Animatiewerk in het buitenland gezocht!

Hallo allemaal:dag:,

Ik zoek een tijdelijke baan (voor tussen de 3 en 6 maanden) in het buitenland. Het liefst wil ik in een animatieteam werken aangezien ik dit ook voor mijn stage heb gedaan in Gran Canaria.

Nu lukt het me alleen niet echt om werk te vinden via internet. Hebben jullie misschien adresjes of ideeën om aan adresjes te komen? Het liefst wil ik in Spanje, Griekenland of Turkije gaan werken.

Groetjes,

Rowen:zon02:

Google helpt al een heel eind :wink:
Maar kijk eens op zomerwerk.nl, kidsworldclub.nl, vacansoleil.nl, cosmo-entertainment.com of animafestexperience.com.
Succes!

wat heb je precies gedaan bij
je eerdere stage?

@Liefskarin: Sorry voor de late reactie. Super bedankt, ik ga deze sites zeker in de gaten houden.:biggrin:

@arjannefrenk: Tijdens mijn stage heb ik in een animatieteam gewerkt. Mijn werk bestond vooral uit het begeleiden van de vakantiegangers wanneer zij aan een van de activiteiten deelnamen.

Wij hebben voor deze zomer vanaf 1 mei tot en met eind september nog een baan vrij in de bediening en helpen in de keuken.
6 dagen in de week werken van 14.30 tot 21.30… normaal verzekert etc… kost en inwoning met eigen kamer en loon convorm de oostenrijkse cao.
Gewoon leuk betaalde job voor een enthousiast en hardwerkend persoon in een oostenrijks berghotel met nederlandse gasten… geintresseerd ? mail me je cv.

Kijk ook eens op http://www.animajobs.com

Ze zoeken nog een entertainer in Girona die Nederlands- en Engelstalig is, van eind mei tot september.

Je moet goed kunnen dansen, dus daar gaat mijn kans :slight_smile:

if someone wants to work in Italy as animators for summer 2013 write to : risorseumane@just4funteam.com