Animatiewerk zomer 2011

Hallo allemaal,

Mijn naam is Sander en ik ben 18 jaar. Ik ben in juli vertrokken naar Spanje om als courier te gaan werken voor Eurocamp, ik werkte op camping El Delfin Verde maar het beviel niet. De collega’s waren superaardig, maar het werk brak me gewoon helemaal op. Ik wist dat het hard werken zou worden, maar dat was gewoon ongezond. Ik ben dus ook na 8 dagen alweer terug naar Nederland gegaan.

Het werken in teamverband en het samen leven buiten werktijd beviel me echt supergoed, alle collega’s waren zo aardig. Ik mis ze zelfs, ook al heb ik maar 8 dagen met ze gewerkt. Courier zijn is dus niets voor mij, maar het hele vakantiewerk in het buitenland verhaaltje wel. Ik denk dat ik meer thuishoor in de animatie.

Ik ben dus op zoek naar een leuke animatiebaan in een warm Europees land, voor de zomer van 2011. Ik zoek een betrouwbare organisatie met goede arbeidsvoorwaarden, waarbij je ook redelijk soepele werktijden hebt en genoeg vrij bent. Heeft er iemand ervaring met animatiewerk in het buitenland en wat kan je me aanraden?

Het lijkt me leuk om in een groot team te werken met daarin ook Nederlanders.
Het maakt me niet uit of dit in een hotel of op een camping is.

Ik dacht; ik ga nu gewoon alvast op zoek, dan ben ik er op tijd bij!
Sander

Hey

ik ben naar precies hetzelfde op zoek voor de zomer van 2011.
Heb je al wat gevonden ? (aangezien je berichtje al een halve maand oud is)?

Beste Sander,

Ik heb een aantal zomers in spanje gewerkt, waaronder in 2008 voor Vacansoleil op camping Cala Gogo in Spanje gewerkt.
Het was in 1 woord: SUPER!

Ik vind Vacansoleil echt een aanrader. Ik werkte dan wel in de horeca, maar de collega’s van Vacansoleil, welke animatie werk verichten, hadden het zwaar relaxed. in de ochtend 3 uur animatie werk doen, tussen de middag vaak een aantal uur vrij en daarna tot laat in de avond weer animatie werk doen. Je had dus tijd genoeg om lekker naar het strand te gaan, en je was verplicht 1 dag in de week vrij.:vak02:

De organisatie Vacancoleil is ook erg goed. Je krijgt uitgebreide informatie vooraf, en tevens zit je onderdak en zelfs het eten bij je werk in. Hierdoor hou je zelf een mooi zakcentje over aan je werk, ondanks dat je veel avonden lekker zelf op stap gaat…

Ik hoop dat je hier wat aan hebt, en als je nog wat wilt weten hoor ik het wel.

Succes met het zoeken van een leuke vakantie job, ik zelf zal in 2011 ook weer afreizen naar spanje.

Groet, Bram

Heee,
ik ben ook opzoek naar zoiets.
Bij vacansoleil lijkt me ontzettend leuk, maar hier moet je minimaal 18 jaar voor zijn en dat wordt ik aan het eind van de zomer pas.
Heeft iemand nog zoiets waar de leeftijdsgrens iets soepeler is ?
Groetjes

onder de 18 jaar zal je niet gaan lukken.
dit omdat je nog niet meerderjarig bent, gaat het werk in het buitenland niet lukken

animatie werk in Nederland zal wel kunnen…

Hoi Sander,

Ik ben ook opzoek naar een animatiejob in het buitenland! K heb ervaring met animatie en k heb zelf ook een paar weekjes in Turkije gewerkt. Nu heb k alleen nog niks gevonden…heb jij al wat gezien?

Groetjes Chantal

Hee Sander! Jou heb ik net nodig! Ik zit zelf bij Palmera Club en ben daarmee afgelopen zomer 6 maanden naar Kos geweest voor animatiewerk! Echt heel erg leuk :slight_smile: Voor 2011 zijn we nog op zoek naar een hoop mensen die animatiewerk willen gaan doen, heb je interesse neem dan maar contact met me op! Dan kan ik je nog meer bijpraten! Ik hoor het wel! :slight_smile:
Xx

Trouwens dat geldt voor iedereen op dit forum!! Heb je zin in een leuke zomerbaan in het buitenland… Zon, zee en strand! Je kunt me voor meer informatie mailen: x-Merlytjuh-x@hotmail.com

Hallo Mijn naam is Wendy
En werk voor het Animatie Bedrijf AnimaWork.
Het is een Italiaans bedrijf Met internationale medewerkers.
Wij zijn deze zomer op zoek naar ervaren en on ervaren jongeren die voor een aantal maanden in het buitenland willen werken.
Wij werken meestal 6 maanden.voornamelijk in griekenland op de eilanden kos,kreta,rodos.
Wil je voor een aantal maanden in het buitenland werken
meer weten?kijk dan op

facebook animawork entertainment

stuur je Cv en je Foto naar wendy@animawork.com
en uiteraard je beschikbaarheid van waneer tot waneer je beschikbaar bent.
Minimaal 3 maanden !!!

In maart de laatste Casting in nederland,dus als je er snel bij bent.
Werk jij mischien deze zomer in een van onze teams.
en krijg je een ervaring die je nooit meer doet vergeten.!!!

Groet Wendy :vak02::zon02:>>>

hey ik zag dat jij op zoek was naar vakantiewerk, Mijn naam is Robbert van Dijk en met een team van mensen verzorgen wij in griekenland de animatie.
echter is er op het allerlaatste moment een afmelding en komen we iemand te kort. Heb jij nog intresse.
wees er dan snel bij. via een skypegesprek kunnen we elkaar leren kennen en als het goed gaat kun jij volgende week al op Rhodos zitten.
Het is all inclusif en je krijgt ook nog lekker betaald. €200 per week. al intresse. wees er dan snel bij.
misschien ben jij wel degene die ik nog nodig heb.

met sportieve groet

Robbert van Dijk
RECREATIEJOB
That’s entertainment

Hi mensen,
Ik zou ook erg graag animatiewerk gaan doen in het buitenland, maar de bedoeling is om dat voor 3 maanden te doen, tussen mijn examen en mijn nieuwe opleiding in… Is dat ook mogelijk?! Of minimaal 6 maanden?
Groetjes

if someone wants to work in Italy as animators for summer 2013 write to : risorseumane@just4funteam.com

Ik zou ook Vacansoleil aanraden. Eurocamp en vooral Canvas Holidays mogen dan de meeste ervaring hebben, maar bij hen blijft het vrijwillegers werk, terwijl Vacansoleil betaald. Ook kun je werk verrichten voor de camping wat vaak leuker is voor de sociale contacten.

Maar zelf zou ik nog wat meer doorsparen voor een ticket naar Australie en Nieuw-Zeeland. Met een werkvisum kun je daar een jaartje tussen beide landen reizen en werken. Uiteindelijk een veel mooiere en rijkere ervaring, dan Nederlanders ontvangen op de camping. Maar dat is mijn mening.