2meiden die in kinderanimatieteam aan de slag willen

Hoi!!
Samen met een vriendin wil ik in de zomer 2006 in een kinderanimatieteam aan de slag. We zijn dan 18 en 19 jaar en zoeken werk op een camping/hotel in frankrijk/italië/spanje/griekenland…
heeft iemand voor ons tips of openstaande vacatures?!
Groetjes,
florie

hallo florie,
helaas kan ik niet naar je mailen,deze funktie heb je uitgezet, lastig dus voor werkgevers om te reageren en lopen de advertentie snel voorbij.
Ben je nog zoekende naar een vakantiejob ? mail dan voor meer info: casloot@zonnet.nl

Hey Florie en vriendin,

Kijk eens op www.kidsworld.to

groetjes, Denise

Hoi,
Ja op kidsworld had ik al gekeken. Ik heb contact met hen opgenomen maar wij willen eigenlijk het liefst 6tot8 weken, en daar wilden ze mensen voor langer. Nog meer mensen tips?
groetjes!

probeer dutchentertaiment eens zitten op mallorca meestal genoeg werk daar :slight_smile: of animatur erzijn er zoveel eigenlijk dus gewoon even google gebruiken !

Je kunt ook even kijken op recrajob.nl

of de site www.recra.nl

Wil jij werken in Turkije? Animatie? 2006
Mail me even dan. ik kan jou helpen ik werk samen met een officeel entertainment bureau uit turkije en help enthousiaste jongeren met een zomer baantje.
Stuur je cv met een foto naar [EMAIL=“annelieshoeijmans@hotmail.com”]annelieshoeijmans@hotmail.com
Ook voor stagaires!!
Annelies hoeijmans