Animatie/recreatie Werk Gezocht

Hoi mijn naam is Andre,
ben op zoek naar recreatie/animatie werk in het buitenland.
Waar maakt me niet zo veel uit,ben flexibel…wel op een leuke plek.
Heb ruime ervaring in beide(animatie en recreatiewerk…)
Dus heeft iemand een goeie tip mail me even.

Groetjes Andre

als het niet uitmaakt WELK buitenland, dan kan je gewoon opzoek gaan naar organisaties, er zijn er verschillende die mensen uitzenden als entertainer naar Spanje en Italië. Hier op de fora zijn ook aanbiedingen te vinden (ook voor andere landen)…
En anders, gewoon hotels gaan bellen etc.

Hallo…

Als ik jou was zou ik de onderwerpen in dit forum maar eens goed door gaan lezen…daar staan best wel veel berichten in van mensen die animators vragen of die sites aangeven waar je op kan kijken…van frankrijk tot egypte!!!

Veel succes!

Groetjes esther :smiley:

Hoi

OP het turkije forum is er iemand die mensen zoekt for animatie.

succes

Sonja

Wij zoeken een stagaire of een andere enthousiasteling voor de functie recreatie medewerker op een camping in de Sierra de Guara (Spanje).

Functie inhoud:

• Het organiseren van activiteiten op de camping voor kinderen t/m 8 jr.
  • Als alle kinderen meegaan op sportieve activiteit, wordt de recreatie medewerker geacht mee te gaan.
  • Het organiseren van spooktochten, speurtochten en feesten voor het hele gezin.
  • Mee helpen met kleine huishoudelijke activiteiten en bar activiteiten.

Functie eisen:

• Flexibel
  • Kan goed omgaan met zowel kinderen als volwassenen
  • Creatief én sportief
  • Goed in organiseren van spook tochten en feesten.
  • Min.leeftijd 18 jr.
  • Verblijf minimaal 4 weken.

Wij bieden:

• Afwisselende werkzaamheden.
  • Een gezellig team.
  • Vergoeding op basis van kost & inwoning.
  • Eén dag in de week vrij.
  • Een paar TEVA slippers.

Stuur je sollicitatie + cv naar:

Escalade
Korianderstraat 124
7322 NG Apeldoorn
Info@escalade.nl

Kijk ook op www.escalade.nl

Het lijkt mij erg leuk om een keer animatie werk te doen in spanje voor 4 tot 6 weken, maar heb niet echt een duidelijk beeld wat je daar voor moet kunnen en weten. Ik heb er namelijk geen ervaring in op gedaan.
Zou iemand mij er iets meer over kunnen vertellen m.n. waar ik info. kan vinden over dit werk…

P.S. een hotel zou ik zeer op prijs stellen!!!

hoi,
mijn zus heeft dat gedaan via Neckermann. Je kan kiezen voor vast werk of seizoensarbeid.
Dit laatste is voor minimum 3 maanden. Je hoeft er geen diploma toerisme voor te hebben want ze geven je een korte opleiding in Gent. Je mag dan 3 landen opgeven maar als je geen ervaring hebt, zou ik in Europa blijven. Mijn zus heeft 6 maanden in Malta gezeten en nog een paar weken in Tunesie. Malta was een aanrader maar Tunesie viel tegen.

groetjes flipper

ja het probleem is wel dat ik niet zo een lange tijd kan gaan want ik heb mijn school nog waar ik aan moet denken. Ik kan tot 6 weken weg uit nederland. Liggen daar mogelijkheden denkje…?

dat weet ik niet juist maar aangezien ze animatoren te kort komen, denk ik wel dat je iets overeen kunt komen. Ik zou eens informeren bij jetair of Neckermann. Ik denk dat je bij deze 2 ook wettelijk in orde bent en als het je tegenvalt op je bestemming kan je wisselen van bestemming.
Bij mijn zus viel Tunesie zo tegen dat ze van Neckermann is mogen terugkomen. 2 weken later zat ze in Malta waar ze heel graag was.

succes :thumbsup:

Hoi andre,

Ik heb afgelopen jaar stage gelopen op camping le pommier, in frankrijk, de ardeche. Dit is zeker een aanrader ! www.campinglepommier.com

Groetjes,

Hej! Een ander idee is campingwerk in Frankrijk. Frankrijk is nog steeds hét vakantieland bij uitstek en daarom zoeken campings elk jaar weer Nederlandse jongeren voor de animatie!

Om je veel werk uit handen te nemen kun je gaan solliciteren bij Double-A, www.doublea.nl

Kijk maar eens op hun site! Succes!

Hallo,

Mijn naam is Daphne, ik word 10 april 19 en ik ben op zoek naar vakantiewerk als animator voor de zomer 2009. Ik zit momenteel op de Hogere Hotelschool in Maastricht en heb vakantie van 1 juli tot 23 augustus.
Ik heb vele jaren musicalervaring en sinds een jaar ben ik ook choreografe van een musicalvereniging. Daarnaast ben ik ook sportief aangelegd (tennis, fitness en dans).
Ik hoop dat iemand mij hierin verder kan helpen!

Vriendelijke groeten,
Daphne

Hallo!

Ik ben Celeste. Ik ben op zoek naar animatie werk voor a.s. zomer 2010 voor ongeveer 3 á 4 weken in een hotel in het Buiteland. Mijn keuze gaat uit naar de landen: Spanje, (Zuid)-Frankrijk, Curaçao, Australië, VS of New Zeeland.
Heeft iemand handige websites, adressen, telefoonsnummers en/of emailadressen om mij te helpen deze leuke vakantie job bij de animatie te vinden?
Je zou mij er erg mee helpen!!! Ik moet namelijk tijdig op mijn werk aangeven wanneer ik vakantie wil hebben.
Alvast bedankt!

Ha Celeste,
hier staan wat links, ik hoop dat het je op weg helpt:
http://allesoverrecreatiewerk.nl/index.php/naar-het-buitenland.html

Deze website bevat onder het kopje “algemene informatie” nogal verouderde info over Spanje. Een aantal zaken kloppen absoluut niet…Tarjeta de Residencia is bijv. afgeschaft.

ik neem aan dat je het hebt over werkeninspanje.nl ??

Si señor.

als je ook in een hotel wilt werken kijk dan op www.animajobs.com van het bedrijf Acttiv