Werken in het buitenland (zomer 2011)

Hoi,

Ik ben 17 jaar en doe al een aantal jaren verschillende bijbaantjes/vakantiebaantjes. En ik wil eigenlijk wel iets nieuws… En wat is er nou een mooiere ervaring/uitdaging dan werken in een (totaal) vreemde omgeving.

Ik ben er vroeg bij maar dan hoop ik ook lekker wat keus te hebben om ergens terecht te kunnen dus als iemand een adres weet waar ik volgend jaar aan het werk kan zou ik het erg graag horen. Ik heb niet echt een voorkeur voor een land maar lekker weer is altijd fijn:P

alvast bedankt

Estoy Niels
Y tengo 23 años de edad.

Ik ben op zoek naar een baan in het buitenland het liefst in spanje
ben momenteel bezig de spaanse taal te leren en ben benieuwd of er iemand is die werk voor mij heeft voor aankomend jaar ik ben beschikbaar wanneer het nodig is.
Ik heb veel ervaring in de horeca en qua werktijden heel flexibel.
ben sociaal en ben een doorzetter.

ik hoor graag van jullie m.v.g Niels

Hoi,

ik ben chantal 21 jaar oud, en ik ben ook opzoek naar een baan in t buitenland. Maar ik wil graag hotel entertainment doen. h eb al de nodige ervaring met animatie :wink: Het is echt een aanrader om voor 3 maanden zowiezo even naar t buitenland te gaan. het land maakt mij ook niks uit als het maar beter is als in Nederland! :wink:

groetjes

Hooi!
Ik ben nu net 19 jaar, en ik heb deze zomer voor 2 maanden in Griekenland gewerkt. Bij Friet van piet in Chersonissos, het is zeker een aanradar! Je hebt goede arbeidsvoorwaarden en de eigenaren zijn super aardig!
Buiten dat is het gewoon een geweldige ervaring om 2 maanden super mooi weer te hebben:zon02:
Als je vragen hebt, reageer je maar terug;)
Groetjes en succes!

heey