken… heeft iemand ervaringen? weet iemand ook welke organisaties betrouwbaar zijn en goede regelingen hebben?

groetjes

Hallo Allemaal,
Ik sluit me aan de de meeste hier…!!
Graag zou ik gaan werken in Turkije, in de horeca of als reseptioniste.
Ik ben 20 en word eind november 21 jaar. en ik heb 5 jaar ervaring in de horeca.
Hebben jullie iets voor me? Dan hoor ik dat natuurlijk graag!
En natuurlijk ook als jullie vragen hebben.
Groetjes,
Sabjeje

Hallo!

Weet iemand hoe je aan een zomerbaan als showgirl of rondtrekkend bandje kan komen?
Ik heb al shows gedaan, maar graag doe ik dit a.s. zomer. Ik kan het alleen nergens vinden! Alleen maar animatie banen maar daar ben ik al op uitgekeken!

Hopelijk kan iemand mij helpen!!

Groetjes,
Lidia

Hallo allemaal,

ik ben ook opzoek naar werk in het buitenland voor de zomer 2010. (het liefst italie) en anders waar de zon schijnt. ik heb (waarschijnlijk) een probleem. want ik studeer heel jong af. Ik ben namelijk 16 al heb ik mijn HAVO-diploma.
weet iemand bedrijven die er niet moeilijk over doen? ook als je al een aantal jaren horecaervaring hebt?

zo ja, reageer alstjeblieft want ik zoek al ongeveer een maand.
of mail naar hoilisahier@hotmail.com
alvast bedankt.
Lisa

lıeve mensen

Ik ben opzoek nar een zomer baanje
Ik ben veel aan het reızen geweest en ben daarom opzoek naar een plek waar ık hard kan werken en wat geld kan terug verdıenen. Mısscıen een seasonal job. Of hotelwerk. Ik spreek Engels.NL.Pools. Duıts en wat Frans

Noorwegen, Frankrıjk, Duıtsland…

Ik kan begınnen ın meı.

Als ıemand tıps heeft, aljeblıeft een emaıl. Superbedankt! ; jkruzycka@gmail.com !

Hallo,

wij zagen je topic op het forum. wij zoeken nog een collega voor seizoen 2011. wie is wij? wij heten Albert en Joke en hebben een leuk wegrestaurant in Noorwegen.
Wij zoeken gemotiveerde teamplayers. het werk is veelzijdig. bediening, keuken, koude keuken, verkoop, opruimen enz. e.e.a. afhankelijk van de wil om wat te doen met de Noorse taal.
Je kunt ons mailen op:skysstasjon@gmail.com voor meer informatie.

Groet,

Albert en Joke

Terwijl het zomerseizoen 2010 nog in volle gang is, zijn er alweer genoeg mensen druk aan het plannen voor volgend seizoen (2011).

Waar ga jij werken of hoop je aan de slag te kunnen?

Deel je dromen en ervaringen met medevakantiewerkers!

Voor alle ervaringen uit 2010 kun je nog altijd terecht in het topic Werken in het buitenland (zomer 2010).

Hallo,

Allen, ik zou zeggen bekijk ook eens onze site, we hebben veel vacatures staan. Het is nu de tijd om je baan voor volgende zomer te zoeken.

www.seizoenwerk.nl

Weet iemand nog een goede vacature of organisatie voor animatiewerk op een camping?!

Hallo allemaal,
Ik ben ook nieuw op dit forum. Ik ben Daisy en 25 jaar. ik heb al wel enige ervaring met reizen en werken in het buitenland. ik doe dit nu 4 jaar en ben inmiddels door heel europa en 1 keer in Kenia geweest(dit omdat ik daar een tante heb wonen, maar mocht ook werken daar). Ik heb veel in de horeca gewerkt en nu heb ik ook in de animatie gewerkt tot op heden. Op dit ogenblik verblijf en werk ik in oostenrijk als skilerares en animatie en kinderopvang. Het is vrij makkelijk om op internet adressen en werkplekken te vinden. En op dit moment zoeken ze veel mensen op Rhodos in Griekenland. Meerendeels horeca… Groetjes Daisy

Hoi renate, Je kan kijken op de site van magic mountains en smile productions allebei recreatieteams die door Europa bekend zijn. Daar werk ik nu ook voor… Suc6 of voeg me even toe dan kunnen we altijd mailen dat is makkelijker groetjes daisy mooren

Voor iedereen die een leuke vakantie job zoekt wij hebben nog plaats in ons recreatieteam voor de maanden julie en augustus.

Verblijf op basis van kost en inwoning en een redelijke stagevergoeding.

Kijk op www.campingoosheem.be en vraag het aanmeldingformulier aan.

Tot ziens op de leukste familie camping van Belgie.

Dag allemaal

Ik (22j) had graag met m’n vriendin (21j )naar de Alpen of pyreneëen gegaan deze zomer. Als iemand een leuke aanbieding heeft om er te gaan werken/wonen/leven voor een paar weken (max een maand) dan ben ik een en al oor. Je laat maar iets weten. Wij staan voor alles open.
igor.bod@hotmail.com

alvast bedankt

Hoi,

Voor een maand iets vinden in het buitenland is wat moeilijk, meestal is 6-8 weken wel het minimum. Wij hebben wel vacature maar dan vanaf +/- 8 weken.

Gr
Seizoenwerk.nl

En over wat gaat dat dan juist? Is het iets dat ik met mijn vriendin kan doen? Als het écht de moeite is overwegen we het mss wel :slight_smile: Je mag me altijd alle info doormailen: igor.bod@hotmail.com
bedankt alvast

Ok, bekijk in ieder geval onze site even, er staat genoeg op: www.seizoenwerk.nl